Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Puha, det gør ondt her til aften :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, det gør ondt her til aften :(

Kæmpe kram!

Sådan havde jeg det fredag, det var helt afsindigt :O Jeg var slet ikke i tvivl om, at der blev renset ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram!

Sådan havde jeg det fredag, det var helt afsindigt :O Jeg var slet ikke i tvivl om, at der blev renset ud!

Jeg plejer ikke at have decideret ondt ved mens, men her til aften har det godt nok gjort ondt og jeg er helt udspilet og ser ud som en i 4.måned :(Jeg håber det værste er overstået når jeg vågner i morgen.

Jeg er gået i seng, for jeg har simpelthen været så træt i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer ikke at have decideret ondt ved mens, men her til aften har det godt nok gjort ondt og jeg er helt udspilet og ser ud som en i 4.måned :(Jeg håber det værste er overstået når jeg vågner i morgen.

Jeg er gået i seng, for jeg har simpelthen været så træt i dag!

God plan- sov godt :kiss

Jeg har godt nok haft et par gange med menssmerter efter jeg har fået M.! Men slet ikke s i fredags, overhovedet. En overgang var jeg lige ført tilbage til opstarten af veerne ved fødslen, bare en snert den vej! :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden jeg gik i seng i går, har jeg haft ubehag i maven/underlivet. Synes mest det er under ribbenene i venstre side, men også lidt længere nede. Nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, om det er æl der først er kommet nu :unsure Håber jeg ikke, for det er 4 dage siden sidste hygge. Synes heller ikke ubehaget burde sidde dér?

Lad nu være med at tænke hele tiden og lad naturen gå sin gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden jeg gik i seng i går, har jeg haft ubehag i maven/underlivet. Synes mest det er under ribbenene i venstre side, men også lidt længere nede. Nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, om det er æl der først er kommet nu :unsure Håber jeg ikke, for det er 4 dage siden sidste hygge. Synes heller ikke ubehaget burde sidde dér?

Lad nu være med at tænke hele tiden og lad naturen gå sin gang!

Det er svært at sige :unsure Håber I har ramt rigtigt denne gang :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi melder os vist ud i den her runde :(

Blev ramt af en træls forkølelse i går og manden var sur, så der blev ikke lige til :hump i går. Min ÆL-test var næsten positiv i går, så jeg regner egentlig med at den er negativ når jeg tester senere i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi melder os vist ud i den her runde :(

Blev ramt af en træls forkølelse i går og manden var sur, så der blev ikke lige til :hump i går. Min ÆL-test var næsten positiv i går, så jeg regner egentlig med at den er negativ når jeg tester senere i dag.

 

:kram søde Anita

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi melder os vist ud i den her runde :(

Blev ramt af en træls forkølelse i går og manden var sur, så der blev ikke lige til :hump i går. Min ÆL-test var næsten positiv i går, så jeg regner egentlig med at den er negativ når jeg tester senere i dag.

Øv også :(

:Kram søde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram søde Anita

Øv også :(

:Kram søde :kram

Ja jeg synes godt nok at det er :numse havde ellers håbet på en oktober bebs :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi melder os vist ud i den her runde :(

Blev ramt af en træls forkølelse i går og manden var sur, så der blev ikke lige til :hump i går. Min ÆL-test var næsten positiv i går, så jeg regner egentlig med at den er negativ når jeg tester senere i dag.

Æv! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL-testen var som ventet negativ, da jeg testede for en halv time siden... Og hvordan er det så? Skal jeg så regne med at ÆL er overstået, eller kan den tænkes først at komme i aften fx?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL-testen var som ventet negativ, da jeg testede for en halv time siden... Og hvordan er det så? Skal jeg så regne med at ÆL er overstået, eller kan den tænkes først at komme i aften fx?

Jeg ville sexe uanset hvad. Just in case ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL-testen var som ventet negativ, da jeg testede for en halv time siden... Og hvordan er det så? Skal jeg så regne med at ÆL er overstået, eller kan den tænkes først at komme i aften fx?

LH er højest de 24-48 timer før ÆL, så jeg ville hoppe på manden, sur eller ej ;) Så er forsøget da gjort! Vi havde næsten ikke :seng omkring ÆL sidste måned, det gik jo ikke vildt godt, men heller ikke helt skidt! Jeg har valgt at tolke det som et positivt tegn i hvert fald! Så een gang eller 2 kan gør det ;)

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at gå all in med ægløsningstest og babyklister, men nogen som kan huske hvordan og hvorledes med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LH er højest de 24-48 timer før ÆL, så jeg ville hoppe på manden, sur eller ej ;) Så er forsøget da gjort! Vi havde næsten ikke :seng omkring ÆL sidste måned, det gik jo ikke vildt godt, men heller ikke helt skidt! Jeg har valgt at tolke det som et positivt tegn i hvert fald! Så een gang eller 2 kan gør det ;)

:bd :bd

Så er det da egentlig misvisende at "Min kalender" app viser ÆL i går, fordi jeg testede i går, da ÆL jo så først vil ligge i dag eller i morgen.... Eller erjeg helt gal på den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg svar på mine blodprøver og de så fine ud :huh

 

Fik mens her til morgen så denne cyklus var på 35 dage.

 

Men jeg ved vi sexede for 15 dage siden.

Så :cell burde da  kunne overleve til dagen efter ??

 

Bliver rart når svar på M's sæd forelægger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det da egentlig misvisende at "Min kalender" app viser ÆL i går, fordi jeg testede i går, da ÆL jo så først vil ligge i dag eller i morgen.... Eller erjeg helt gal på den?

Det er det samme med min app- men jeg tror det er for at vise, at det er de vigtigste dage for :seng.. Giver det mening :unsure Jeg kommer sgu helt i tvivl nu :huh Mener bare bestemt at ÆL-tests viser, at LH er på sit højeste også er der ÆL 24-48 timer derfra.. Det kan også være jeg husker forkert :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været på apoteket i eftermiddag og hente den sidste pakke p-piller inden PB2... Så nu kan nedtællingen begynde :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme med min app- men jeg tror det er for at vise, at det er de vigtigste dage for :seng.. Giver det mening :unsure Jeg kommer sgu helt i tvivl nu :huh Mener bare bestemt at ÆL-tests viser, at LH er på sit højeste også er der ÆL 24-48 timer derfra.. Det kan også være jeg husker forkert :unsure

Nej for sådan har jeg også forstået ud fra de brugsanvisninger der følger med testene :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden jeg gik i seng i går, har jeg haft ubehag i maven/underlivet. Synes mest det er under ribbenene i venstre side, men også lidt længere nede. Nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, om det er æl der først er kommet nu :unsure Håber jeg ikke, for det er 4 dage siden sidste hygge. Synes heller ikke ubehaget burde sidde dér?

Lad nu være med at tænke hele tiden og lad naturen gå sin gang!

Det har været der hele dagen, det der ubehag i maven eller deromkring. Hvad er det? Argh, kan jo ikke lade være at drømme om, at det er baby der bliver til :rolleyes Men findes der implantationssmerter :chin: Det er nok mig, der opfinder noget i håbets verden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme med min app- men jeg tror det er for at vise, at det er de vigtigste dage for :seng.. Giver det mening :unsure Jeg kommer sgu helt i tvivl nu :huh Mener bare bestemt at ÆL-tests viser, at LH er på sit højeste også er der ÆL 24-48 timer derfra.. Det kan også være jeg husker forkert :unsure

Nej for sådan har jeg også forstået ud fra de brugsanvisninger der følger med testene :unsure

Mon ikke det er fordi det er temmelig optimalt at sexe umiddelbart INDEN ÆL? Altså netop ca. 24 timer før. Det er noget med, at hvis man gør det samtidig med ÆL, er det næsten for sent, da sædcellerne så ikke rammer ægget tidligt nok. Eller noget :chin:

 

Det har været der hele dagen, det der ubehag i maven eller deromkring. Hvad er det? Argh, kan jo ikke lade være at drømme om, at det er baby der bliver til :rolleyes Men findes der implantationssmerter :chin: Det er nok mig, der opfinder noget i håbets verden...

De påstår man ikke kan mærke ægget sætter sig fast, men det kan da godt være du kan ;) Hvornår havde du ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er umiddelbart næsten holdt op med at bløde :blink

 

Blødte almindelig fra mandag morgen og til i går aftes, men hele dagen i dag har jeg brugt 2 tamponer og der var næsten ikke noget på nr. 2, da jeg tog den ud for en time siden. Det er nu 3 døgn siden jeg så det første friske blod og jeg plejer at bløde rigtigt i 3-4 hele dage og så have brug for et trusseindlæg i 1-2 dage derudover. Det er sgi da mærkeligt!

Mon den lige kommer stærkt tilbage og tager et døgns tid mere :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De påstår man ikke kan mærke ægget sætter sig fast, men det kan da godt være du kan ;) Hvornår havde du ÆL?

Øv :(

Ej, jeg kan ej :P Jeg drømmer bare, for jeg gad så godt, at der skete to gode ting på én gang (hus OG baby).

Se, det ved jeg jo ikke præcist. Efter en æl-beregning ud fra min seneste cykluslængde var det mellem 15. og 19., så der er sikkert ikke noget. Det er sikkert dum sygdom, der rumsterer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan til dels følge dig. Jeg har prøvet at undgå æl-test for ikke at sætte for stort fokus på PB. Sidste gang nåede jeg vist at bruge en 4-5 stykker uden at finde det præcise æl-tidspunkt. Jeg valgte at prøve dem af samme årsag som dig, dog er mine cyklusser ikke så lange som dine. Jeg har heller så stor sexlyst og så sjovt er det altså heller ikke, når fokus kun er på at ramme det rette tidspunkt. Når ens krop ikke er markant tydelig i at vise, hvornår æl er, så synes jeg test kan være en måde at snævre perioden ind. Det gør selvfølgelig, at 'nu sexer vi for at få II' mere tydeligt, synes jeg, men omvendt har lysten det måske også bedre fordi den ikke er brugt på 'forkerte' tidspunkter.

Håber du finder ud af, om du har lyst til at prøve.

:kram2

 

Tak for svar. Jeg tror jeg giver det en måned mere uden ÆL-teste, og er der ikke succes der, så vil jeg overveje det igen. Men lige nu har vores forhold vist brug for al den sex(lyst) jeg kan finde frem, det er nemlig ikke blevet til særlig meget her i 2014 :whistling Jeg kan godt frygte at hvis jeg kender til hvornår min ÆL er, så bliver der ret meget lavvande resten af måneden, hvilket ikke er helt sundt for forholdet... ;)

 

Jeg tænker det samme som Rikke ;)

Synes nu også det er en god idé at sige, at de først 8-10 dage må I ikke. Perioden kan jo sikkert være længere, hvis dine cyklusser er over 40 dage, men det er måske også lige risky nok. Jeg tænker, at hvis man bare tager een om dagen på det samme tidspunk (f.eks. når man kommer hjem fra arbejde), så kan man måske få det gjort til sådan noget man bare gør uden det bliver linket så meget til BP. Det har jeg i hvert fald tænkt mig :chin: Hvordan med dit udflåd - følger du med i det og ved hvordan det skal tolkes? Det ville jo i hvert fald kunne spare dig for meget sex man måske ikke har allermest lyst til og måske også spare nogen ÆL-teste ;) Jeg ved i hvert fald godt, hvornår ÆL-testene er spildte på forhånd, men nu er jeg jo også lidt crazy med det :rolleyes

 

Hvilken dag er du på i dag? Er du holdt op med at bløde?

 

Jeg følger ikke med i noget som helst. Jeg går op i hvor ofte vi sexer, det er det. Problemet er, at jeg jo også har perioder på kun 33 dage, så efter ca 25 dage går jeg i ventepostition, og nå ens cyklus så er på 45 dage, så er det liiiiiidt tidligt at stoppe op og bare vente på dag 25 :lolhit Men nu er jeg blevet bevidst om det, og så håber jeg det ændrer sig helt af sig selv.

Jeg er på CD7 i dag, og vi har ikke haft sex endnu.

 

Jeg synes de var rare at bruge fordi man ligesom vidste at det var nu der skulle lægges en ekstra indsats og hive sig selv op ved nakkehårene indimellem...

Ingen tvivl om vi bruger dem igen næste gang!

 

Tak for svar. Havde det ikke været for BK havde jeg aldrig overvejet det. Men de får jo megen positiv omtale herinde :)

 

:kram Alternativt kunne I måske aftale, at de to første uger efter mens er det "forbudt" at have fuldbyrdet sex, der må man højest "drille"? Så kan du måske spare noget appetit sammen og så kan I give den gas derefter? :)

 

Tak for svar og forslag. Jeg er desværre ikke bygget op til at kunne "gemme" på sexlyst - enten så er den der, eller så er den ikke. Så drillerier er herhjemme kun for mandens skyld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER