Besvaret January 6, 2011 Her til aften har jeg igen "gammelt blod"/brunligt udflåd.. Jeg er dog mere rolig.. De lavede trods alt en gyn. undersøgelse og sagde alt så normalt ud og jordbæret blinkede fint.. Jeg taler med lægen om det i morgen når vi laver vandrejournal - men ellers kan jeg jo se frem til en scanning d. 17 januar :loveshower Hvor jeg jo bare håber jordbæret blinker sødt til os igen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Her til aften har jeg igen "gammelt blod"/brunligt udflåd.. Jeg er dog mere rolig.. De lavede trods alt en gyn. undersøgelse og sagde alt så normalt ud og jordbæret blinkede fint.. Jeg taler med lægen om det i morgen når vi laver vandrejournal - men ellers kan jeg jo se frem til en scanning d. 17 januar :loveshower Hvor jeg jo bare håber jordbæret blinker sødt til os igen :balloons Hvor er det godt at høre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Her til aften har jeg igen "gammelt blod"/brunligt udflåd.. Jeg er dog mere rolig.. De lavede trods alt en gyn. undersøgelse og sagde alt så normalt ud og jordbæret blinkede fint.. Jeg taler med lægen om det i morgen når vi laver vandrejournal - men ellers kan jeg jo se frem til en scanning d. 17 januar :loveshower Hvor jeg jo bare håber jordbæret blinker sødt til os igen :balloons Dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites