Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jo :) Han siger at det har ramt ham her de sidste dage, at det der med at det skulle ihvertfald først være til næste sommer, har han svært ved egentlig at finde argumenterne for, og ved ikke helt om det måske mere er hans behov end familiens og børnenes. Og så handler det også om noget praktisk. Vi har pt 2 børneværelser her i huset, og har 40 m2 som mangler at blive lavet. De skal laves til 2 børneværelser og en gang, og det skal vi liiige have sparet ca 40.000 kr op til (Har pt 15.000). Der bliver sat vinduer i taget her i efteråret, så de 40.000 skal 'kun' dække isolering, træplanker, gipsplader, tapet, maling osv. Vi har folk som kan hjælpe os med at lave det. Men fordi det ikke står færdigt, så er det lidt en barriere for ham, men modsat er han begyndt at tænke at det måske er dumt, fordi der jo er leveringstid på baby, og den skal de første stykke tid uanset sove hos os - og i værste fald er der et kæmpe rum på 60 m2 som godt kunne rumme et barn i en periode (pt. legeværelse og kontor - rigeligt plads til også at sætte en seng :))

Det lyder da bare rigtig godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mænd kan nogle gang overraske helt vildt

Vi brugte som sædvanligt en lang biltur til at diskutere navne - det er sådan vi fordriver PB ventetid - på navne,isten indtil nu har være Benjamin, Christian, Alma og Rebecca.

Nå men vi sidder der i bilen og jeg nævner at Troldemor fra BK har 2 drenge der hedder Charlie og Marlon, og at de nu venter nr.3, det føre til en samtale om amerikansk inspirerede navne og pludselig siger han, hvad med Jolene ?

Jeg blev helt overrasket, han er normalt ikke til sjældne navne og kan bedre lide klassiske navne, men vi er begge vilde med Dolly Parton sangen Jolene, så nu et det navn kommet på listen :loveshower

Ej hvor godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der ikke noget med der er en eller flere der har oplevet stik/jag i livmoderen (eller i al fald i den del af, og inde i maven) sådan ca 3 dage efter æl??? Og snakkede de ikke om at det var ægget der satte sig fast? Hmm er det eneste jeg har oplevet, men er selvfølgelig også kun et par dage siden jeg mærkede det, så der kan nå at ske en masse... men prøver at lade være med at tænke på alle de ting man kan opleve, for ellers kommer jeg totalt til at psykke mig selv uanset... :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det kan man vidst godt sige :whistling

Hvis det stod til mig, så var jeg tyk og gravid allerede :lol Nu er jeg bare tyk :lol

Nu må vi se hvor længe der går før han melder sig helt klar - men det lød på ham som om det måske endda kunne blive i år :yay :yay :yay

Ej hvor skønt :loveshower

Jeg ville enormt også gerne have en mere nu her, men det ville betyde anden bil <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, er bange for at de næste 14 dage kommer til at snegle sig afsted.................. men jeg tester ikke før tid denne gang! Basta!! (Kære Gud giv mig styrke...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, er bange for at de næste 14 dage kommer til at snegle sig afsted.................. men jeg tester ikke før tid denne gang! Basta!! (Kære Gud giv mig styrke...)

You can do it!!! :glad :kram2 Køb et målebånd og klip de 86 cm af og så en cm pr dag. ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, er bange for at de næste 14 dage kommer til at snegle sig afsted.................. men jeg tester ikke før tid denne gang! Basta!! (Kære Gud giv mig styrke...)

Ja de 14 dage snegler sig altid afsted. Jeg hepper :glad :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

You can do it!!! :glad :kram2 Køb et målebånd og klip de 86 cm af og så en cm pr dag. ;) :D

 

Haha ja det var en go ide! Nøj hvor bliver det en kamp ikke at springe i med begge ben, når nu der ligger tests i skuffen på badeværelset.. det er jo som at være ryger, der lige er stoppet - men som har en pakke cigaretter liggende i skabet .... Det minder mig om, at jeg virkelig får lyst til en smøg nu... (selv efter 8 år, kan jeg stadig få lyst til en... ) hvis ikke jeg er gravid, vil jeg have en trøste smøg sammen med en trøste fake bailey....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de 14 dage snegler sig altid afsted. Jeg hepper :glad :goodluck

 

Ja det ved du alt om.... jeg må prøve at få en masse ting på programmet som kan flytte tankerne lidt... og tak for hep!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja det var en go ide! Nøj hvor bliver det en kamp ikke at springe i med begge ben, når nu der ligger tests i skuffen på badeværelset.. det er jo som at være ryger, der lige er stoppet - men som har en pakke cigaretter liggende i skabet .... Det minder mig om, at jeg virkelig får lyst til en smøg nu... (selv efter 8 år, kan jeg stadig få lyst til en... ) hvis ikke jeg er gravid, vil jeg have en trøste smøg sammen med en trøste fake bailey....

Haha enig i det hele, bortset fra at jeg tyer til voldsomme mængder sukker istedet for smøger og fake bailey. :D Meeeeeen lad os satse på, at det ikke bliver aktuelt! :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha enig i det hele, bortset fra at jeg tyer til voldsomme mængder sukker istedet for smøger og fake bailey. :D Meeeeeen lad os satse på, at det ikke bliver aktuelt! :goodluck :bd

 

Jeg er så også så svag at jeg tyer til sukker sammen med de andre ting... men det må man også gerne i sådan en situation - men ja, lad os satse på at vi får så meget kvalme (pga graviditet) at vi ikke har lyst til noget af det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så også så svag at jeg tyer til sukker sammen med de andre ting... men det må man også gerne i sådan en situation - men ja, lad os satse på at vi får så meget kvalme (pga graviditet) at vi ikke har lyst til noget af det....

YEAH! :yay (jeg blev faktisk mega dårlig af slik, da jeg ventede Valdemar så det er da ikke helt utænkeligt :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske at man kunne slå alt det fortolkning af sin krop fra

Hvis jeg har samme cyklus som sidst, så skal jeg først have mens på søndag, men normaltvis har jeg jo ikke haft så lange cykluser. Så hvis min krop var tilbage til normal, ville jeg skulle have haft mens i går...

Men nå...

Murren i maven - tjek

Ømme bryster - tjek

Monster træthed - tjek

Men i virkeligeheden kan de 2 første skyldes kommende mens, jeg ved dog ikke hvad trætheden skyldes.

Men jeg føler mig ikke gravid, jeg kan huske med C, at der var jeg ikke i tvivl, selvom jeg aldrig havde prøvet det før... Så inde i mit hoved så er jeg ikke gravid fordi jeg ikke føler mig gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ulideligt lang tid til jeg bliver klogere <_< De ømme dutter har for alvor meldt deres ankomst og jeg har været ret udspilet i dag, men jeg VIL ikke tolke på hver eneste lille ting de næste 10-12 dage, for så bliver jeg seriøst sindssyg!:prik

Modsat alle andre (åbenbart) har jeg ingen planer om at vente med at teste til 4+0 eller senere. Hvis jeg ikke er gravid, vil jeg gerne vide det så hurtigt som muligt, så jeg måske kan slippe for at drømme og fantasere denne gang. Og jeg er ret overbevist om, at kommer der ikke engang en skyggestreg ved 3+5-ish, så er jeg ikke gravid og fanger jeg en ekstra streg der alligevel bliver til mens, så ved jeg i det mindste, at vi kan!

SGU! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og :yay :yay :yay :yay forresten :lol

Go go go! :glad :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ulideligt lang tid til jeg bliver klogere <_< De ømme dutter har for alvor meldt deres ankomst og jeg har været ret udspilet i dag, men jeg VIL ikke tolke på hver eneste lille ting de næste 10-12 dage, for så bliver jeg seriøst sindssyg!:prik

Modsat alle andre (åbenbart) har jeg ingen planer om at vente med at teste til 4+0 eller senere. Hvis jeg ikke er gravid, vil jeg gerne vide det så hurtigt som muligt, så jeg måske kan slippe for at drømme og fantasere denne gang. Og jeg er ret overbevist om, at kommer der ikke engang en skyggestreg ved 3+5-ish, så er jeg ikke gravid og fanger jeg en ekstra streg der alligevel bliver til mens, så ved jeg i det mindste, at vi kan!

SGU! :rolleyes

Haha elsker at du kan få det til at lyde mega fornuftigt og rationelt at teste før tid :D

Og :kram for ventetiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så for pokker... Så blev PB3 da lige fremskudt... Til at vi starter nu :o :o :o Den havde jeg ikke lige set komme :o

Så for den da! :yay :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er ulideligt lang tid til jeg bliver klogere <_< De ømme dutter har for alvor meldt deres ankomst og jeg har været ret udspilet i dag, men jeg VIL ikke tolke på hver eneste lille ting de næste 10-12 dage, for så bliver jeg seriøst sindssyg! :prik

Modsat alle andre (åbenbart) har jeg ingen planer om at vente med at teste til 4+0 eller senere. Hvis jeg ikke er gravid, vil jeg gerne vide det så hurtigt som muligt, så jeg måske kan slippe for at drømme og fantasere denne gang. Og jeg er ret overbevist om, at kommer der ikke engang en skyggestreg ved 3+5-ish, så er jeg ikke gravid og fanger jeg en ekstra streg der alligevel bliver til mens, så ved jeg i det mindste, at vi kan!

SGU! :rolleyes

 

Og den er der SGU nu! SGU! :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så for pokker... Så blev PB3 da lige fremskudt... Til at vi starter nu :o :o :o Den havde jeg ikke lige set komme :o

 

Wauw!!

 

Hep-hep :D :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så for pokker... Så blev PB3 da lige fremskudt... Til at vi starter nu :o :o :o Den havde jeg ikke lige set komme :o

Jubiiiiiiiii

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så for pokker... Så blev PB3 da lige fremskudt... Til at vi starter nu :o :o :o Den havde jeg ikke lige set komme :o

:glad :glad :glad

Ih, sikken dejlig besked at starte dagen med :D Jeg håber, at det går hurtigt og let for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så for pokker... Så blev PB3 da lige fremskudt... Til at vi starter nu :o :o :o Den havde jeg ikke lige set komme :o

Skønt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ulideligt lang tid til jeg bliver klogere <_< De ømme dutter har for alvor meldt deres ankomst og jeg har været ret udspilet i dag, men jeg VIL ikke tolke på hver eneste lille ting de næste 10-12 dage, for så bliver jeg seriøst sindssyg! :prik

Modsat alle andre (åbenbart) har jeg ingen planer om at vente med at teste til 4+0 eller senere. Hvis jeg ikke er gravid, vil jeg gerne vide det så hurtigt som muligt, så jeg måske kan slippe for at drømme og fantasere denne gang. Og jeg er ret overbevist om, at kommer der ikke engang en skyggestreg ved 3+5-ish, så er jeg ikke gravid og fanger jeg en ekstra streg der alligevel bliver til mens, så ved jeg i det mindste, at vi kan!

SGU! :rolleyes

 

Uuuuuh alle de tegn som man IKKE vil tyde - men ville heller ikke kunne vente.... Den er der denne gang  :kiss

Så for pokker... Så blev PB3 da lige fremskudt... Til at vi starter nu :o :o :o Den havde jeg ikke lige set komme :o

Hurrraaaaaaaaaa :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  (Jeg vil også siger den mega skrukke :kuller )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER