Havfrue

Sophie giraf

9 indlæg i dette emne

Jeg plejer at sterilisere/vaske alt hvad min baby kunne finde på at proppe i munden men hvad har I gjort med Sophie Giraf inden jeres babier fik den at bide i? Den tåler vel ikke kogende vand vel!?

Del dette indlæg

Jeg har lige overhældt én med kogende vand og der er intet sket med den ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også både overhældt den med kogende vand og haft den i opvaskemaskinen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bare vasket den med opvaskemiddel. Min veninde kogte sin, og det ødelagde den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vaskede den også bare med opvaskemiddel :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vasker den med saebe, skyller MEGET grundigt og har ogsaa overhaeldt den med kogt vand, som lige har staaet lidt, men stadig er kogende varmt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok jeg vil forsøge med kogende vand efter en grundig vask med vaskemiddel! Tak for svar:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg arbejder I vuggestue hvor hvert lille barn har sophie giraf og vi vasker dem I opvaskemaskinen paa 60 grader (vores sygeplejeske siger det er nok til at sterilisere dem) og de bliver vasket en gang om ugen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg arbejder I vuggestue hvor hvert lille barn har sophie giraf og vi vasker dem I opvaskemaskinen paa 60 grader (vores sygeplejeske siger det er nok til at sterilisere dem) og de bliver vasket en gang om ugen

Haha skønt at de har hver deres. Ser det for mig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER