betina88

Croozer kid 2 eller billigere udgave fra biltema??

6 indlæg i dette emne

hej i skønne herinde :D

vi går og overvejer at købe en cykelanhænger som også kan bruges til at gå/løbe med.. vi har to i tankerne, enten croozer kid 2 fra babysam eller også denne fra biltema http://biltema.dk/da/Fritid/Cykler/Cykler-og-vogne/Vogne/Cykeljoggingvogn-27176/ ... der er meget prisforskel synes jeg... er der nogen af jer der har erfaringer med en af disse vogne???

og lige et tillægsspørgsmål, er der nogen af jer der ved hvor tidligt at man må begynde at bruge vognen til de små??

Del dette indlæg

Jeg kender ikke de to, har selv en chariot CX1.

Men kan svare på dit tillægsspørgsmål. Man kan købe en babyindsars til, det er en slags hængekøje og så må de bruges med det samme. Den var vi meget glade for, fik den dog først da han var en måned.

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor længe kan de ligge i sådan en så?? det er bare jeg tænker at lucas er 6 mdr snart og meget lang...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har croozeren og jeg elsker den vi så på mange forskellige men jeg ville gerne have en med plads til vare eller div og at barnet ikke sidder lige op men at ryggen ligger lidt ned samt selerne er nemmere og virker mere kvalitet end dem i de billige vogne idet hele taget virker vognen mere holdbar vi har brugt den i stedet for klapvogn og den er kanon selv en hel dag i djurs sommerland og den er super nem og klappe sammen ;)

Vores er nu knap 2 pr gammel og fungere stadig perfekt og man kan få div tilbehør til den bla baby indsats ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Styret er også mere klapvogns agtigt på croozeren så den er nemmere og vippe når du skal om hjørner ( håber det giver mening )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har croozeren og jeg elsker den vi så på mange forskellige men jeg ville gerne have en med plads til vare eller div og at barnet ikke sidder lige op men at ryggen ligger lidt ned samt selerne er nemmere og virker mere kvalitet end dem i de billige vogne idet hele taget virker vognen mere holdbar vi har brugt den i stedet for klapvogn og den er kanon selv en hel dag i djurs sommerland og den er super nem og klappe sammen ;)

Vores er nu knap 2 pr gammel og fungere stadig perfekt og man kan få div tilbehør til den bla baby indsats ;)

hvor gammel var jeres barn da i købte den?? og hvor tidligt begyndte i at bruge den?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER