Besvaret January 15, 2014 Måske passermit spørgsmål bedre til den her gruppe men min mens startede i mandags hvor jeg blødte en smule som jeg plejer på første dagen, i går blødte jeg så meget normalt, men i dag har jeg så næsten ikke blødt og er fraktis helt stoppet med og bløde nu!! Plejer og bløde i 5 dage, så synes måske ca. 3 dage med kun en dag hvor det sådan rigtig har blødt virker underligt??? Nogle der har erfaringer med dette og om hvad det kan skyldes?? Sådan éé min mens også blevet nogen gange. Den svinger mellem 2,5 dage og 5 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Måske passermit spørgsmål bedre til den her gruppe men min mens startede i mandags hvor jeg blødte en smule som jeg plejer på første dagen, i går blødte jeg så meget normalt, men i dag har jeg så næsten ikke blødt og er fraktis helt stoppet med og bløde nu!! Plejer og bløde i 5 dage, så synes måske ca. 3 dage med kun en dag hvor det sådan rigtig har blødt virker underligt??? Nogle der har erfaringer med dette og om hvad det kan skyldes?? Har du taget en test? Var det ventet mens-dag i mandags? Nogen bløder jo lidt, hvor de normalt ville gøre det, selvom de er gravide. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Min temperatur er så overhovedet ikke faldet det mindste... Og lige nu niver og spænder det igen fremfor at være mens-tungt. Jeg føler mig bare så oppustet og tyk, som altid før mens. Jeg tror jeg tager en test i morgen uanset hvad - måske kan den afsløre, at der HAR været noget, også selvom det er ved at gå til :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Min temperatur er så overhovedet ikke faldet det mindste... Og lige nu niver og spænder det igen fremfor at være mens-tungt. Jeg føler mig bare så oppustet og tyk, som altid før mens. Jeg tror jeg tager en test i morgen uanset hvad - måske kan den afsløre, at der HAR været noget, også selvom det er ved at gå til :unsure Det er godt nok mystisk Susanne - og meget spændende uanset hvad udfaldet bliver! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Har du taget en test? Var det ventet mens-dag i mandags? Nogen bløder jo lidt, hvor de normalt ville gøre det, selvom de er gravide. Skulle have min mens søndag (14 dage efter ÆL) så den kom jo næsten til tiden.. Og tog en test mandag morgen inden mens kom som var negativ.. Og der var også klumper i min mens (undskyld detaljerne) så tror bestemt det er alm. mens, men bliver bare mere i tvivl om det kan betyde noget? Om det er fordi der ikke rigtig har været ÆL eller?? Synes bare det virker underlig :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Skulle have min mens søndag (14 dage efter ÆL) så den kom jo næsten til tiden.. Og tog en test mandag morgen inden mens kom som var negativ.. Og der var også klumper i min mens (undskyld detaljerne) så tror bestemt det er alm. mens, men bliver bare mere i tvivl om det kan betyde noget? Om det er fordi der ikke rigtig har været ÆL eller?? Synes bare det virker underlig :/ Tja, det virker jo lidt mærkeligt. Det kan være mens tager til igen. Min holder nogen gange lige ½-1 dages pause inden den kommer tilbage og gør det færdigt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Min temperatur er så overhovedet ikke faldet det mindste... Og lige nu niver og spænder det igen fremfor at være mens-tungt. Jeg føler mig bare så oppustet og tyk, som altid før mens. Jeg tror jeg tager en test i morgen uanset hvad - måske kan den afsløre, at der HAR været noget, også selvom det er ved at gå til :unsure Det er altså spændende :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Min graviditet denne gang startede med pletblødning i 10-14 dage.. Så jeg var overbevist om i starten om at det var mens.. Men er da noget så tyk nu.. Så blod behøver ikke være et dårligt tegn ;) Hmmm... havde du det mens-agtig mens du pletblødte? Troede du på noget tidspunkt, at det var slut eller troede du på det hele vejen igennem? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Skal godt nok love for der er liv herinde :) Bliver spændende med dig Susanne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Skal godt nok love for der er liv herinde :) Bliver spændende med dig Susanne! Haha - det er fordi jeg er kommet herind. Jeg skriver jo hele tiden :D Håber ikke I er trætte af mit tankespam :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Haha - det er fordi jeg er kommet herind. Jeg skriver jo hele tiden :D Håber ikke I er trætte af mit tankespam :blush Nej da det er da det tråden skal bruges til ;) Er selv bare ikke særlig aktiv efter pb start i august 2012 er det bare ikke sjovt mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Nej da det er da det tråden skal bruges til ;) Er selv bare ikke særlig aktiv efter pb start i august 2012 er det bare ikke sjovt mere. Jeg nåede aldrig at prøve helt så længe, men jeg kan GODT huske hvordan det var! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Tja, det virker jo lidt mærkeligt. Det kan være mens tager til igen. Min holder nogen gange lige ½-1 dages pause inden den kommer tilbage og gør det færdigt ;) Det kan måske godt være.. Har godt nok aldrig prøvet noget lignende før :/ er mere nervøs for om det er et skidt tegn :( :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Og efter at blive overhalet inden om mange gange ja så vender jeg mig bare aldrig til det.Men lige som din mad ændring har gjort godt for din cyklus ser det umiddelbart ud til at mit vægttab gør noget godt for min men skal lige se denne her an og nok også den næste. EDIT. Quotet forkert. Skulle egentlig svare Susanne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Jeg synes også det er super hyggeligt der er kommet mere liv herinde :) Susanne, hvis din temp falder, er det så tegn på mens? Glæder mig til test Update i morgen!! Jeg er begyndt at få lidt blod på papiret, så tror jeg får mens i morgen! :yay glæder mig til at komme igang med en ny cyklus!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Jeg synes også det er super hyggeligt der er kommet mere liv herinde :) Susanne, hvis din temp falder, er det så tegn på mens? Glæder mig til test Update i morgen!! Jeg er begyndt at få lidt blod på papiret, så tror jeg får mens i morgen! :yay glæder mig til at komme igang med en ny cyklus!! Ja, min temperatur falder ½-1 døgn før mens dukker op (temp falder fordi progesteron-niveauet falder ;)) Jeg kan se i historikken (ja, jeg har et excel-ark :rolleyes), at min temp oftest er faldet om aftenen på 3+5 (også selvom der har været lidt farve 3+3 og/eller 3+4), så jeg ved ingenting før i morgen. Den er i hvert fald stadig ikke faldet - har lige tjekket ;) Skønt, hvis du kan starte på en frisk i morgen! (eller i hvert fald snart) :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Skulle have min mens søndag (14 dage efter ÆL) så den kom jo næsten til tiden.. Og tog en test mandag morgen inden mens kom som var negativ.. Og der var også klumper i min mens (undskyld detaljerne) så tror bestemt det er alm. mens, men bliver bare mere i tvivl om det kan betyde noget? Om det er fordi der ikke rigtig har været ÆL eller?? Synes bare det virker underlig :/ Som skrevet tidligere så har jeg oplevet flere gange efterhånden at min mens ikke er særlig lang. Den svinger mellem 2,5 dage og 5 dage. Så tror det er meget normalt med en kort blødning i ny og næ :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Som skrevet tidligere så har jeg oplevet flere gange efterhånden at min mens ikke er særlig lang. Den svinger mellem 2,5 dage og 5 dage. Så tror det er meget normalt med en kort blødning i ny og næ :) Ja, det er nok rigtigt nok :) men nu er den også i udbrud igen :) har aldrig opdaget at den lige holder 1 dags pause ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Rettelse til opdaget mener oplevet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Stadig større/fastere bryster, intet på papiret (men lidt hvis jeg mærker efter :rolleyes) og temperaturen er ikke faldet, men bragende negativ test <_< Jeg forventer temperaturfald i løbet af i dag og mens indenfor de næste 36 timer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Stadig større/fastere bryster, intet på papiret (men lidt hvis jeg mærker efter :rolleyes) og temperaturen er ikke faldet, men bragende negativ test <_< Jeg forventer temperaturfald i løbet af i dag og mens indenfor de næste 36 timer. Håber der er en eller anden fejl ved testene ;) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Stadig større/fastere bryster, intet på papiret (men lidt hvis jeg mærker efter :rolleyes) og temperaturen er ikke faldet, men bragende negativ test <_< Jeg forventer temperaturfald i løbet af i dag og mens indenfor de næste 36 timer. Øv øv. Håber du har endelig afklaring indenfor de næste to døgn :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Stadig større/fastere bryster, intet på papiret (men lidt hvis jeg mærker efter :rolleyes) og temperaturen er ikke faldet, men bragende negativ test <_< Jeg forventer temperaturfald i løbet af i dag og mens indenfor de næste 36 timer. Håber du snart får afklaring søde :kram og så håber jeg at det bare er en langsom starter :) hvornår kunne du teste positiv med Anna? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Håber du snart får afklaring søde :kram og så håber jeg at det bare er en langsom starter :) hvornår kunne du teste positiv med Anna?Jeg tog ikke en test før 4+0, men den var fin positiv. Til gengæld var der ikke skyggen af blod dengang og jeg husker det heller ikke som så meget murren. Temperaturen er stadig ikke faldet og jeg har det ikke umiddelbart mens-agtigt. Ifølge minmave.dk er det 62% der kan teste positiv i dag, 68% i morgen og 75% ved 4+0. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Jeg skal op til Dronninglund i dag og scannes. Håber på jeg snart slipper for næsespray og skal i gang med noget andet. Jeg vil rigtigt i gang! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites