Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Det må sqi være det mindste! Hepper på to streger :)

Ja tak syns jeg også.. Har næsten ikke spist i 3 dage. Men Tak for at du hepper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Minus 8, 8 kg sagde vægten her til morgen. Håber det vil gøre mig noget godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minus 8, 8 kg sagde vægten her til morgen. Håber det vil gøre mig noget godt :)

:respekt

Håber snart heldet er med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minus 8, 8 kg sagde vægten her til morgen. Håber det vil gøre mig noget godt :)

 

:respekt hvor er du sej! Som minimum så giver det jo en rar fornemmelse i maven og tøj, der sidder mindre stramt….men mon ikke også det er godt for fertiliteten? :) Håber :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minus 8, 8 kg sagde vægten her til morgen. Håber det vil gøre mig noget godt :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ondt i den ene side nederst mod lysken være ÆL-smerter? :unsure Det er 17 dage siden sidste mens-start.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt

Håber snart heldet er med jer :)

  

:super

  

:respekt hvor er du sej! Som minimum så giver det jo en rar fornemmelse i maven og tøj, der sidder mindre stramt….men mon ikke også det er godt for fertiliteten? :) Håber :bd

Tak piger :)

Håber også det snart er vores tur men vi får se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hhvor er du sej Felixmor... Er sikker på at det nok snart bliver jeres tur... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ondt i den ene side nederst mod lysken være ÆL-smerter? :unsure Det er 17 dage siden sidste mens-start.

Det kan det sagtens være :) Har du en ÆL test? For så kunne du prøve at tage sådan en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det sagtens være :) Har du en ÆL test? For så kunne du prøve at tage sådan en :)

Nej, det har jeg ikke - prøver jo ikke at gå for meget op i det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det har jeg ikke - prøver jo ikke at gå for meget op i det ;)

Jeg har næsten altid ÆL tests og graviditetstests liggende. Hvis jeg så føler jeg har ÆL kan jeg godt finde på at teste, bare for at se om min fornemmelse har ret. Det synes jeg er en ret god måde at lære at tolke sin krop på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hhvor er du sej Felixmor... Er sikker på at det nok snart bliver jeres tur... :-)

Tak hvor er du sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har næsten altid ÆL tests og graviditetstests liggende. Hvis jeg så føler jeg har ÆL kan jeg godt finde på at teste, bare for at se om min fornemmelse har ret. Det synes jeg er en ret god måde at lære at tolke sin krop på :)

Det kan du have ret i - så man får sikkerhed for sin fornemmelse. Måske jeg skulle shoppe sådan nogle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har næsten altid ÆL tests og graviditetstests liggende. Hvis jeg så føler jeg har ÆL kan jeg godt finde på at teste, bare for at se om min fornemmelse har ret. Det synes jeg er en ret god måde at lære at tolke sin krop på :)

Det er faktisk en meget god pointe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har næsten altid ÆL tests og graviditetstests liggende. Hvis jeg så føler jeg har ÆL kan jeg godt finde på at teste, bare for at se om min fornemmelse har ret. Det synes jeg er en ret god måde at lære at tolke sin krop på :)

Jeg gør det samme ind imellem...ellers bekymrer man sig om eventuelle fornemmelser..:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg bestilt teste :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmeseneariet ville være en positiv test denne gang. Har nemlig testdag omkring juleaften og terminen ville være omkring vores 3 års bryllupsdag. Tror desværre ikke rigtig på det mere men drømme må man jo gerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber I billige ÆL og GT over nettet? Det kan jo godt gå hen og blive lidt dyrt i længden :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber I billige ÆL og GT over nettet? Det kan jo godt gå hen og blive lidt dyrt i længden :oops

billigeteste.dk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag var der en teststreg at se på ÆL-testen og der var noget der tilnærmelsesvist kunne være ÆL-slim. Spændende! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva sker der lige for en cyklus på 30 dage, når man er vant til 42 dage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva sker der lige for en cyklus på 30 dage, når man er vant til 42 dage?

 

Så længe det går den vej - det er værre når de bliver længere og længere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

WTF! :o det er meget tæt på at være et halvt år siden, at jeg stoppede med at amme Maja. Men her i aften kan jeg faktisk klemme lidt mælk ud af brysterne :o kan/kunne I andre der har ammet også det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF! :o det er meget tæt på at være et halvt år siden, at jeg stoppede med at amme Maja. Men her i aften kan jeg faktisk klemme lidt mælk ud af brysterne :o kan/kunne I andre der har ammet også det?

Mon det er en lille spire der spøger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER