Guest

de der lege underlag/puslespils skum dimser

15 indlæg i dette emne

De har dem ofte på tilbud i babysam til 100-150 kr, alt efter hvilken slags man vil have :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har set dem i Bilka, mener det var til omkring 100 kr, har også set det i babysam til omkring 150 kr. Måske du kan være heldig at finde det på udsalg, vi købte vores til 40 kr ved sidste års udsalg hos babysam

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte mit på tilbud i BabySam til 99 kr. og det tilbud har jeg set flere gange siden :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi købte også vores i babysam på tilbud til næsten igen penge faktisk.. kan ikke helt huske til hvilken pris, men det var billigt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi købte også vores i babysam på tilbud til næsten igen penge faktisk.. kan ikke helt huske til hvilken pris, men det var billigt!

Siden jeg blev gravid med Camille, har de flere gange kørt med dem til 50%.. Det ER billigt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det havde dem r

Siden jeg blev gravid med Camille, har de flere gange kørt med dem til 50%.. Det ER billigt..

Det har de faktisk lige haft - mener det var 1. og 2. juledag de havde dem på bud via netshop :) Men det er selvfølgelig for sent nu <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger jeg må se om ikke Bilka eller babysam eller ønskebørn har dem...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min svigermor købte 9 "skumbrikker" med stjernemotiv til 75 kr. i fakta her for ikke så længe siden til vores nevø....jeg vil ihvertfald selv holde øje med hvis der kommer tilbud igen...:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min svigermor købte 9 "skumbrikker" med stjernemotiv til 75 kr. i fakta her for ikke så længe siden til vores nevø....jeg vil ihvertfald selv holde øje med hvis der kommer tilbud igen... :)

Jeg så lige i dag det skum legegulv i fakta i drengeversionen (blå/brun) i Nivå. Så du kan jo tjekke om der ikke er nogle tilbage ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej øv - har lige købt den kedelige med tal i bilka!

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har dem fra fakta.. synes de er rigtig gode

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi købte vores på tilbud i babysam til 50 kr - det var de "kedelige" med tal :D men dem gik vi bevidst efter, fordi vi synes det kunne være lidt sjovt at øve små regnestykker med Lise ved hjælp af puslespilsbrikkerne, når hun bliver gammel nok.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I Føtex har de lige nu nogle med vej motiv på til 100 kr - tænker de så kan bruges senere i stedet for de der bil-legetæpper man kan få.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte en pakke til Charlie i julegave hos Ønskebørn, til 149,95kr. De er sorte og hvide.. Det var enten dem eller et sæt med forskellige motiver, hvor man kunne tage div. ting ude motiverne og det kunne jeg godt se at det ville blive et helvede når han engang bliver stor nok! Der er så meget andet legetøj han kan pille fra hinanden, så valgte den der var mere tidsløs :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER