Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Tak piger. Havde håbet, at roen måske kunne falde lidt over os i dag, men det kan den så ikke. Var på toilet, tørrede mig, ingen blod. Tog en GT, som blev positiv på teststreg i det samme som urinen trak over :yay Tissede så en smule igen, tørrede mig også kom der frisk blod. Alle 4 gange jeg tørrede. Sidste gang kun lidt, ganske vist. Når jeg får svar på blodprøven i dag, så har det betydning, om HcG er i niveau, men kan godt se, at vi ikke er klogere før efter der er svar på en blodprøve nr. 2 :( Tager en snak med lægen, når jeg får svar på prøven. Øv det her er fandeme hårdt :(

:kram Jeg hepper stadig på teorien om at blod desværre bare hører med, når din krop laver sunde og dejlige børn :kram2

Del dette indlæg

Tak piger. Havde håbet, at roen måske kunne falde lidt over os i dag, tror det kan den så ikke. Var på toilet, tørrede mig, ingen blod. Tog en GT, som blev positiv på teststreg i det samme som urinen trak over :yay Tissede så en smule igen, tørrede mig også kom der frisk blod. Alle 4 gange jeg tørrede. Sidste gang kun lidt, ganske vist. Når jeg får svar på blodprøven i dag, så har det betydning, om HcG er i niveau, men kan godt se, at vi ikke er klogere før efter der er svar på en blodprøve nr. 2 :( Tager en snak med lægen, når jeg får svar på prøven. Øv det her er fandeme hårdt :(

:kram øv at du skal være så bekymret. Håber at spiren hænger fast! Men kan godt følge dig i, at det er hårdt med ventetiden... Jeg tror at alle tænker det værste, når de ser blod under graviditeten, vel fordi angsten for at miste er så stor.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger. Havde håbet, at roen måske kunne falde lidt over os i dag, men det kan den så ikke. Var på toilet, tørrede mig, ingen blod. Tog en GT, som blev positiv på teststreg i det samme som urinen trak over :yay Tissede så en smule igen, tørrede mig også kom der frisk blod. Alle 4 gange jeg tørrede. Sidste gang kun lidt, ganske vist. Når jeg får svar på blodprøven i dag, så har det betydning, om HcG er i niveau, men kan godt se, at vi ikke er klogere før efter der er svar på en blodprøve nr. 2 :( Tager en snak med lægen, når jeg får svar på prøven. Øv det her er fandeme hårdt :(

Hvor er det uretfærdig du skal se blod hver gang du er gravid :kram

Håber det ikke betyder noget :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

HcG var 35XX, jeg synes det virker lavt (men kan jo ikke sammenligne med M., hvor det var 16XXX på samme tidspunkt). If. Lægen var det fint højt, men som han sagde, så kan kun en skanning bekræfte, om alt ser godt nok ud. Han var ked af, at de ikke havde kunne få en skanning via sygehuset. For at vi kan få sygehuset til at lyttet bedst muligt, så skal jeg ikke have taget blodprøve før mandag nu, så har vi givet det tilpas mange dage, mener han, og hvis det er fortsat på samme måde, så vil vi kunne overbevise dem om en skanning der. Det betyder, at der først er svar på blodprøven tirsdag, altså kommer der til at gå knap 1 uge. Fik igen besked om, at jeg skal ringe ved stærke smerter og tiltagende blødning med klumper.

Senest er der kommet en mørk klump, lille bitte, tilblandet udflåd, det kunne godt ligne en sårskorpe (undskyld detaljerne).

Vi er meget i tvivl mht. Skanningen i morgen, om vi skal tage den eller lade være, men den burde kunne give os ro, bare lidt forhåbentlig.

Tusind, tusind tak for alle søde og opmuntrende kommentarer, der betyder rigtig meget piger :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

HcG var 35XX, jeg synes det virker lavt (men kan jo ikke sammenligne med M., hvor det var 16XXX på samme tidspunkt). If. Lægen var det fint højt, men som han sagde, så kan kun en skanning bekræfte, om alt ser godt nok ud. Han var ked af, at de ikke havde kunne få en skanning via sygehuset. For at vi kan få sygehuset til at lyttet bedst muligt, så skal jeg ikke have taget blodprøve før mandag nu, så har vi givet det tilpas mange dage, mener han, og hvis det er fortsat på samme måde, så vil vi kunne overbevise dem om en skanning der. Det betyder, at der først er svar på blodprøven tirsdag, altså kommer der til at gå knap 1 uge. Fik igen besked om, at jeg skal ringe ved stærke smerter og tiltagende blødning med klumper.

Senest er der kommet en mørk klump, lille bitte, tilblandet udflåd, det kunne godt ligne en sårskorpe (undskyld detaljerne).

Vi er meget i tvivl mht. Skanningen i morgen, om vi skal tage den eller lade være, men den burde kunne give os ro, bare lidt forhåbentlig.

Tusind, tusind tak for alle søde og opmuntrende kommentarer, der betyder rigtig meget piger :lovebk

Hvor langt er du henne nu? HCG spænder jo vidt, og jeg tror ikke at du hverken kan eller skal sammenligne HCG fra M og til nu ( sagde hende, der også sad i går og forsøgte at udregne HCG fra sidst og til nu ;-) )

Jeg tror at du vil få godt af en scanning i morgen - kan godt forstå at der er længe til næste uge :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor langt er du henne nu? HCG spænder jo vidt, og jeg tror ikke at du hverken kan eller skal sammenligne HCG fra M og til nu ( sagde hende, der også sad i går og forsøgte at udregne HCG fra sidst og til nu ;-) )

Jeg tror at du vil få godt af en scanning i morgen - kan godt forstå at der er længe til næste uge :-)

Er 6+2/6+3.. Jeg har en tabel fra da jeg ventede M. Og der kan jeg godt se, at det er indenfor normal området på dette stadie, forsøger virkelig at få roen til at falde over os :blush

Vi vil prøve at ringe og tale med skanningsklinikken, de har nok også en holdning til det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er 6+2/6+3.. Jeg har en tabel fra da jeg ventede M. Og der kan jeg godt se, at det er indenfor normal området på dette stadie, forsøger virkelig at få roen til at falde over os  :blush

Vi vil prøve at ringe og tale med skanningsklinikken, de har nok også en holdning til det  ;)

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spiste de sidste Pergotime i går, så nu starter det! :o 5 døgn til scanning hos gyn :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er 6+2/6+3.. Jeg har en tabel fra da jeg ventede M. Og der kan jeg godt se, at det er indenfor normal området på dette stadie, forsøger virkelig at få roen til at falde over os :blush

Vi vil prøve at ringe og tale med skanningsklinikken, de har nok også en holdning til det ;)

Jeg hører jo egentlig slet ikke til herinde, men måske kan jeg berolige dig lidt :kram2

I den her graviditet blødte jeg on/off fra før jeg testede positivt og indtil omkring uge 10-12 stykker. Nogle dage blødte jeg MEGET! Mit hcg tal var lavt, og i starten fordoblede det sig ikke helt som det skulle. Jeg kom til 3 akut scanninger, fordi jeg blødte ret kraftigt, og hver gang fik jeg at vide at det var sarte slimhinder der var skyld i blodet. Og jeg har altså en meget livlig lille baby i maven stadigvæk :biglove

Hvis du har lyst, kan du læse den tråd jeg lavede dengang :kram2

http://www.babyklar.dk/forum/21206/måske-gravid-o-jubiii.html/ (håber linket virker)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spiste de sidste Pergotime i går, så nu starter det! :o 5 døgn til scanning hos gyn :yay

Spændende :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altså spændende :glad Håber det lykkes hurtig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor spændende :glad hepper på en lille vinterbebs 2014 til jer :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undskyld for det jeg skriver.. Men tror virkelig min krop renser godt og grundigt ud nu for jeg bløder virkelig virkelig meget.. Meget mere end jeg plejer.. Og smerterne er også noget kraftigere.. Så det var nok godt nok jeg kom på p-piller.. Plejer max og bløde i 3 dage men bløder stadigvæk her på dag 4.. Så det er forhåbentlig et godt tegn..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det altså spændende, Susanne! :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hører jo egentlig slet ikke til herinde, men måske kan jeg berolige dig lidt :kram2

I den her graviditet blødte jeg on/off fra før jeg testede positivt og indtil omkring uge 10-12 stykker. Nogle dage blødte jeg MEGET! Mit hcg tal var lavt, og i starten fordoblede det sig ikke helt som det skulle. Jeg kom til 3 akut scanninger, fordi jeg blødte ret kraftigt, og hver gang fik jeg at vide at det var sarte slimhinder der var skyld i blodet. Og jeg har altså en meget livlig lille baby i maven stadigvæk :biglove

Hvis du har lyst, kan du læse den tråd jeg lavede dengang :kram2

http://www.babyklar.dk/forum/21206/måske-gravid-o-jubiii.html/ (håber linket virker)

Tak :kram2

Det gav noget håb. Sikke en gyser du har haft gang i :O Og den er gået godt :yay Håber jeg kan komme med lignende gode opdateringer i morgen og den næste uge- og helt til december ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Starter dagen med efterveer af svimmelhed fra i nat og småkvalme... Og så er min mave underlig!

håber godt nok på positiv test i morgen/lørdag ellers sys jeg sq det er lidt nederen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :kram2

Det gav noget håb. Sikke en gyser du har haft gang i :O Og den er gået godt :yay Håber jeg kan komme med lignende gode opdateringer i morgen og den næste uge- og helt til december ;)

Og det gør jeg i hvert fald for nuværende- vi så hjerteblink og hørte den fineste hjertelyd :loveshower :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og det gør jeg i hvert fald for nuværende- vi så hjerteblink og hørte den fineste hjertelyd :loveshower :biglove

Wuhu :yay Nu skal spiren bare blive siddende og fortsætte med at vokse sig stor og stærk :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower  :loveshower  :loveshower :loveshower  :loveshower  :loveshower  

Del dette indlæg

Annonce ♥

:glad :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke!! Ej hvor er det bare fedt - bliver helt rørt <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, sikke en FANtastisk opdatering!!!! :loveshower :glad :loveshower

Tillykke til jer med den dejlige oplevelse!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt!! :loveshower

Fik du bekræftet din terminsdato/hvor langt du er henne?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER