Oprettet December 29, 2012 Så har jeg fået tid til NF den 16 Januar kl 8.30 glæder mig så meget :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2012 Åh hvor skønt!! Hvor langt er du henne der? Har du fået vandrejournal? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2012 Hvor fedt :yay :yay Min læge sagde jeg skulle gå ind på rigets hjemmeside og bestille en tid, da de måske har ekstra travlt her efter jul. Det kunne jeg selvfølgelig ikke, der stod jeg skulle oprettes hos lægen først. Det lykkedes selvfølgelig ikke at få fat på min læge igen inden hun gik på ferie :( Håber virkeligt jeg kan få en tid hurtigt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2012 Men er det ikke tidligst fra 11+4 man kan scanne for NF? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2012 Jeg bliver scannet når jeg er 11+1 det er fra uge 11 til 14 de laver nakkefold på SVS Esbjerg og fik lavet VJ da jeg var 7+1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2012 Spændende! Håber alt er godt :) (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2012 Hvor lækkert for dig :) Hmm glæder mig til min scanning på torsdag hvor jeg er 6+6 måske gyn fortæller mig hvornår jeg skal til min læge og ha vandrejournal og alt det der...vente vente...hmm ikk min stærke side ! hehe.. Held og lykke med det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2012 Spændende :glad Jeg skal have lavet VJ på fredag og håber jeg får indkaldelsen til NF hurtigt derefter. Det er jo altid rart at have en dato at se hen mod :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2012 Ja det bliver spændende når jeg kan fortælle min hjerne at alt er godt for jeg har bare ingen symtomper i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2013 Så har jeg også fået tid :glad Den 4. februar. Puh, der er lang tid til :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites