Besvaret January 22, 2013 Har du proevet i tyske internetbikse? Mytoys.de? der koebte jeg vores :) Mytoys.de var noget sludder... der koebte jeg jo autostolen :rolleyes Jeg koebte min Gemini paa babycarriershop.de, men skal lige kigge for dig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 http://www.naturalnursery.co.uk/soft-baby-carriers-ssc/becogemini.html Ellers har jeg fundet den til 129 euro i Tyskland paa tragemaus.de Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Tak fordi du søgte for mig søde pige :kiss Men jeg har faktisk lige købt Gittepits beco gemini :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Tak fordi du søgte for mig søde pige :kiss Men jeg har faktisk lige købt Gittepits beco gemini :yay Alletiders - du bliver altsaa saa glad for den, tror jeg :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Håber det er ok, at jeg stiller et spørgsmål i din tråd :help En bæresele med indsats som f.eks, ergobaby, hvor længe må baby sidde i sådan en? Er der en anbefalet maks tid? Eller belaster det ikke ryggen? Jeg har en ergobaby og brugte indsats intil Lise var omkring 4 mdr mener jeg. Jeg tror ikke der er nogen øvre grænse som sådan, på et tidspunkt bliver de bare så store at de sidder bedre uden indsatsen - men det er ikke i sig selv belastende at sidde i indsatsen, snarere tværtimod. Men den er lidt varm om sommeren for baby og da vi nærmede os sommeren droppede jeg den så snart jeg kunne pga varmen - ellers havde jeg nok brugt den i længere tid til Lise. Man kan også tage puden ud af indsatsen som de sidder på og bruge den alene i bæreselen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites