Miss.Tang

Barsel - Måske et problem...

3 indlæg i dette emne

Jeg skal (forhåbelig) holde 2 delt barsel. Jeg holder 20 uger, min mand 8 uger og jeg resten. Dette meddelte jeg min arbejdsgiver 6 uger efter fødslen. Samtidig spurte jeg til hvordan vi gjorde med det rest ferie jeg har. Jeg rykkede 2-3 dage før de 8 uger var gået. Og der var ret travlt, så fik et svar det hed - Har ikke glemt dig men vi ligger vandret. Fair nok. Jeg tænker at 8 ugers fristen også gælder for dem, så hvis de har indsigelser skal de falde inden der også. Så jeg har jo regnet med det hele var i orden.

Nu rykkede jeg hende (kontor damen) igår. Og så siger hun ''jeg har snakket kort med Poul (min chef og hendes) og han synes lige umildbart det er okey'' !!!!! WTF?? har hun ikke styr på det endnu. Så sprøg hun også om jeg har snakket med min butikschef om det inden. Og NEJ det har jeg ikke da jeg jo fik af vide jeg skulle sende hende en mail. altså til kontor damen. Også må hun jo finde ud af hvordan det skal foregå og informere mig om hvis jeg selv skal snakke med min butikschef.

Åhh jeg magter ikke hvis det skal blive et problem og jeg skal til at diskutere det med dem. Har lige snakket med min fagforening, for at vide hvordan jeg står. Og jeg har ret i at 8 ugers fristen også gælder for dem og de ikke på nuværende tidspunkt kan kræve jeg holder min barsel anderledes.

Skulle lige have luft :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Barsel er bare en hovedpine nogengange. Vi havde også ret så meget rod med vores, og der er stadig fejl i vores løn hver eneste måned <_<

Så kan godt sætte mig ind i dine frustrationer :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER