Oprettet January 5, 2013 Var til scanning idag. Fosteret blev bedømt til at være 8+0, så det passede jo ok med at jeg regnede med 8+3. Desværre kunne hun ikke finde hjerteblink. Hun ville tage kontakt til vores eget sygehus på mandag, og så regnede hun med jeg ville blive kaldt til scanning der. Ellers ville hun scanne mig igen om en uges tid, men det så jo ikke for lovende ud. Der burde jo have været hjerteblink. Er helt slået ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 :kram det er jeg virkelig ked af at høre :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Åh nej :-( det er jo alles frygt med sådan en besked ! Håber du er nogenlunde ok og at det lykkes for jer hurtigt igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Tak piger. Lige nu håber jeg vildt at det var en fejl. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Jeg krydser virkelig for at der lige har været et eller andet der gør at det så sådan ud i dag... størrelsen passer jo så fint.. så håber virkelig at det bare er en langsom blinker du har, at det starter nu. Men forstår godt du er nervøs, det er så frygteligt. Håber du hurtigt kan få vished, og at det er positivt. Kæmpe kram! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Puha, det lyder godt nok ikke rart. Håber ikke du skal vente en hel uge på svar :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Øv en trist melding! :( Håber virkelig at der er et fint hjerteblink til næste scanning :) Sender en masse kram!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Var til scanning igen idag. Intet hjerteblink, så jeg må melde mig ud af denne terminsgruppe :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Var til scanning igen idag. Intet hjerteblink, så jeg må melde mig ud af denne terminsgruppe :boo Øv hvor trist :( Sender en masse kram!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Det er jeg ked af at læse. Har selv prøvet det og det er bare hårdt at få smidt i hovedet. Håber du kommer nemmest muligt igennem det næste forløb. Held og lykke fremover. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Puha, det er jeg godt nok ked af at høre :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Det er jeg godt nok ked af at høre :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Åh nej :( Det er jeg ked af at høre.. har selv været gennem det, 9+0.. det var så frygtelig hårdt :( Håber I bliver hurtigt gravide igen, og at du kommer godt gennem dette. For det ER bare hårdt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites