Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Ihh, hvor spændende! :glad

 

 

:glad

 

Hvor skønt :) Så er det bare med at få det udnyttet :)

Jeg laver lige en kæmpe fed ANTIJINX! :rolleyes

 

Det ville være skønt, hvis den for 3. cyklus i træk gør det helt selv på dag 10-12 :o

Vi skal nok sørge for at gøre vores for chancen for en øko-lillebrøster! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg laver lige en kæmpe fed ANTIJINX! :rolleyes

 

Det ville være skønt, hvis den for 3. cyklus i træk gør det helt selv på dag 10-12 :o

Vi skal nok sørge for at gøre vores for chancen for en øko-lillebrøster! :wub

 

Det er altså bare så mega fedt Susanne!!! :yay Det er jo helt vildt hvad kosten har af indflydelse på din krop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er svært at lave et barn uden ÆL :( Du kan godt få hormoner der styrker ægmodningen i forskellige styrkegrader, men mit bedste råd vil være, at dyrke motion og spise kulhydrat-fattigt - det hjælper på hormonbalancen. Så reagerer du også bedre på evt. hormoner du kan få i behandling.

Hvis det ikke er gennem din læge du har fået undersøgt dine hormonniveauer, hvor er det så?! Hvis du har bevis på forhøjet LH/FSH-ratio, så ville jeg helt sikkert ikke tøve med at blive henvist til behandling, for så er chancen altså ikke ret stor for at du laver ÆL selv :(

Hvordan er din cyklus?

:kram

Det var oppe på gynækologisk afdeling at han lavede den.. Men de sidste 2 mdr har min cyklus været på henholdsvis 32 og 36 dage.. Med meget positive ÆL teste.. Den sidste ÆL test på dag 22.. Hmmm kan da godt være jeg skal have fat i lægen hvis denne cyklus også bliver lang.. Er på dag 16 i dag og havde i går en meget negativ ÆL test hvor jeg jo slet ikke kunne ane streg 2..

Nøj det virker ræls og træls at gynækologen bare var ligeglad med det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver lige en kæmpe fed ANTIJINX! :rolleyes

Det ville være skønt, hvis den for 3. cyklus i træk gør det helt selv på dag 10-12 :o

Vi skal nok sørge for at gøre vores for chancen for en øko-lillebrøster! :wub

:bunny

også siger jeg ikke mere- udover :yay og :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på at ÆL viser sig her en af de nærmeste dage :bd :goodluck

Tror den er lige på trapperne :bd

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg tilbage herinde, efter et kort "besøg" i septembergruppen, der endte med en SA igår  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg tilbage herinde, efter et kort "besøg" i septembergruppen, der endte med en SA igår :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg tilbage herinde, efter et kort "besøg" i septembergruppen, der endte med en SA igår :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg tilbage herinde, efter et kort "besøg" i septembergruppen, der endte med en SA igår  :(

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg tilbage herinde, efter et kort "besøg" i septembergruppen, der endte med en SA igår :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To dage til mens eller evt. snydetestdag....mens kan komme fra torsdag og fire dage frem pga. pregnylen...hmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg tilbage herinde, efter et kort "besøg" i septembergruppen, der endte med en SA igår  :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg tilbage herinde, efter et kort "besøg" i septembergruppen, der endte med en SA igår  :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg tilbage herinde, efter et kort "besøg" i septembergruppen, der endte med en SA igår :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg godt ånde lettet op- min krop er ikke fucked ovenpå en bio graviditet :yay

Tog en ÆL-test i eftermiddag der så sådan ud:

Fj5UAsi.jpg

Tog så en igen for lidt siden:

w14Gdy0.jpg

MIN KROP FUNGERER :bunny og undskyld spam af "de kedelige tests" :badgirl

Forhåbentlig kan jeg vise nogle sjovere om en 14 dages tid ;) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg tilbage herinde, efter et kort "besøg" i septembergruppen, der endte med en SA igår  :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To dage til mens eller evt. snydetestdag....mens kan komme fra torsdag og fire dage frem pga. pregnylen...hmm...

Håber det er jeres tur nu, det skal det være :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg godt ånde lettet op- min krop er ikke fucked ovenpå en bio graviditet :yay

Tog en ÆL-test i eftermiddag der så sådan ud: Fj5UAsi.jpg

Tog så en igen for lidt siden:w14Gdy0.jpg

MIN KROP FUNGERER :bunny og undskyld spam af "de kedelige tests" :badgirl

:yay :bd :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg godt ånde lettet op- min krop er ikke fucked ovenpå en bio graviditet :yay

Tog en ÆL-test i eftermiddag der så sådan ud:

Fj5UAsi.jpg

Tog så en igen for lidt siden:

w14Gdy0.jpg

MIN KROP FUNGERER :bunny og undskyld spam af "de kedelige tests" :badgirl

Forhåbentlig kan jeg vise nogle sjovere om en 14 dages tid ;) :bd

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HURRA, Louise!!! :glad :toot :yay

Så håber jeg også der er håb for mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg godt ånde lettet op- min krop er ikke fucked ovenpå en bio graviditet :yay

Tog en ÆL-test i eftermiddag der så sådan ud:

Fj5UAsi.jpg

Tog så en igen for lidt siden:

w14Gdy0.jpg

MIN KROP FUNGERER :bunny og undskyld spam af "de kedelige tests" :badgirl

Forhåbentlig kan jeg vise nogle sjovere om en 14 dages tid ;) :bd

 

Bum bum sikke du kan :D

Smider en masse babystøv efter dig :bd :bd :bd :bd

Og så virker det da i øvrigt til, at det ikke er BK, du skal bruge din tid på LIGE nu :hump :toot :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog lige en ÆL test og som i kan se en meget meget utydelig streg nr. 2.. Den plejer virkelig ikke at være så utydelig på dag 15-16 stykker i min cyklus.. Jeg undre mig :/ gad vide om der er noget galt i min krop..! Kan ikke helt finde ud af det hormon show!!

post-7863-0-60219500-1390942375_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt mine første ÆL-teste på eBay :rolleyes Håber virkelig de kommer snart, for jeg har vist kun 4 tilbage :unsure

 

Hvis det er en succes, vil du så dele et link og erfaringer? Jeg lavede lige en meget hurtigt søgning og det virker godt nok noget billigere på ebay end på billigteste.dk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog lige en ÆL test og som i kan se en meget meget utydelig streg nr. 2.. Den plejer virkelig ikke at være så utydelig på dag 15-16 stykker i min cyklus.. Jeg undre mig :/ gad vide om der er noget galt i min krop..! Kan ikke helt finde ud af det hormon show!!

Hvor lange er dine cyklusser normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er en succes, vil du så dele et link og erfaringer? Jeg lavede lige en meget hurtigt søgning og det virker godt nok noget billigere på ebay end på billigteste.dk!

Jep, det sskal jeg nok :) Jeg har dog mine tvivl om hvorvidt jeg overhovedet KAN lave en positiv test mere - på trods af jeg helt sikkert har ÆL.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER