Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Ok, det her lyder måske helt vildt besat-af-PB-agtigt :oops Men jeg har fået for vane at fotografere mine ÆL test gennem cyklus. Så kan jeg nemlig altid gå tilbage og se senere, hvis jeg pludseligt bliver i tvivl, om de udvikler sig den ene eller den anden vej. Men, hehe, kan godt høre, det måske lyder lidt crazy :D Men det kunne måske også være, at du kunne få glæde af det samme :)

Jeg overvejede faktisk præcis det samme i morges :) . Synes ikke stregen har udviklet sig særligt, men jeg ved , at jeg er i de mest fertile dage ifølge ægløsningsberegneren og kan selv fornemme det ift. slim. Så tror det med billeder er en god idé, så kan det også være, at man kan se, at testen måske har udviklet sig bare en lille smule, det kan jo være svært at huske helt nøjagtigt.  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En eller anden fortæl mig det er dumt at teste på lørdag hvor jeg ud fra positiv ÆL test vil være 3+3. Det kribler for at teste....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En eller anden fortæl mig det er dumt at teste på lørdag hvor jeg ud fra positiv ÆL test vil være 3+3. Det kribler for at teste....

Det er DUMT!!  :klap  :klap  :klap 

Det der fraholdte mig, at teste denne gang var frygten for at fange en BIO... Så vil jeg hellere vente!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tøser :) 

Nu har jeg ikke postet herinde i noget tid.
Meeeeen, har været med på en kigger.. 

Jeg kan fortælle, at min mens nu er en uge over tid.. 
Men da jeg før er blevet snydt og regnet med at nu var den der, og min mens så mente den skulle komme.
Har jeg valgte at tage det som det kommer.. 

Altså vil jeg ikke allerede teste her, hvor der er gået en uge. 
For min mens plejer at snyde lidt, så kommer den måske 8 dage senere, eller 10..

Så jeg har besluttet mig for, at hvis den ikke er her på næste Torsdag.
Så tester jeg.

Har dog haft nogle symptomer. 
Jeg har haft noget kvalme i 3 dage, har været utroligt træt (selvom jeg har sovet ud), og har haft en del luft og ondt i maven.. 
Derudover bilder jeg mig selv ind, at mine bryster er blevet større. men det kan jo bare være indbilding :) 

Så jeg venter og ser.. men iiiiiih hvor jeg ikke håber min mens kommer.
Min svigermor har fødselsdag, her den 11.November og hvor kunne det være godt at det var hendes fødselsdagsgave :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En eller anden fortæl mig det er dumt at teste på lørdag hvor jeg ud fra positiv ÆL test vil være 3+3. Det kribler for at teste....

Sorry, men jeg synes ikke nødvendigvis at det er dumt. :blush Det medfører risiko for at fange bio, havne i limboland og at blive unødigt skuffet over en negativ test, der måske senere bliver positiv. Men hvis du - som jeg - har tendens til at tro, at du er gravid, hver gang du er 3+, så tænker jeg at det kan være rarere, at holde forventningerne nede vha negative tests, end at bygge dem op, og få dem slået ned med et rabalder ved mens. Så derfor har jeg selv planer om at teste jævnligt fra ca 3+2/3-stykker.

Men det handler nok om, hvilke ulemper, man foretrækker :D :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så enig. I er begge gravide og ligeså er jeg. BASTA!!!! :kram2

Jatak! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det måske lidt presset. Ej jeg tror også bare på at du ikke er gravid, så du kunne blive en del af det babyBOOM der er ved at udspille sig :biglove

Tænk bare på at vi lige nu ruger på det der forhåbentligt bliver vores 2. barn (og 3. måske :kuller ) :loveshower

Øh er der ikke et "ikke" for meget her? :huh :D

Men ellers jatak til babyboom :biglove Og hey, stik mig endelig 1-2 nye julibørn i 2015. :wub Vi får nogle fede sommerferier så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, men jeg synes ikke nødvendigvis at det er dumt. :blush Det medfører risiko for at fange bio, havne i limboland og at blive unødigt skuffet over en negativ test, der måske senere bliver positiv. Men hvis du - som jeg - har tendens til at tro, at du er gravid, hver gang du er 3+, så tænker jeg at det kan være rarere, at holde forventningerne nede vha negative tests, end at bygge dem op, og få dem slået ned med et rabalder ved mens. Så derfor har jeg selv planer om at teste jævnligt fra ca 3+2/3-stykker.

Men det handler nok om, hvilke ulemper, man foretrækker :D :kram

 

Jeg har det helt på samme måde som Barbamama hvad ovenstående angår, hvilket også er grunden til at jeg altid tester fra ca. 3+2 og hver/hveranden dag frem til mens. Enig i at det er et temperamentsspørgsmål og hvis du har lyst og mener at du kan håndtere de negative sider der kan være ved at teste tidligt, så kan jeg ikke se at der skulle være noget i vejen for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, men jeg synes ikke nødvendigvis at det er dumt. :blush Det medfører risiko for at fange bio, havne i limboland og at blive unødigt skuffet over en negativ test, der måske senere bliver positiv. Men hvis du - som jeg - har tendens til at tro, at du er gravid, hver gang du er 3+, så tænker jeg at det kan være rarere, at holde forventningerne nede vha negative tests, end at bygge dem op, og få dem slået ned med et rabalder ved mens. Så derfor har jeg selv planer om at teste jævnligt fra ca 3+2/3-stykker.

Men det handler nok om, hvilke ulemper, man foretrækker :D :kram

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, men jeg synes ikke nødvendigvis at det er dumt. :blush Det medfører risiko for at fange bio, havne i limboland og at blive unødigt skuffet over en negativ test, der måske senere bliver positiv. Men hvis du - som jeg - har tendens til at tro, at du er gravid, hver gang du er 3+, så tænker jeg at det kan være rarere, at holde forventningerne nede vha negative tests, end at bygge dem op, og få dem slået ned med et rabalder ved mens. Så derfor har jeg selv planer om at teste jævnligt fra ca 3+2/3-stykker.

Men det handler nok om, hvilke ulemper, man foretrækker :D :kram

Det er 100% et spørgsmål om hvilke ulemper man foretrækker  :P  Jeg tænkte bare ud fra det aspekt, at jeg synes at have læst om en del efterhånden der har testet før tid og testet positiv og efterfølgende have fanget en BIO... Puha, det ville jeg ikke kunne holde til, så hellere vente på mens eller vente på at mens ikke kommer ;) Jeg tror det andet ville være for hårdt mig! Men ja, det er jo et temperamentsspørgsmål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev ihvertfald ikke idag jeg testede. Fik ikke taget morgenurinen da lillemanden skulle have hjælp til noget. Må se imorgen om jeg kan vente eller ej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOLD nu op, hvor det der pergotime virker! Jeg har en hel syndflod af ÆL-slim :O

Det gode stads, der er sticky og kan strækkes meget :yay  Og i så rå mængder at jeg må gå med bind og tørre mig 3-4 gange ved hvert wc-besøg... Har dog ikk en positiv æl-test endnu, men den sku også først være omkring søndag. Men weekenden skal nok blive brugt konstruktivt  :hump  :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg følger forsigtigt med her :)

Onsdag aften havde vi ubeskyttet sex, velvidende at jeg nok havde æl lige deromkring. Jeg tror rent faktisk vi er mentalt klar til snart at skulle have en baby igen  :wub  Gisp, hvor virker det vildt at skrive :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg følger forsigtigt med her :)

Onsdag aften havde vi ubeskyttet sex, velvidende at jeg nok havde æl lige deromkring. Jeg tror rent faktisk vi er mentalt klar til snart at skulle have en baby igen  :wub  Gisp, hvor virker det vildt at skrive :P

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger forsigtigt med her :)

Onsdag aften havde vi ubeskyttet sex, velvidende at jeg nok havde æl lige deromkring. Jeg tror rent faktisk vi er mentalt klar til snart at skulle have en baby igen :wub Gisp, hvor virker det vildt at skrive :P

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en GT her til morgen - som var drøn negativ. Vil ifølge ÆL være 3+3 så svaret var jeg næsten klar over på forhånd men kunne ikke dy mig. Og hvis jeg går ud fra hvornår jeg skulle have mens vil jeg kun være 2+6. Må se hvad der sker de næste mange dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er statistikken skønne piger...

Hvor mange har fået en negativ test, som så var positiv efter en halv times tid, men faktisk IKKE var gravid???

Det er første gang ever jeg laver en test der kunne blive den mindste smugle positiv, selv efter tid, så selvom jeg ved det nu nok er falsk, kan jeg ikke helt lade være med at være ret glad og tro på at den er god nok... :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er statistikken skønne piger...

Hvor mange har fået en negativ test, som så var positiv efter en halv times tid, men faktisk IKKE var gravid???

Det er første gang ever jeg laver en test der kunne blive den mindste smugle positiv, selv efter tid, så selvom jeg ved det nu nok er falsk, kan jeg ikke helt lade være med at være ret glad og tro på at den er god nok... :klap

Uh det er spændende! :bd Tag en test igen med et andet mærke. Viser den også en svag streg, så bærer du helt sikkert en graviditet. Spørgsmålet er så om du har fanget en bio, det håber jeg ikke for dig.

Jeg håber du kan lave en rigtig positiv test i morgen tidlig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft ÆL endnu tidligere i denne cyklus (elsker at måle temperatur!! :yay) Og det betyder vi faktisk har haft sex dagen før ÆL! :blink :o

Kan nu ikke lade være med at håbe lidt, selvom chancen er lille og jeg ingen anelse har om konsekvenserne grundet evt sammenvoksninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg følger forsigtigt med her :)

Onsdag aften havde vi ubeskyttet sex, velvidende at jeg nok havde æl lige deromkring. Jeg tror rent faktisk vi er mentalt klar til snart at skulle have en baby igen  :wub  Gisp, hvor virker det vildt at skrive :P

 

Dejligt at læse Sofie :)  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende :glad :bd

Håber i øvrigt snart at du får lidt vished omkring din krop og konsekvenserne af en evt. graviditet <_<

:ditto ! :o :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOLD nu op, hvor det der pergotime virker! Jeg har en hel syndflod af ÆL-slim :o

Det gode stads, der er sticky og kan strækkes meget :yay  Og i så rå mængder at jeg må gå med bind og tørre mig 3-4 gange ved hvert wc-besøg... Har dog ikk en positiv æl-test endnu, men den sku også først være omkring søndag. Men weekenden skal nok blive brugt konstruktivt  :hump  :whistling

 

Mon ikke æl-test er positiv i aften eller i morgen ^_^

 

post-7808-0-10124400-1414241575_thumb.jp

 

Er på cd 14 og i går var teststregen på testene næsten ikk til at se, men det plejer også at gå stærkt når først stregerne kommer. Er i hvert fald spændt på om den er pos. i aften. Vi giver den gas her i weekenden, så vi kan få puttet en ny lille bebs i min mave :gravid  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER