Beem

Mens og vægten

6 indlæg i dette emne

Ja nu har jeg flere gange fået af vide at mens påvirker ens vægt men hvor meget sådan ca, ved godt det svinger fra person til person, men nu har min vægt trods skrap kur stået stille i flere dage og nu jeg altså utålmodig, det er altså tisse træls.

Kan det være pga mens den ikke falder??

Del dette indlæg

NÅR jeg får menses... hvilket jeg jo kun gør vha. hormoner - så tager jeg adskillige kg på... :(

Det er ikke dukket op hos dig eller hvad?

Del dette indlæg

Annonce ♥

NÅR jeg får menses... hvilket jeg jo kun gør vha. hormoner - så tager jeg adskillige kg på... :(

Det er ikke dukket op hos dig eller hvad?

Åhh hvor træls :( Men det er dog rart at høre alligevel for det gir håb om hvorfor min vægt ikke falder.

Jo jo er midt i perioden sådan ca men vægten gider bare ikke gå ned ad og det irritere mig for jeg knokler for det pt, men så kan det jo være den lige pludselig går ned når det skidt stopper

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh hvor træls :( Men det er dog rart at høre alligevel for det gir håb om hvorfor min vægt ikke falder.

Jo jo er midt i perioden sådan ca men vægten gider bare ikke gå ned ad og det irritere mig for jeg knokler for det pt, men så kan det jo være den lige pludselig går ned når det skidt stopper

Det skal nok komme lige pludseligt... :)

Men ja - mens er ikke særlig venlig hvad angår vægt... :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ugen op til mens tager jeg ca 1-2 kg på og så falder vægten igen i løbet af ugen hvor jeg har det.

Er sikker på det er det :) men ellers kan vægten også sagtens stå stille selvom man er god, så lige pludselig tager den et ordentlig ryk nedad.

Det er i sådanne situationer man skal være stærk og fortsætte :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja self kan det godt være sådan en periode hvor den bare ikke vil falde, men kan nu bedre li at gi min mens skylden :P Haha det er ikke så motivations dræbende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER