Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Haha - var lige ved at grine højlydt på kontoret :D

Jeg ved godt jeg er fjollet og lidt skør :rolleyes I er til gengæld skønne! :kiss

Min temperatur er IKKE faldet (Ja jeg har lige været på toilettet og tjekke :P) og jeg har slet ikke set noget blod hverken i går eller i dag. Mine bryster er stadig fyldige og summer også lidt og de hvide prikker i mælkekirtlerne er blevet meget tydeligere.

Hvis ikke det havde været for den smule farve jeg HAR set og bragende negative tests, så ville jeg stadig være ret overbevist om der er noget :rolleyes

For pokker da!!! Synes altså at du fortjener en afklaring :D

Del dette indlæg

Ved ikke lige hvor jeg skal poste det så det bliver herinde ;)

Var nede i lægehuset med Marius idag, men blev trukket tilbage af min ynglingssygeplejerske. Hun havde noget hun skulle spørge mig om... Om jeg snart skulle være gravid igen :o Sådan så jeg vist ud :D Det var da luge ud af posen. Men jeg skulle bare vide hun var der hvis jeg havde brug for hjælp, snak mv. Hvor er hun skøn :glad Hvor føler jeg bare hun bekymre sig, og tænker på mig :) Så har jeg da støtte og en at snakke med, hvis vi skal have en 2'er på et tidspunkt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

For pokker da!!! Synes altså at du fortjener en afklaring :D

Enig :) det er altså stadig spændende. Og husk 2 graviditeter er ikke ens. Måske du først kan teste senere denne gang...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha - var lige ved at grine højlydt på kontoret :D

Jeg ved godt jeg er fjollet og lidt skør :rolleyes I er til gengæld skønne! :kiss

Min temperatur er IKKE faldet (Ja jeg har lige været på toilettet og tjekke :P) og jeg har slet ikke set noget blod hverken i går eller i dag. Mine bryster er stadig fyldige og summer også lidt og de hvide prikker i mælkekirtlerne er blevet meget tydeligere.

Hvis ikke det havde været for den smule farve jeg HAR set og bragende negative tests, så ville jeg stadig være ret overbevist om der er noget :rolleyes

Hvor følsomme er de tests du bruger?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sød, Susanne! Synes det er SÅ fedt du render på toilettet og måler temperatur og kigger på bryster! :D :P

Og jeg kan mærke jeg bliver lidt smittet af din iver på at tolke din krop. I går og i dag har jeg haft gammelt blod, men ikke skyggen af frisk blod overhovedet. Det plejer jo normalt at komme i dag...

Da jeg testede positivt med Erica troede jeg også jeg havde fået mens, men da der ikke kom frisk blod testede jeg lige for en sikkerhedskyld og VUPTI to tydelige streger!

Jeg har dog INGEN graviditetssymptomer overhovedet, så tror ikke på det - alligevel kan jeg ikke lade være med at lege med tanken om en test i morgen tidlig :whistling Og det er jo 6 dage siden jeg testede sidst, så i teorien kunne der godt være sket noget siden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da ikke normalt at kunne teste gravid før man er ca 4+

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo.. Det kan du godt, men der kan være risiko for, at du tester positiv på en bio.. Den risiko er også når man tester 4+ ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er meget forskelligt, det er nok mest normalt 4+, men er ikke helt unormalt tidligere end det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er helt til rotterne i aften - 119 dage siden sidste menstruations første dag :'( Og ingen jeg taler med mener det er unormalt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er helt til rotterne i aften - 119 dage siden sidste menstruations første dag :'( Og ingen jeg taler med mener det er unormalt.

Det mener jeg det er. Hvad siger din Læge?

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det mener jeg det er. Hvad siger din Læge?

:kram

Har ikke kunne kontakte lægen, da der kun kan bestilles tid gennem sekretæren, og hun mener at hvis jeg ikke tænker på baby så skal min mens lynhurtigt komme. Hm nej!! :(

Har et forløb på gynækologisk afdeling på sygehuset og de ser heller ikke noget vildt unormalt

Jeg er bare selv ved at gå i spåner og har svært ved ikke at gå helt ned

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja og jeg går her på dag 48 (sådan +/-) siden min P sprøjte udløb, og afventer menses. Har lige igen testet både for ÆL og graviditet, ingen af delene er positiv. 
Og vil men jeg var timer fra at have en positiv ÆL test d. 21 december, men ak ingen graviditet eller ÆL  :wacko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke kunne kontakte lægen, da der kun kan bestilles tid gennem sekretæren, og hun mener at hvis jeg ikke tænker på baby så skal min mens lynhurtigt komme. Hm nej!! :(

Har et forløb på gynækologisk afdeling på sygehuset og de ser heller ikke noget vildt unormalt

Den sekretær skal da bare give dig en tid! :prik

Jeg kan godt forstå du synes det hårdt, jeg har været oppe på 56 dage, og det synes jeg var rigelig længe!!

Hvordan så din cyklus ud før denne periode? Har du overvejet at tage en måneds p-piller - så kan det være din krop kommer tilbage på rette spor?

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor følsomme er de tests du bruger?

Aner det ikke - det er strimmelteste fra billigteste.

Jeg har fundet billedet af mine test med Anna - det er jo ikke fordi den er bragende positiv ved 4+0 :unsure

Hvor er du sød, Susanne! Synes det er SÅ fedt du render på toilettet og måler temperatur og kigger på bryster! :D :P

Og jeg kan mærke jeg bliver lidt smittet - i går og i dag har jeg haft gammelt blod, men ikke skyggen af frisk blod overhovedet. Det plejer jo normalt at komme i dag...

Da jeg testede positivt med Erica troede jeg også jeg havde fået mens, men da der ikke kom frisk blod testede jeg lige for en sikkerhedskyld og VUPTI to tydelige streger!

Jeg har dog INGEN graviditetssymptomer overhovedet, så tror ikke på det - alligevel kan jeg ikke lade være med at lege med tanken om en test i morgen tidlig :whistling Og det er jo 6 dage siden jeg testede sidst, så i teorien kunne der godt være sket noget siden...

Det er da dejligt, at I bare synes jeg er sød og ikke er bekymret for mine wacho-tendenser :D

Uuuuuhhhhh.... DO IT! :yay Hvor længe blev du ved med at have lidt gammel blod?

Del dette indlæg

Annonce ♥

ARG! Det er altså ikke ALTID, at kvinder psyker ting frem :prik Nogen gange ER der bare noget i vejen!

Den sekretær er da en kost!  :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Temperatur stadig ikke faldet, bryster stadig fyldigere og ikke noget farve på papiret i dag og faktisk heller ikke i går. Tror ALDRIG jeg har prøvet at være her uden temperaturen i det mindste var faldet, så mens kom i morgen (altså bortset fra da jeg var gravid :rolleyes) :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet billedet af mine test med Anna - det er jo ikke fordi den er bragende positiv ved 4+0 :unsure

Det er da dejligt, at I bare synes jeg er sød og ikke er bekymret for mine wacho-tendenser :D

Uuuuuhhhhh.... DO IT! :yay Hvor længe blev du ved med at have lidt gammel blod?

Hvis jeg ikke kendte dig så godt som jeg gør, så ville jeg nok også være lidt bekymret for dig ;)

Tja, jeg kan huske at jeg om fredagen konstaterede at jeg havde fået mens og dermed sagtens kunne nyde masser af god rødvin sammen med det vennepar, der kom og besøgte os. Søndag morgen ligger jeg i min seng og indser at den der mens egentlig aldrig rigtig blev til noget, og beslutter mig derfor for at tage en test. Og jeg mener ikke der kom mere gammelt blod.

Bum bum, kan ikke beslutte mig for om jeg skal vente en dag mere og første teste søndag... Vi skal til familiefødselsdag i morgen - tror måske helst jeg vil være uvidende end at lyve/fortie eller dele det med hele familien allerede.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis jeg ikke kendte dig så godt som jeg gør, så ville jeg nok også være lidt bekymret for dig ;)

Tja, jeg kan huske at jeg om fredagen konstaterede at jeg havde fået mens og dermed sagtens kunne nyde masser af god rødvin sammen med det vennepar, der kom og besøgte os. Søndag morgen ligger jeg i min seng og indser at den der mens egentlig aldrig rigtig blev til noget, og beslutter mig derfor for at tage en test. Og jeg mener ikke der kom mere gammelt blod.

Bum bum, kan ikke beslutte mig for om jeg skal vente en dag mere og første teste søndag... Vi skal til familiefødselsdag i morgen - tror måske helst jeg vil være uvidende end at lyve/fortie eller dele det med hele familien allerede.

Haha - så er det godt du lige kan sige god for mig herinde, så der ikke er nogen der sender en blå vogn :D

Hm, så var det kun 1-2 dage der var lidt. Det passer jo også med det jeg så tirsdag-onsdag, for der var det nemlig gammelt og rødbrunt blod modsat det jeg så søndag, der var fint ferskenfarvet (hvilket jeg jo hele tiden har tænkt var implantationsblødning, da det var allerede 3+1 :unsure)

Jeg overvejer også at vente til søndag. Sørens forældre er her <_< Men ved ikke helt om jeg kan lade være i morgen, når det nu var der jeg testede positiv med Anna. Jeg tror til gengæld faktisk kun jeg har to teste og en valmed tilbage :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Temperatur stadig ikke faldet, bryster stadig fyldigere og ikke noget farve på papiret i dag og faktisk heller ikke i går. Tror ALDRIG jeg har prøvet at være her uden temperaturen i det mindste var faldet, så mens kom i morgen (altså bortset fra da jeg var gravid :rolleyes) :chin:

Det er da vildt som de bryster kan blive VED med at blive fyldigere og/eller vokse? :O De må da være kæmpestore efterhånden!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da vildt som de bryster kan blive VED med at blive fyldigere og/eller vokse? :O De må da være kæmpestore efterhånden!

Haha :D De vokser ikke mere - jeg pointerer bare, at de stadig ikke er blevet sig selv :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov - fik ikke indsat billedet af testene fra Anna

DSC_0826.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, problem solved - nu kom der frisk blod, så jeg har helt sikkert rigtig mens.

Så skal den bare slutte igen så vi kan få lavet ham lillebror!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var lige inde at læse på billigteste, og de kan måle fra 25 et eller andet hcg, jeg har en test tilbage, som allerede måler fra 10 et eller andet hcg :) du må gerne få den, men så skulle du jo næsten have haft den idag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op Susanne - sikke spændende det er.

Måtte dog smile af at du målte temp på jobbet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, problem solved - nu kom der frisk blod, så jeg har helt sikkert rigtig mens.

Så skal den bare slutte igen så vi kan få lavet ham lillebror!!

:kiss

Var lige inde at læse på billigteste, og de kan måle fra 25 et eller andet hcg, jeg har en test tilbage, som allerede måler fra 10 et eller andet hcg :) du må gerne få den, men så skulle du jo næsten have haft den idag.

Uh, så er der måske håb. Ved du hvad en Valmed måler fra?

Hold da op Susanne - sikke spændende det er.

Måtte dog smile af at du målte temp på jobbet :)

Man må gerne smile af mig ;)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER