Oprettet January 6, 2011 Stort tillykke med fødselsdagen Ki :balloons :balloon :hurra Håber du får en fantastisk dag i dag ;) Og at Martin forkæler dig rigtig meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 :hurra :balloons :loveshower Jaaaa TILLYKKE med din rigtige fødselsdag. Håber du får en fantastisk dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Tillykke Ki, håber det bliver en god dag med masser af forkælelse fra Martins side :balloon :balloon :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Tillykke med fødselsdag :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Tusind gange tillykke med fødselsdagen :glad Håber du får en fantastisk dag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 :balloon :balloon :balloons :balloons :balloon :balloon TILLYKKE søde Ki..... :loveshower :biglove :loveshower :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 :balloon stort tillykke fra mig til dig ... :balloon håber du får en dejlig dag...... knus Pia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 stort tillykke med fødselsdagen KI, og så endda på din rigtige fødselsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 TILLYKKE KI med din rigtige fødselsdag :loveshower :loveshower :balloons :balloons :balloons :balloons :balloons :balloons :balloon :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Stort tillykke med fødselsdagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Tillykke med dagen idag :hurra håber du får en ekstra stor fødselsdagsgave der både dækker over igår og idag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Tillykke endnu en gang ;) :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Jeg takker på Ki's vegne. Hun sover til middag. Nu er hun jo træt og gammel. :ba Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Jeg takker på Ki's vegne. Hun sover til middag. Nu er hun jo træt og gammel. :ba :sm Håber du har købt en KÆMPE gave til hende når du er sååå fræk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 :hurra Tillykke med fødselsdagen Ki :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Tillykke med fødselsdagen!! :hurra :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Stort tillykke :balloons :balloon :balloons :balloon :balloons :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Tillykke! Håber dine drenge forkæler dig! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Tark tøser - sikke mange søde hilsner at komme ind til :kram2 Martin har været sød i dag, jeg har fået flotte røde roser og så havde Leo slået hul på Luffe sparegrisen og købt en lækker parfume til mig :D . Vi skulle også have været en tur i Kbh, da jeg også har fået lovning på en taske, men vi droppede det. Tænk at levere en mindre snestorm på sin fødselsdag. Nå men jeg ved jo, at Heidi også har fødselsdag i dag :whistling - tillykke med det. Leo har været hjemme fra vuggestuen i dag, da det er helligdag herovre i det svenske. Så vi har hygget alle 3 herhjemme. :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 :balloons :balloons :balloons Hjertelig tillykke med fødselsdagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Pappa har bagt pandekager til alle :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Pappa har bagt pandekager til alle :mam Ja det havde jeg da lige glemt. Nam nam de var gode :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Pappa har bagt pandekager til alle :mam hmmm alle og alle, det ved jeg så ikke, for jeg har ikke set skyggen af pandekager :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 hmmm alle og alle, det ved jeg så ikke, for jeg har ikke set skyggen af pandekager :lol Tænkte straks det samme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites