Besvaret June 10, 2014 Åh, hvor jeg synes ventetiden er ulidelig! :rolleyes Jeg har stadig ømme dutter på DPO 5 - de andre gange har det været helt slut ca 3-4 dage efter ÆL, bortset fra da jeg var gravid med Anna, hvor det vist varede en lille uges tid :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Har lige taget en ny test (nr 2.) og den er tydeligere :O :loveshower Weee tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Weee tillykke!!! Iiih tak :) kan slet ikke lade vær med at gå og kigge på dem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Har lige taget en ny test (nr 2.) og den er tydeligere :O :loveshower Den har i hvert fald udviklet sig :) tør godt sige tillykke herfra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Uhhh så er det i morgen jeg skal til nr. 2 skanning.. Håber godt nok der er sket noget.. Har godt nok meget udflåd nu, men det snakkede hun også om at jeg vil få pga slimhinden er så klar.. Så er godt nok spændt!! Håber sådan det æg er blevet meget større!! Be be be om!! Hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Uhhh så er det i morgen jeg skal til nr. 2 skanning.. Håber godt nok der er sket noget.. Har godt nok meget udflåd nu, men det snakkede hun også om at jeg vil få pga slimhinden er så klar.. Så er godt nok spændt!! Håber sådan det æg er blevet meget større!! Be be be om!! Hehe Hep hep :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Hep hep :yay :loveshower:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Har lige taget en ny test (nr 2.) og den er tydeligere :O :loveshower Tillykke :biglove Det er da gået stærkt med at lave nr. 3 eller er jeg helt forkert på den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Jeg har vidst en underlig krop. Jeg forventede mens onsdag. Ingen mens, negativ test. Torsdag ingen mens, negativ test. Fredag middag ca kommer mens så. Øv øv, men fint så er jeg ligesom videre. Jeg var gået tør for tamponer, men bløder så lidt at det kun er der når jeg tørrer mig. J kommer hjem sent aften med tampon og jeg bruger en til natten. Lørdag gør det ondt når jeg bruger tampon fordi jeg ligesom ikke bløder nok - der er frisk blod, men virkelig liiiidt. Natten til søndag (2. Mens nat) plejer jeg at må op om natten for ikke at bløde igennem. Men igen er den næsten helt tør. Søndag er papiret brunt når jeg tørrer mig indtil aften hvor det slutter. Det er MEGET ulig hvordan det plejer at være, både i tid, smerte, mængde. Hvad tænker i? Tilfælde, underlig bio der ikke helt går væk, graviditet? Jeg køber en test i morgen , nu vil jeg bare lige tjekke. Men hvad hvis den er positiv, er det så falsk og baby er på vej væk? Har du testet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Tillykke Klitgaard! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Stadig ingen udvikling men heller ingen mens <_< Jeg har skrevet til min læge, men ikke fået svar. Jeg havde desværre ikke tid til at ringe derind i dag. Håber jeg får svar i morgen, da de har blodprøvetagning torsdag morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Uhhh så er det i morgen jeg skal til nr. 2 skanning.. Håber godt nok der er sket noget.. Har godt nok meget udflåd nu, men det snakkede hun også om at jeg vil få pga slimhinden er så klar.. Så er godt nok spændt!! Håber sådan det æg er blevet meget større!! Be be be om!! Hehe Det lyder da godt, altså ikke så lækkert men godt på den frugtbare måde, hi hi. Held og lykke i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Den har i hvert fald udviklet sig :) tør godt sige tillykke herfra :) Mange tak :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Har lige taget en ny test (nr 2.) og den er tydeligere :o :loveshower ser ret lovende ud :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Tillykke :biglove Det er da gået stærkt med at lave nr. 3 eller er jeg helt forkert på den? Mange tak :) jeg smed P-pillerne sidst i marts, så det er gået forholdsvis stærkt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Tillykke Klitgaard! :loveshower Mange tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Jeg har stadig ømme dutter og kan ikke lade være med at lægge aaaaalt for meget i det! :rolleyes :o <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Jeg har stadig ømme dutter og kan ikke lade være med at lægge aaaaalt for meget i det! :rolleyes :o <_<Spændende :goodluck Hvornår er det du har testdag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Jeg har stadig ømme dutter og kan ikke lade være med at lægge aaaaalt for meget i det! :rolleyes :o <_< Hvor ville det være dejligt hvis der er gevinst!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Spændende :goodluck Hvornår er det du har testdag? Jeg har kort lutealfase, så jeg har nok et ret godt fingerpraj om en uges tid. Min app siger forventet mens d. 17., så altså om præcis en uge. Der vil jeg kun være 3+5, så jeg kan nok ikke lave en positiv test, men har jeg ikke set skyggen af farve der, så tror jeg på det ;) Hvor ville det være dejligt hvis der er gevinst!! Oh, YES! :loveshower Min temperatur er også lige en tand højere end normalt efter ÆL - præcis som den var det, da jeg var gravid med Anna :unsure :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Og nu føles det som om de er mindre ømme... Så jinxede jeg det :prik :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Og nu føles det som om de er mindre ømme... Så jinxede jeg det :prik :rolleyesDe er stadig ømme. Jeg når jo at blive småtosset :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Haha Susanne, kan du så lade de dutter være i fred :) haha.. Selvom det self er møg svært ikke og spekulere :) glæder mig til og se om det er en lille spire der driller dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2014 Jeg hader det her spil! <_< Har lige taget en test mere - en uge efter jeg tog den første, og denne gang blev den positiv indenfor tiden. Stadig super svag, men den kunne godt bestå strakt arm testen. Så jeg er lost på hvad jeg skal tro. Jeg synes den er tydeligere i dag, men kan den udvikle sig så langsomt uden at der er noget galt? Tror jeg ringer til lægen i dag, hvis hun ikke har svaret min mail. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2014 Jeg hader det her spil! <_< Har lige taget en test mere - en uge efter jeg tog den første, og denne gang blev den positiv indenfor tiden. Stadig super svag, men den kunne godt bestå strakt arm testen. Så jeg er lost på hvad jeg skal tro. Jeg synes den er tydeligere i dag, men kan den udvikle sig så langsomt uden at der er noget galt? Tror jeg ringer til lægen i dag, hvis hun ikke har svaret min mail. Ih, jeg kan godt forstå du synes det er træls, men det er jo da så ikke definitivt slut endnu. Jeg synes det er en god idé at ringe til lægen :kissMå vi se et billede af testen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites