Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Altså ellers vil jeg klart lægge op til at vi alle kan følges til et juli-barn :-p juni er nok ganske urealistisk her :lol

Uhhh julibørn er også skønne :biglove Men min den næste må godt nok meget gerne blive en juni :biglove (eller måske endda en maj, det kunne faktisk godt nås indenfor normal tid...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hepper på at os der ikke kan nå maj eller juni snupper en juli termin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kunne også være sååå hyggeligt :kiss

Jeg tror nu også at julitermin er mere realistisk for mig :D

Jeg stemmer altså for at du føder 30. juni :biglove (Så kan du lige præcis få børnepenge med i juli - lokke lokke :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ha ha... Du tænker da også på alt :D

Det kræver jo altså lige, at ægløsningen falder på det rette tidspunkt, at vi overhovedet rammer den OG at jeg føder til tiden ;)

Men sidst fødte jeg faktisk 3 dage før termin :)

Hehe jamen 27. juni er stadig juni tg, så det er helt ok med mig :D (Du har hermed min tilladelse til at blive hurtigt gravid :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mens stoppede i torsdags hvor vi os sexede, vi sexede igen i går og skal (ja ja planæagt sex i ved ;) ) igen torsdag i denne uge og gerne fredag morgen.

Kæresten og datteren smutter i sommerhus fra fredag til fredag og vi kan derfor ikke sexe på selve æl dagen. Men jeg bliver normalt nemt gravid. Så vi håber det er nok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klar parat til vejning lige om lidt... Eller noget... Målet er desværre ikke nået, men vægten er trods akt gået nedad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med lægetid på fredag :yay Ved bare ikke helt om vi skal snakke blodprøver, henvisning til diætist eller henvisning til gyn... Men det finder jeg ud af på fredag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mens er dog stadig ikke startet rigtig. Denne cyklus er lang, så det bliver nu mere og mere usandsynligt for hver dag, der går at vi når en junitermin. Men derfor kan vi jo godt følges lidt alligevel :)

Jaja bare du skynder dig :lolhit :kram2 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ømme mavemuskler... Hvor er det dog provokerende når jeg bare intet har lavet som burde give ømme muskler... Mandens respons 'er du gravid???' Ret usandsynligt, men sætter jo griller i hovedet :klap :klap :klap :klap

 

kender godt det der med at manden sætter griller i hovedet... Ikke at det er deres hensigt - men ihhhhhhh! Det er SÅ irriterende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ha ha ja ja det skal jeg nok :p Min kæreste spurgte i dag om vi var gået i gang :D

Det er dog lidt irriterende, at mens lader vente på sig. Vi skal på kæresteweekend til Århus på fredag og nu tyder det på, at jeg har mens, mens vi er der <_<

Årh øv, det vil godt nok være upraktisk. Håber du får mens NU så den er væk til fredag :goodluck

Fedt med kæresten, hehe :D :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ja ja det skal jeg nok :p Min kæreste spurgte i dag om vi var gået i gang :D

Det er dog lidt irriterende, at mens lader vente på sig. Vi skal på kæresteweekend til Århus på fredag og nu tyder det på, at jeg har mens, mens vi er der <_<

Det savner jeg virkelig ved pillerne - at kunne styre sin mens! Jeg var til bryllup i sommers, hvor jeg havde min mens og Gud-hjælpe-mig om jeg ikke også kommer til at have den til det bryllup jeg skal til i oktober!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

kender godt det der med at manden sætter griller i hovedet... Ikke at det er deres hensigt - men ihhhhhhh! Det er SÅ irriterende!

Her klarer jeg det bedst selv med kriller :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ømme mavemuskler... Hvor er det dog provokerende når jeg bare intet har lavet som burde give ømme muskler... Mandens respons 'er du gravid???' Ret usandsynligt, men sætter jo griller i hovedet :klap :klap :klap :klap

Jeg vil lige indskyde at jeg læste herinde, om en hvor det var hendes første tegn. Så følger op med griller.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her klarer jeg det bedst selv med kriller :prik

Hehe ;) jo jo - jeg kan også sagtens sætte kriller i hovedet på mig selv ;) Men når manden så ovenikøbet også kommer med kommentarer omkring graviditet osv. Så går det jo helt galt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Random sms der netop er tikket ind fra manden, der pt. sidder på arbejdet:

 

"Jeg siger ikke at vi -skal- prøve. Jeg nævner blot at vi sandsynligvis kunne om vi fik lyst :)"

 

Han taler om at yngle på nogle fisk, som skal have samme betingelser, som nogle af de andre vi allerede yngler på. Jeg sidder i la-la-land og forestiller mig at han snakker om babyer :kuller :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Random sms der netop er tikket ind fra manden, der pt. sidder på arbejdet:

 

"Jeg siger ikke at vi -skal- prøve. Jeg nævner blot at vi sandsynligvis kunne om vi fik lyst :)"

 

Han taler om at yngle på nogle fisk, som skal have samme betingelser, som nogle af de andre vi allerede yngler på. Jeg sidder i la-la-land og forestiller mig at han snakker om babyer :kuller :oops

Hehe ku godt lyde sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg bange for at jeg skal have en blødningsforstyrrelse igen :( Godt jeg allerede har en tid ved lægen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg bange for at jeg skal have en blødningsforstyrrelse igen :( Godt jeg allerede har en tid ved lægen...

Puha nej! Og ja det er godt du allerede har en tid ved lægen!! :Kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER