Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Puha er spændt på i morgen.har lyst til at sove resten af i dag væk, så det kan blive i morgen noget hurtigere!

Selvom jeg godt ved der alligevel ikke sker en skid før til januar. Aarg der er altså stadig skide længe til!

(Og så fik man lige bonus Info fra svigermor den anden dag om at de ikk tænkte på børn før de flyttede i hus (nov87, og manden er født sept88, do the math!))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her hjemme er vi positive og nyder hinanden i fulde drag. Der er i den grad stadig hvedebrødsdage i vores soveværelse :7himmel

 

Og selvom chancerne for at vi selv laver en spire er meget små, så tror vi stadig på det, og krydser fingre for en positiv test om knap 14 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjemme er vi positive og nyder hinanden i fulde drag. Der er i den grad stadig hvedebrødsdage i vores soveværelse :7himmel

Og selvom chancerne for at vi selv laver en spire er meget små, så tror vi stadig på det, og krydser fingre for en positiv test om knap 14 dage :)

Hvor er det dejligt :loveshower Det kunne da også være en dejlig lille før-julegave :glad

Jeg hepper alt hvad jeg kan på jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt :loveshower Det kunne da også være en dejlig lille før-julegave :glad

Jeg hepper alt hvad jeg kan på jer :)

Det kunne være en super fed julegave! Meeeen kender også godt oddsene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så svært? Når nogle bare skal se på en tissemand og så er de gravide? Undskyld bitterheden

Har det på nøjagtig samme måde og så endda nøgler der ikke ønsker at være gravide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk hvis vi kunne følges igen :loveshower

Så tror jeg da først at vores mænd ryster på hovedet af os :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers tager jeg gerne resten ;) CD52 og venter stadig <_<

Det er da også nogle vildt længe cyklusser du har :o <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg da først at vores mænd ryster på hovedet af os :D

Shhhhh... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiste min sidste pille i fredags og har fået mens her til aften, så nu kommer jeg nok herind og lurer lidt! :o :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD 50, ingen mens <_<

Jeg kan ikke bestemme mig for om jeg gider teste igen (10 dage siden) for jeg har INGEN tegn på graviditet.

Stadig ikke noget nyt hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiste min sidste pille i fredags og har fået mens her til aften, så nu kommer jeg nok herind og lurer lidt! :o :bunny

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke noget nyt hos dig?

 

Jo - ENDELIG! Fik min mens på CD56. Det medfører så at min gennemsnitlige cyklus nu er 39 dage <_< Så har næste testdag 8.januar... Men tester måske nytårsaften, da jeg vil kunne se en graviditet der, hvis jeg har en cyklus under gennemsnittet. Og denne gang skal det lykkedes! Vi har indtil nu ikke kunnet mærke på vores sexliv at PB2 er i gang, men det tror jeg skal ændres i denne cyklus, jeg vil nemlig rigtig gerne have en sensommer/tidlig efterårsbarn! :glad

 

Og velkommen herind Susanne, så dejligt at se dig her - håber vi kan hoppe sammen videre! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiste min sidste pille i fredags og har fået mens her til aften, så nu kommer jeg nok herind og lurer lidt! :o :bunny

Velkommen herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiste min sidste pille i fredags og har fået mens her til aften, så nu kommer jeg nok herind og lurer lidt! :o :bunny

Spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde som ikke ved vi er i gang med pb gav mig den anden dag en pakke p-piller (vi brugte samme mærke) fordi hun havde skiftet mærke. Var godt nok svært ikke at sige noget! Daamn! eller flække af grin fordi man selv havde tænkt sig at give hende sine egne pakker når jeg blev gravid  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved et være utrolig træt af det hele....suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi to .. Fordi der ikke sker noget? Jeg har blødt i 22 dage i streg, nogle dage mere end andre!! = ingen baby-making:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen. jeg er ny herinde og vil bare lige dele min begejstring for at jeg i morgen formiddag skal ha' taget min spiral ud!  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi to .. Fordi der ikke sker noget? Jeg har blødt i 22 dage i streg, nogle dage mere end andre!! = ingen baby-making:(

 

Æv Søs. Det var godt nok længe :(

 

 

Velkommen Tera. Jeg fik selv min spiral ud for en måned siden.

Held og lykke med PB projektet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi to .. Fordi der ikke sker noget? Jeg har blødt i 22 dage i streg, nogle dage mere end andre!! = ingen baby-making:(

Har du været ved lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg officielt til herinde igen, jeg var nede at få min spiral taget ud her til morgen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været ved lægen?

Nej, men jeg ringer til hende imorgen - så må jeg se hvad hun siger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med alle de nye herinde, så kan det ske der kommer lidt mere liv i denne tråd igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kender kanonkuren ? Gode og dårlige erfaringer med de forskellige vitaminer osv...? Kan man have gavn af blot at tage nogle af tingene eller skal man have det hele ?

Håber nogen har erfaringer i vil dele af...sender manden på indkøb i morgen nemlig....

Tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men jeg ringer til hende imorgen - så må jeg se hvad hun siger..

Super, for det lyder ikke normalt :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER