Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Anita og Susanne: Jeg siger intet ;)

Jeg tror på det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor meget blod var der? Og hhvad er der sket siden? Åh, hvor jeg håber :kiss

Tak, søde, brug blot energien på noget andet end at håbe for mig. Mens er her for fuld styrke :( Cyklus har så kun været på 28 dage denne gang mod 34 og 35 de to foregående.

Nui, hvor er jeg skuffet :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en cyklus havde jeg i november :( det kom helt bag på mig da mens kom :( og at jeg havde tre dage med pletblødninger inden mens kom rigtig i gang - det plejer jeg heller ikke at have..

It sucks! :(

:kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss Hvad er status i dag? Er der stadig blod?

Jep, mens er i gang for fuld udblæsning :(

Tak fordi du spurgte, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde, brug blot energien på noget andet end at håbe for mig. Mens er her for fuld styrke :( Cyklus har så kun været på 28 dage denne gang mod 34 og 35 de to foregående.

Nui, hvor er jeg skuffet :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser virkelig ud til at mit vægttab gør noget ved min cyklus. Den er reduceret til godt 30 dage i stedet for 40 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, mens er i gang for fuld udblæsning :(

Tak fordi du spurgte, søde :kiss

Øv æv øv!!! :kram2 :kiss

Men så er du mindste ikke nygravidtræt når i skal flytte, det var jeg sidst, og det kan ikke anbefales! (Jeg ved godt det er en meget ringe trøst)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde, brug blot energien på noget andet end at håbe for mig. Mens er her for fuld styrke :( Cyklus har så kun været på 28 dage denne gang mod 34 og 35 de to foregående.

Nui, hvor er jeg skuffet :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde, brug blot energien på noget andet end at håbe for mig. Mens er her for fuld styrke :( Cyklus har så kun været på 28 dage denne gang mod 34 og 35 de to foregående.

Nui, hvor er jeg skuffet :boo

Åh, hvor er jeg ked af det på dine vegne, søde :(

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, men sender tusind tanker og et stort :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set blod siden jeg gik i seng i forgårs. I dag er det dag 6 og jeg har haft virkelig meget lyst til sex i går og i dag :o På en måde jeg ALDRIG havde på p-piller. Jeg har advaret Søren :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita og Susanne: Jeg siger intet ;)

Ej hvor fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita og Susanne: Jeg siger intet ;)

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita og Susanne: Jeg siger intet ;)

Weeeee!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efterhånden luret herinde lææænge!

Men havde lidt på fornemmelsen at min mand ikke var helt klar til PB2 endnu, så har holdt mig i skindet.

Nu skete det uventede så i går aftes/nat at vil havde ubeskyttet sex for første gang!

Og har så i dag regnet frem til at det faktisk måske godt kunne passe med ÆL!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efterhånden luret herinde lææænge!

Men havde lidt på fornemmelsen at min mand ikke var helt klar til PB2 endnu, så har holdt mig i skindet.

Nu skete det uventede så i går aftes/nat at vil havde ubeskyttet sex for første gang!

Og har så i dag regnet frem til at det faktisk måske godt kunne passe med ÆL!

Spændende :goodluck :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er jeg spændt på, om den bio i sidste måned får min krop til helt at gå skævt - den har været så fint regelmæssig på 26-27 dage siden P-pille stop, så håber ikke der er kommet rod i det! Går alt vel, så er der ÆL i den kommende uge :bd Manden har vist sig at være ret så opsat på, at vi gør som med M. :huh Før jeg blev gravid med hende, havde vi en MA- og manden mener, at den bio må lidt det samme og dermed vejen til en blivende og god graviditet og en lillebrøster til M. :7himmel Håber han har ret, men føler også et vist pres på mig, os- og min krop :( :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :goodluck :glad

ja jeg ved ikke lige hvad jeg skal tænke, mene og tro... Tør ikke at håbe på noget!

men nu må vi se! Hvis tante rød ikke dukket op den 8. Februar, så tester jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg ved ikke lige hvad jeg skal tænke, mene og tro... Tør ikke at håbe på noget!

men nu må vi se! Hvis tante rød ikke dukket op den 8. Februar, så tester jeg!

Ej hvor spændende. Hvor lang tid tog det at lave Luna? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende. Hvor lang tid tog det at lave Luna? :)

6 cykli. Hvor de sidste to var 100% helhjertede med beregning af ÆL osv.

men jeg har ikke været på p-piller efter vi har fået Luna, så der er ikke nogen hormoner der driller denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er jeg spændt på, om den bio i sidste måned får min krop til helt at gå skævt - den har været så fint regelmæssig på 26-27 dage siden P-pille stop, så håber ikke der er kommet rod i det! Går alt vel, så er der ÆL i den kommende uge :bd Manden har vist sig at være ret så opsat på, at vi gør som med M. :huh Før jeg blev gravid med hende, havde vi en MA- og manden mener, at den bio må lidt det samme og dermed vejen til en blivende og god graviditet og en lillebrøster til M. :7himmel Håber han har ret, men føler også et vist pres på mig, os- og min krop :( :unsure

Jeg har de samme tanker - om regelmæssighed nu er utopi :unsure Jeg krydser fingre, søde :kiss

(og så kan jeg godt forstå du føler pres, efter den, totalt under bæltestedet, kommentar han kom med! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efterhånden luret herinde lææænge!

Men havde lidt på fornemmelsen at min mand ikke var helt klar til PB2 endnu, så har holdt mig i skindet.

Nu skete det uventede så i går aftes/nat at vil havde ubeskyttet sex for første gang!

Og har så i dag regnet frem til at det faktisk måske godt kunne passe med ÆL!

 

Uh spændende!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min menses dukkede aldrig op og er stadig ikk dukket op :)

 

Uh ha da Maria! Jeg krydser fingre!!!!!!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita og Susanne: Jeg siger intet ;)

 

Ej det er ikke pænt gjort Maria  :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver idiot!!

Min mens er igang for fuld kraft (den har vist noget den skal indhente efter 125 dage!!), men her til aften kløer mit højre bryst helt vildt. Og dagene her op til mens synes jeg de blev lidt mere fyldige

Er der nogle som oplever dette ved mens? Synes nemlig aldrig jeg døjer med at mine bryster kløer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har de samme tanker - om regelmæssighed nu er utopi :unsure Jeg krydser fingre, søde :kiss

(og så kan jeg godt forstå du føler pres, efter den, totalt under bæltestedet, kommentar han kom med! :prik

Selvom det lyder ondt, så er jeg glad for, at jeg ikke er den eneste, der kan tænke de tanker ift., hvad der sker med kroppen ovenpå sådan en omgang, tak for krydsede fingre :kiss Jeg håber, at vi begge slipper for rod og det bare kører med ÆL osv. :kram2

Og ja.. Hans kommentar sidder nok også og lurer sammen med det andet her.. :( Det prikkede godt nok til kvindeligheden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER