Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Øv øv øv pis og lort. Endnu en negativ GT. Kan godt mærke jeg bliver mere og mere trist af at se den manglende streg. Men samtidig kan jeg ikke lade være. Jeg har brug for klarhed.

Prøver at holde fast i at det stadig er tidligt (er vist 3+4/3+5 idag). Med Carl Emil fik jeg pga. inseminering taget blodprøve hvor den første var meget lav. Men der kunne jeg jo trods alt teste positiv. Øv øv jeg vil også have termin i juli :boo

Jeg tester også stadig negativt, men jeg er sikker på at der er håb endnu ! Kampen er først slut når vi bløder :)

Stort kram til dig, vi skal nok snart blive gravide! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tester også stadig negativt, men jeg er sikker på at der er håb endnu ! Kampen er først slut når vi bløder :)

Stort kram til dig, vi skal nok snart blive gravide! :)

Jeg håber håber håber. Synes godt nok at alle symptomer forsvinder i øjeblikket. Ikke rigtig nogen murren i understellet mere og brysterne er heller ikke så ømme mere. Men måske har det noget at gøre med jeg stadig er on/off sløj med kvalme og diarre og har tabt mig 3 kilo på 4 dage. Håber for filan da at den kvalme jeg bliver ved med at have er pga en lille bitte spunk der sætter sig godt og grundigt fast  :kuller Der bliver ihvertfald nusset godt om maven og sendt positive tanker derned 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at vente og ikke kan kunne tyde min krop helt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld Roselein, det var lige mine ikke super gode engels-evner der spillede mig et puds... fik lige oversat forkert...

 

Det er super spændende, og vil helt klart undersøge det lidt nærmere engang når jeg ikke sidder midt i "mini-bacheloren" som den så fint er kommet til at gå under, den modul opgave jeg er i gang med ;) lige nu er det "blodtransfusioner til børn af Jehovas vidner" der får hovedparten af min opmærksomhed, når det ikke lige er kvalme og indbildt graviditet :klap

 

Ej, det lyder da i øvrigt også super spændende! Hehe, indbildt graviditet fylder også en hel del i min hverdag :rolleyes:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en æl-test i søndags og en ny idag... Og stregen er i hvert fald mere tydelig i dag. Så håber der i hvert fald at cyklus ikke er 65 dage igen. Er spændt på hvordan det forløber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en æl-test i søndags og en ny idag... Og stregen er i hvert fald mere tydelig i dag. Så håber der i hvert fald at cyklus ikke er 65 dage igen. Er spændt på hvordan det forløber

Er forresten på et kosttilskudsmix bestående af Vitex, Bidro Ren, multivitamin og folsyre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er forresten på et kosttilskudsmix bestående af Vitex, Bidro Ren, multivitamin og folsyre

Spændende med hvor lang cyklus bliver :-)

Hvad er Vitex?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Spændende med hvor lang cyklus bliver :-)

Hvad er Vitex?

Du kan læse om Vitex her: http://www.sund-forskning.dk/artikler/vitex-agnus-castus

Jeg tager det i kapsler. Der var en anden bruger, der nævnte at hun havde haft succes med det, som et middel til at normaliser cyklus... Hvilket jeg føler behov for, efter den der 65 dages cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lange er jeres luteale faser? :help (Antal dage fra ÆL til mens)

Min er 13-14 dage. Har faktisk fra start kunne regne testdagen ud når jeg har ægløsning fordi den er kommet så præcis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en æl-test i søndags og en ny idag... Og stregen er i hvert fald mere tydelig i dag. Så håber der i hvert fald at cyklus ikke er 65 dage igen. Er spændt på hvordan det forløber

Det stinker at have lange cyklusser <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor lange er jeres luteale faser? :help (Antal dage fra ÆL til mens)

Jeg ved ikke hvad den normalt er, men sidste cyklus var den ret lang, hvis jeg tager ud fra min temperatur - der havde jeg 13 dage med høj temperatur, to dage ned stigende temperatur og normalt siger man jo at ÆL ligger 1-2 dage før den begynder at stige, så det er vel 16-17 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tante rød burde besøge mig imorgen, og jeg har sådan en slags "krampe" tilstand, ikke i maven men faktisk (undskyld billedet) i skeden? Jeg kan ikke rigtig forklare det, udover at det spænder. ..

Går ud fra at det er et menstruationssymptom. . .min hud slår i øvrigt også ud, og humøret svinger. . Så det bliver nok ikke mig med en dejlig bebs i maven denne gang :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det stinker at have lange cyklusser <_<

Jep <_<

Håber ikke det skal være normen hos mig, da jeg aldrig før har prøvet at have en så lang cyklus. Min max indtil da havde været 35 dage og det var da jeg var teenager.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tante rød burde besøge mig imorgen, og jeg har sådan en slags "krampe" tilstand, ikke i maven men faktisk (undskyld billedet) i skeden? Jeg kan ikke rigtig forklare det, udover at det spænder. ..

Går ud fra at det er et menstruationssymptom. . .min hud slår i øvrigt også ud, og humøret svinger. . Så det bliver nok ikke mig med en dejlig bebs i maven denne gang :-/

 

Har du fået mens?

 

Eller måske testet? Jeg kan sagtens overbevises om at ovenstående er grundet graviditet :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep <_<

Håber ikke det skal være normen hos mig, da jeg aldrig før har prøvet at have en så lang cyklus. Min max indtil da havde været 35 dage og det var da jeg var teenager.

 

Jeg håber for dig, det kun var den ene gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil være 3+1 i dag, hvis jeg er gravid :wub

Jeg tror dog ikke på det - men hvor ER det hyggeligt at være bare lidt tilbage igen. Også fordi, der nu kun er 2 uger til tjek, og derefter skulle jeg meget gerne være aktiv igen. (kan slet ikke overskue hvis jeg får negativt svar... :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønt :)

Jeg er bare bekymret for, om min er for kort <_<

Hvor lang (kort) er den da ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tante rød burde besøge mig imorgen, og jeg har sådan en slags "krampe" tilstand, ikke i maven men faktisk (undskyld billedet) i skeden? Jeg kan ikke rigtig forklare det, udover at det spænder. ..

Går ud fra at det er et menstruationssymptom. . .min hud slår i øvrigt også ud, og humøret svinger. . Så det bliver nok ikke mig med en dejlig bebs i maven denne gang :-/

Her skulle mens først IKKE komme d. 2/11 men alle mine tidligere symptomer er forsvundet. Har faktisk haft menslign smerter (lidt som du beskriver dine "kramper") og ømme skamlæber fra ÆL og frem til for et par dage siden. Brysterne var også en overgang spændte men er nu helt bløde igen. Men ved ikke om det er pga min sygdom og at jeg har tabt mig så meget på kort tid at symptomerne er væk. Min GT er stadigvæk pivnegativ så tror desværre heller ikke den er der hos mig. Og af en eller anden grund gør det helt vildt ondt indeni  :boo Ved ikke hvorfor jeg bliver så trist når jeg ved at vi sidste gang fik hjælp til at lave CE. Men håbet har bare været så stort fordi vi har ramt ÆL denne gang med sikkerhed 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det gør du ikke! Basta :sm

Krydser alt hvad jeg kan for at den er der, og at vi skal følges ^_^ Jeg er 2+5 i dag.

:goodluck :glad :bd

 

Jeg ville elske at følges med dig!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke slut endnu :kram

Tak for kram - det havde jeg lige brug for :boo Jeg håber så meget du har ret  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER