Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Den største prøve kommer for mig idag... Vi skal hjem til min mormor og hun bager altid kager og laver kaff, og køber æblejuice til os som ikke drikker kaffe..

Jeg kan intet få af det pga denne dumme pco! :(

Tag en questbar eller isis bar med som alternativ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den største prøve kommer for mig idag... Vi skal hjem til min mormor og hun bager altid kager og laver kaff, og køber æblejuice til os som ikke drikker kaffe..

Jeg kan intet få af det pga denne dumme pco! :(

Bag pandekager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den største prøve kommer for mig idag... Vi skal hjem til min mormor og hun bager altid kager og laver kaff, og køber æblejuice til os som ikke drikker kaffe..

Jeg kan intet få af det pga denne dumme pco! :(

Der findes rigtig gode snacks. Man skal bare selv have dem med så man ikke falder i kage fælden. Er SÅ svært. Jeg spiste mandler med salt, protein pandekager eller en lille mini marcipanbrød. Isis bar er også god men ret fedende ift den er sukkerfri så skal man oveni tabe sig er det ikke godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er slut og jeg venter nu på at ÆL tests vil komme så vi kan fange ÆL....

 

Da manden og jeg havde lysten til at sexe igår, fik jeg meget ondt og ubehag i underlivet at lysten til sex, var lig 0 til sidst for mig, hvad kan det være ?

 

Ingen anelse, men det lyder ikke sjovt :kram2

 

Hvor har du købt ÆL-teste henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den største prøve kommer for mig idag... Vi skal hjem til min mormor og hun bager altid kager og laver kaff, og køber æblejuice til os som ikke drikker kaffe..

Jeg kan intet få af det pga denne dumme pco! :(

 

Hvordan er det gået? :kram2

 

Jeg sørger altid for at være mæt inden jeg tager af sted - så frister sukkersager ikke særlig meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh jo det ville jeg sørme gerne :D :kiss

Jeg tager som regel kun én test om dagen fra omkring CD 8 og så indtil den bliver positiv :)

 

Jeg synes det er svært at beslutte sig for hvor mange jeg skal købe. Billig-teste.dk er jo smarte nok til at gøre dem billigere, jo flere man køber ;). For 14 burde jo være nok til én cyklus, men lykkedes det ikke, så kunne jeg jo ligesågodt have købt flere (til en billigere stk.pris) så jeg også har til næste cyklus...

 

Jeg er fristet er ebay - er der nogen, der har et direkte link til en forhandler, som man har god erfaring med? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ingen anelse, men det lyder ikke sjovt :kram2

 

Hvor har du købt ÆL-teste henne?

Jeg har købt dem hos billige teste - Jeg er godt tilfreds med dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er svært at beslutte sig for hvor mange jeg skal købe. Billig-teste.dk er jo smarte nok til at gøre dem billigere, jo flere man køber ;). For 14 burde jo være nok til én cyklus, men lykkedes det ikke, så kunne jeg jo ligesågodt have købt flere (til en billigere stk.pris) så jeg også har til næste cyklus...

 

Jeg er fristet er ebay - er der nogen, der har et direkte link til en forhandler, som man har god erfaring med? :unsure

http://www.ebay.com/itm/PREGNANCY-OVULATION-URINE-STICK-MIDSTREAM-TESTS-FERTILITY-KIT-TEST-FROM-0-99-/221278994619?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item33854180bb

Jeg har købt via eBay uden problemer. Og købte 30stk til 58kr inkl fragt. Man kan også købe nogle pakker hvor man selv kan vælge antal GT + ÆL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået? :kram2

Jeg sørger altid for at være mæt inden jeg tager af sted - så frister sukkersager ikke særlig meget ;)

Mange tak fordi du spørger! :)

Jamen jeg rørte intet, men pga at vi var der så mange timer blev vi nødt til at købe nogle kyllingespyd i 7/11 :)

Jeg havde SÅ lavt blodsukker hele vejen hjem, så jeg følte at jeg kunne dejse om når som helst :(

Men nu er vi hjemme, og har spist aftensmad.. Nu har jeg bare en bragende hovedpine -satser på at det er fordi jeg er ved at få min menstruation :)

Da jeg kom hjem derfra havde jeg faktisk fået brunt udflåd -så det lover jo bare super godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.ebay.com/itm/PREGNANCY-OVULATION-URINE-STICK-MIDSTREAM-TESTS-FERTILITY-KIT-TEST-FROM-0-99-/221278994619?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item33854180bb

Jeg har købt via eBay uden problemer. Og købte 30stk til 58kr inkl fragt. Man kan også købe nogle pakker hvor man selv kan vælge antal GT + ÆL

Tak for link, det vil jeg helt sikkert kigge mere på. Hvor lang tid tog det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak fordi du spørger! :)

Jamen jeg rørte intet, men pga at vi var der så mange timer blev vi nødt til at købe nogle kyllingespyd i 7/11 :)

Jeg havde SÅ lavt blodsukker hele vejen hjem, så jeg følte at jeg kunne dejse om når som helst :(

Men nu er vi hjemme, og har spist aftensmad.. Nu har jeg bare en bragende hovedpine -satser på at det er fordi jeg er ved at få min menstruation :)

Da jeg kom hjem derfra havde jeg faktisk fået brunt udflåd -så det lover jo bare super godt :D

Jeg har altid et alternativ liggende i tasken hvis jeg kan mærke at blodsukkeret falder for meget, netop fordi man ikke altid er i nærheden af noget PCO-venligt...

Lidt nødder

En proteinbar

Lidt gnavegrønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for link, det vil jeg helt sikkert kigge mere på. Hvor lang tid tog det?

hmm der gik vist ca 6 dage.. valgte med vilje UK fordi de havde en kortere leveringstid.. men det kan du se inde under hvert enkelt produkt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ringer man til gyn med den forventning om at der går MINDST 4 måneder inden vi kan komme til..

Men nu har vi sgu en tid om 4 uger :yay

 

Dejligt med lidt positivt i den stressede tid... Nu skal jeg så bare lige nå at tabe mig lidt mere inden vi skal der ind.. :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke få søgefunktionen til at virke <_<

 

Jeg ved der er skrevet meget godt om Bidro Ren/Bidronningeføde. Er der nogen, der kan give mig et kort resume?

 

Hvilken skal jeg købe og hvor stor en pakke får jeg (minimum) brug for?

 

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan ikke få søgefunktionen til at virke <_<

Jeg ved der er skrevet meget godt om Bidro Ren/Bidronningeføde. Er der nogen, der kan give mig et kort resume?

Hvilken skal jeg købe og hvor stor en pakke får jeg (minimum) brug for?

:help

Køb Bidro Ren fra Matas. Den koster ca 200 kr og der er 75 kapsler i. Start med 3 om dagen i 10 dage, så 2 om dagen i 10 dage og derefter en om dagen. Jeg blev ved med at tage 2-3 om dagen i ugen op til ÆL.

Og så zink til både dig og manden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb Bidro Ren fra Matas. Den koster ca 200 kr og der er 75 kapsler i. Start med 3 om dagen i 10 dage, så 2 om dagen i 10 dage og derefter en om dagen. Jeg blev ved med at tage 2-3 om dagen i ugen op til ÆL.

Og så zink til både dig og manden :)

 

Jeg skal lige have det skåret ud i pap ;)

 

Det er denne vi taler om:

ProductPage_350x262.png

 

Jeg er på CD2 i dag. Jeg får det nok tidligst købt i weekenden (kan man købe det i bilka?), så jeg vil nok være på CD5 eller 6 inden jeg starter op. Er det ok?

Så i første cyklus på:

CD5-15 tager jeg tre om dagen. (på samme tid, eller fordelt over døgnet?)

CD 16-26 tager jeg to om dagen.

CD26(første cyklus)-CD14 (tidligst forventede æl i næste cyklus) tager jeg en om dagen.

CD15-æl tager jeg to om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er den :)

Du kan sagtens starte på CD5.

Jeg tog oftest en om morgenen og så 1-2 mere om aftenen, men jeg tror ikke det gør den store forskel. Jeg var ikke så striks med at få taget en hver dag den sidste uges tid op til mens, men til gengæld tog jeg så flere dage to i dagene fra mens til ÆL.

Jeg er spændt på om du også kan mærke en forskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige have det skåret ud i pap ;)

Det er denne vi taler om:

ProductPage_350x262.png

Jeg er på CD2 i dag. Jeg får det nok tidligst købt i weekenden (kan man købe det i bilka?), så jeg vil nok være på CD5 eller 6 inden jeg starter op. Er det ok?

Så i første cyklus på:

CD5-15 tager jeg tre om dagen. (på samme tid, eller fordelt over døgnet?)

CD 16-26 tager jeg to om dagen.

CD26(første cyklus)-CD14 (tidligst forventede æl i næste cyklus) tager jeg en om dagen.

CD15-æl tager jeg to om dagen.

Man kan købe en der svarer til i bilka -den er også billigere, men læs lige på navnet så man ikke kommer hjem med noget helt forkert :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb Bidro Ren fra Matas. Den koster ca 200 kr og der er 75 kapsler i. Start med 3 om dagen i 10 dage, så 2 om dagen i 10 dage og derefter en om dagen. Jeg blev ved med at tage 2-3 om dagen i ugen op til ÆL.

Og så zink til både dig og manden :)

Hvor har du den info om Bidro fra ? Jeg har forsøgt at søge på nettet og det er ikke meget jeg kan finde :) Jeg ville gerne have en mere regelmæssig cyklus nemlig.. og har hørt at Bidro kan hjælpe. Men matas ville feks ikke udtale sig om produktet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du den info om Bidro fra ? Jeg har forsøgt at søge på nettet og det er ikke meget jeg kan finde :) Jeg ville gerne have en mere regelmæssig cyklus nemlig.. og har hørt at Bidro kan hjælpe. Men matas ville feks ikke udtale sig om produktet.

Hvilken info. Pris og antal kender jeg fordi jeg selv har købt det ;)

Hvordan de skal tages, har nogen søde piger herinde fra afprøvet for mig :)

For mig betød de, at jeg modnede 2-3 æg fremfor et og mine ÆL-symptomer blev tydeligere - primært som markant mere ÆL-udflåd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken info. Pris og antal kender jeg fordi jeg selv har købt det ;)

Hvordan de skal tages, har nogen søde piger herinde fra afprøvet for mig :)

For mig betød de, at jeg modnede 2-3 æg fremfor et og mine ÆL-symptomer blev tydeligere - primært som markant mere ÆL-udflåd.

Jeg syntes bare jeg mangler info om hvad det er de helt præcis skal hjælpe med. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes bare jeg mangler info om hvad det er de helt præcis skal hjælpe med. :)

Producere sunde, stærke og fertile æg. Tænk på hvad en bidronning er skabt til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså, efter jeg er startet op på p-piller igen, så er sexlysten da fuldstændig forsvundet... glæder mig virkelig til at hører hvad gyn siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER