Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Ja, det er nok rigtigt nok :) men nu er den også i udbrud igen :) har aldrig opdaget at den lige holder 1 dags pause ;)

 

Det er nærmest reglen hos mig at mensen sådan kommer og går de sidste dage :rolleyes om det gør det normalt ved jeg ikke

Stadig større/fastere bryster, intet på papiret (men lidt hvis jeg mærker efter :rolleyes) og temperaturen er ikke faldet, men bragende negativ test <_<

Jeg forventer temperaturfald i løbet af i dag og mens indenfor de næste 36 timer.

Krydser stadig fingre for dig, spændende at følge med her :D

 

Jeg skal op til Dronninglund i dag og scannes. Håber på jeg snart slipper for næsespray og skal i gang med noget andet. Jeg vil rigtigt i gang! ;)

Uh spændende hvad de siger i dag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er rigtig spændende! Glæder mig helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig spændende! Glæder mig helt vildt!

:glad :goodluck Håber i kan tage næste skridt videre i forløbet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal op til Dronninglund i dag og scannes. Håber på jeg snart slipper for næsespray og skal i gang med noget andet. Jeg vil rigtigt i gang! ;)

Jeg hepper på god scanning og fremdrift i processen :glad

Glæder mig til update :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æu mandag, æo onsdag. Det kommer godt nok tæt på nu! Men ventetiden er stadig laaaaaaaaang i mit hoved!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god scanning i dag. Nedreguleringen har gjort sit arbejde godt, og jeg starter på gonal-f i morgen 112,5 enheder i 4 dage og derefter 150 enheder. Fra i morgen er det kun 2 gange om dagen jeg skal tage næsespray. Yay! Jeg skal scannes igen fredag den 24/1 for at se om mine æg vokser, og så bliver ÆU/ÆO nok ugen efter igen. Hvor er det vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god scanning i dag. Nedreguleringen har gjort sit arbejde godt, og jeg starter på gonal-f i morgen 112,5 enheder i 4 dage og derefter 150 enheder. Fra i morgen er det kun 2 gange om dagen jeg skal tage næsespray. Yay! Jeg skal scannes igen fredag den 24/1 for at se om mine æg vokser, og så bliver ÆU/ÆO nok ugen efter igen. Hvor er det vildt!

Så kan vi jo næsten følges! Årh jeg håber vi to får lov til at hoppe over i gravid/terminstrådene sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god scanning i dag. Nedreguleringen har gjort sit arbejde godt, og jeg starter på gonal-f i morgen 112,5 enheder i 4 dage og derefter 150 enheder. Fra i morgen er det kun 2 gange om dagen jeg skal tage næsespray. Yay! Jeg skal scannes igen fredag den 24/1 for at se om mine æg vokser, og så bliver ÆU/ÆO nok ugen efter igen. Hvor er det vildt!

Hurraaaaaa!!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan vi jo næsten følges! Årh jeg håber vi to får lov til at hoppe over i gravid/terminstrådene sammen.

Det kunne være super fedt at hoppe videre! :)

  

Hurraaaaaa!!! :glad

Ja det er sku vildt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sindssyg! 

Jeg har haft det MEGA mens-agtigt de sidste 3-4 timer, men min temperatur er stadig ikke faldet det mindste og der har intet været på papiret i dag.

 

Det giver jo ingen mening, at have det så mens-agtigt (være oppustet og tyk, tung i underlivet og det lugter også af mens (undskyld :rolleyes)), hvis man er gravid og den ikke kommer?! Og hvorfor FØR min temperatur er faldet :prik

 

Giv mig nu bare noget afklaring! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sindssyg!

Jeg har haft det MEGA mens-agtigt de sidste 3-4 timer, men min temperatur er stadig ikke faldet det mindste og der har intet været på papiret i dag.

Det giver jo ingen mening, at have det så mens-agtigt (være oppustet og tyk, tung i underlivet og det lugter også af mens (undskyld :rolleyes)), hvis man er gravid og den ikke kommer?! Og hvorfor FØR min temperatur er faldet :prik

Giv mig nu bare noget afklaring! <_<

:kram

Håber snart du får afklaring.... Men xxx'er for to streger! SNART!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sindssyg!

Jeg har haft det MEGA mens-agtigt de sidste 3-4 timer, men min temperatur er stadig ikke faldet det mindste og der har intet været på papiret i dag.

Det giver jo ingen mening, at have det så mens-agtigt (være oppustet og tyk, tung i underlivet og det lugter også af mens (undskyld :rolleyes)), hvis man er gravid og den ikke kommer?! Og hvorfor FØR min temperatur er faldet :prik

Giv mig nu bare noget afklaring! <_<

Krydser :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved stadig ikke noget.

Bragende negativ test igen i dag.

Temperatur slet ikke faldet i går aftes - har ikke kunnet tjekke den her til morgen.

Stadig fyldigere bryster.

Jeg tror ikke på den er der, når jeg ikke engang kan lave en skyggestreg over tid ved 3+6 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved stadig ikke noget.

Bragende negativ test igen i dag.

Temperatur slet ikke faldet i går aftes - har ikke kunnet tjekke den her til morgen.

Stadig fyldigere bryster.

Jeg tror ikke på den er der, når jeg ikke engang kan lave en skyggestreg over tid ved 3+6 :(

Det kan man jo altså ikke altid, altså lave skyggestreg. Jeg lavede en meget utydelig streg ved 4+1 og havde intet kunne se før.

Jeg kan da godt forstå at det er svært at holde modet oppe, men du kan jo ikke stole på resultaterne nu.

Jeg krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved stadig ikke noget.

Bragende negativ test igen i dag.

Temperatur slet ikke faldet i går aftes - har ikke kunnet tjekke den her til morgen.

Stadig fyldigere bryster.

Jeg tror ikke på den er der, når jeg ikke engang kan lave en skyggestreg over tid ved 3+6 :(

:( kroppen kan være noget værre :prik

Håber du snart får vished, det der er helt urimeligt og uudholdeligt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man jo altså ikke altid, altså lave skyggestreg. Jeg lavede en meget utydelig streg ved 4+1 og havde intet kunne se før.

Jeg kan da godt forstå at det er svært at holde modet oppe, men du kan jo ikke stole på resultaterne nu.

Jeg krydser fingre for dig :)

Du er sød! :kiss

 

:( kroppen kan være noget værre :prik

Håber du snart får vished, det der er helt urimeligt og uudholdeligt :kram

Tak! :kram2

 

Men nu er min temperatur vist faldet (eller er i hvert fald ved det) og jeg har det mens-agtigt, så satser stærkt på, at jeg ser frisk blod i løbet af i dag.

 

Det er jo egentlig okay, at jeg ikke er gravid (som jeg har sagt tidligere), men det går mig lidt på, at jeg kunne fejltolke sådan - jeg var SIKKER på, at der skete 'et eller andet', men uden snerten af en skyggestreg, så tror jeg ikke rigtig på det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sød! :kiss

 

Tak! :kram2

 

Men nu er min temperatur vist faldet (eller er i hvert fald ved det) og jeg har det mens-agtigt, så satser stærkt på, at jeg ser frisk blod i løbet af i dag.

 

Det er jo egentlig okay, at jeg ikke er gravid (som jeg har sagt tidligere), men det går mig lidt på, at jeg kunne fejltolke sådan - jeg var SIKKER på, at der skete 'et eller andet', men uden snerten af en skyggestreg, så tror jeg ikke rigtig på det :(

 

 

Jeg synes ikke, du skal slå dig selv oven i hovedet for at have fejltolket, hvis mens dukker op. De ting, der sker hormonelt i forbindelse med graviditet og op til mens, er ret så ens...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Det er endnu uvist om den er faldet eller ej :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Det er endnu uvist om den er faldet eller ej :rolleyes

 

Render du rundt med et termometer på arbejde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Render du rundt med et termometer på arbejde?

Jep - lige i dag gør jeg :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød Susanne!

Får de sygeste billeder i hovedet af dig, der nærmest har tapet det der termometer fast! :p (undskyld, min dårlige humor!)

Men jeg krydser altså for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - lige i dag gør jeg :rolleyes

 

Haha hvor er du sjov og sød. Troede, at jeg var slem :P Har fuldt lidt med på sidelinjen. Håber også rigtig meget, at den er der for dig :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - lige i dag gør jeg :rolleyes

Haha hvor er du altså sjov, og lidt sød Susanne :D :P

 

Jeg krydser så meget for dig at der skulle vise sig to streger snart :goodluck Og hvis ikke at du så snart får mens, så du kan komme videre! For giver de andre ret, det er jo ganske uudholdeligt og urimeligt sådan at blive holdt hen i det uvisse! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - lige i dag gør jeg :rolleyes

Sejt :D

:goodluck Jeg hepper endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - var lige ved at grine højlydt på kontoret :D

Jeg ved godt jeg er fjollet og lidt skør :rolleyes I er til gengæld skønne! :kiss

Min temperatur er IKKE faldet (Ja jeg har lige været på toilettet og tjekke :P) og jeg har slet ikke set noget blod hverken i går eller i dag. Mine bryster er stadig fyldige og summer også lidt og de hvide prikker i mælkekirtlerne er blevet meget tydeligere.

Hvis ikke det havde været for den smule farve jeg HAR set og bragende negative tests, så ville jeg stadig være ret overbevist om der er noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER