Besvaret April 19, 2014 Jeg synes da klart de to sidste er tydeligere :unsure Det skal de være!!! :kiss :ditto :goodluck :goodluck :goodluckJeg er enig med Ria i at du ikke kan sammenligne streger med dengang med M. Og btw, selvom du heller ikke kan sammenligne streger med andre, så var mine med Mar ikke mere tydelige end dine nu, såvidt jeg husker. Husk, en streg er en streg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Tror det er er spørgsmål om tid, før jeg får mens :( Testen har ikke udviklet sig de seneste dage og er nu længere om at komme, synes jeg. De 2 sidste tests er da helt klart tydeligere.. Synes også du skal lade vær med at teste mere. En streg er en streg.. Nyd at du har en lille bebs derinde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Ønskebebs, det er helt forståeligt, at du er utålmodig og tolker på de mindste tegn, men du kan ikke gøre noget fra eller til, så gør dig selv en tjeneste og lad være med at teste mere :kram2 Hvis du ikke har set blod til den tid, så køb en tryghedsscanning omkring 6+0, hvor du forhåbentlig kan få bekræftet, at der er et hjerte, der slår :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Tak, søde piger :) Jeg suger hvert et ord til mig, I har jo helt ret, jeg kan ikke gør spor, andet end at håbe, at det er vores tur, igen ;) Vi har hele tiden vidst, at vi ville købe nogle skanninger, vi gjorde det med M., så der skal ikke være forskel ;) Jeg har ikke ville gøre det, at frygt for at jinxe det, men da det skal gå op med mandens job, så har vi nu booket en tid til tryghedsskanning mandag den 12. Maj. Jeg tør ikke gøre det for tæt på de 6+0, så derfor vil det være 6+6 på den dato :) Når vi har været til den, og hvis det går godt, så bliver det som med M. Ved uge 8+ samt 10+, måske uge 9+, så man dropper den ene skanning, men det kommer helt an på, hvordan det hele ser ud til den tid. Tak for spark i :numse, det trængte jeg til :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Tak, søde piger :) Jeg suger hvert et ord til mig, I har jo helt ret, jeg kan ikke gør spor, andet end at håbe, at det er vores tur, igen ;) Vi har hele tiden vidst, at vi ville købe nogle skanninger, vi gjorde det med M., så der skal ikke være forskel ;) Jeg har ikke ville gøre det, at frygt for at jinxe det, men da det skal gå op med mandens job, så har vi nu booket en tid til tryghedsskanning mandag den 12. Maj. Jeg tør ikke gøre det for tæt på de 6+0, så derfor vil det være 6+6 på den dato :) Når vi har været til den, og hvis det går godt, så bliver det som med M. Ved uge 8+ samt 10+, måske uge 9+, så man dropper den ene skanning, men det kommer helt an på, hvordan det hele ser ud til den tid. Tak for spark i :numse, det trængte jeg til :lovebk :yay det lyder som en god plan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Dine tests ser præsic ud som da jeg testede i uge 3-4 stykker :) så, stort tillykke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Jeg kan også tydelig se forskellen på testene :) og de ligner jo langt fra testene fra bioerne.. De var mange gange mere utydelige.. Synes det er nogle utrolige flotte teste, men jeg har så intet og sammenligne med.. Men spændende med en tidlig skanning søde :) og det hele er bare spændende for jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Tillykke søde Ønskebebs. Håber og krydser for dig at det går rigtig godt nu de næste mdr (og år!). Jeg syns også du skal lade testene være, men måske bede lægen om at måle hcg begrundet i dine BIOer. De her strimler er jo beregnet til at give et JA/NEJ svar, de dur ikke til at sige noget om HVOR gravid du er. Men selvfølgelig er du det :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Det er virkelig dejligt, at der er så mange af jer søde tøser der lige giver en kommentar :) Det betyder rigtig meget :blush Også tak til jer Kofoed, Linomus og Saga74 :kram Jeg håber virkelig det går godt, har også fået meget af troen tilbage, efter peptalken herinde :lovebk Jeg har gemt testene væk, så de ikke frister på badeværelset ;) Jeg er rigtig glad for, at jeg i forvejen har en aftale med lægen vedrørende blodprøvetagning på torsdag (den 24.), overvejer godt nok at spørge, om den kan rykkes lidt frem, men er nået frem til, at det ikke er nødvendigt ;) Jeg spørger bare torsdag, om ikke de også vil tjekke HcG, når vi nu har gang i det - og det er jeg helt sikker på ikke bliver et problem. De var så søde i januar, da jeg havde den første bio, og som de sagde dengang, så ville de slet ikke tage chancer, når de kender forhistorien med MA'en. Så derfor er jeg ret sikker på, at de bakker op omkring mig :) Også når vi tænker på, at jeg blødte med M. Fra uge 9 også on off til vi nåede tæt på termin. Så det er om at se fremad også tro på, at det nok skal gå :) Igen, tak, det betyder virkelig meget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Jeg synes da klart de to sidste er tydeligere :unsure Det skal de være!!! :kiss Det vil jeg give Susanne ret i! Det synes jeg altså også, men det kan være at billedet snyder....? Selvfølgelig er den der - for det skal den! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Gad godt snart stoppe med at bløde <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Tror det er er spørgsmål om tid, før jeg får mens :( Testen har ikke udviklet sig de seneste dage og er nu længere om at komme, synes jeg. Jeg synes nu også at jeg kan se en positiv udvikling i testene, så som de andre piger siger, så synes jeg også at du skal lade være med at teste mere. Eller i hvert fald vente en uge, inden du tester igen. Men god plan at få målt HCG hos lægen, hvis det jan give ro. Du er gravid :gravid så nyd det nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Det vil jeg give Susanne ret i! Det synes jeg altså også, men det kan være at billedet snyder....? Selvfølgelig er den der - for det skal den!Jeg kan godt se, at der måske er en smule fremgang i testene, jeg panikkede bare rigtig meget, jeg havde troet, at testen ville være meget mere positiv :blush Jeg har genfundet roen, takket være alle de søde kommentarer :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Jeg synes nu også at jeg kan se en positiv udvikling i testene, så som de andre piger siger, så synes jeg også at du skal lade være med at teste mere. Eller i hvert fald vente en uge, inden du tester igen. Men god plan at få målt HCG hos lægen, hvis det jan give ro. Du er gravid :gravid så nyd det nu :)Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2014 Mens kom i går.. 7/8 dage til vi går amok med æl testene... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2014 Mens kom i går.. 7/8 dage til vi går amok med æl testene...Det skal komme denne omgang, måske bliver I overrasket ift. Hvornår ÆL ligger? :unsure Hepper på jer :bd Har du overvejet opstart af Bidro Ren? Det skulle hjælpe til at booste æggene? Startede på den sidste måned da mens kom, testede positiv i tirsdags, så tror da de har hjulpet ;) Sammen med akupunturen, ÆL-tests og hårdt arbejde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2014 Mens kom i går.. 7/8 dage til vi går amok med æl testene... Hepper :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2014 Har også ømme bryster i dag, ih altså hvor er det spændende om det er fordi der er bid.... Venter meget utålmodigt på testdag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2014 Har også ømme bryster i dag, ih altså hvor er det spændende om det er fordi der er bid.... Venter meget utålmodigt på testdag! hep hep hep :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2014 Har også ømme bryster i dag, ih altså hvor er det spændende om det er fordi der er bid.... Venter meget utålmodigt på testdag! Det lyder da rigtig spændende :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2014 Så kom der frisk blod her til aften (på dag 10 efter ÆL - 11-12 døgn efter positiv ÆL-test :unsure) og vi er nu for alvor i gang :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2014 Så kom der frisk blod her til aften (på dag 10 efter ÆL - 11-12 døgn efter positiv ÆL-test :unsure) og vi er nu for alvor i gang :yay:yay så bliver det for alvor spændende nu :bd :bd Tænker om ikke nogle siger 12-14 dage efter ÆL er normalt med mens? Ellers hvad.. :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2014 :yay så bliver det for alvor spændende nu :bd :bd Tænker om ikke nogle siger 12-14 dage efter ÆL er normalt med mens? Ellers hvad.. :unsure Der har så ikke været skyggen af blod siden - og jeg har skrevet til gyn der mener jeg skal tælle i går som CD1. Sikke noget rod :blink Hvis fasen fra ÆL til mens er 'for kort', hvilket vist defineres som <10 dage, så kan der være risiko for, at et evt. befrugtet æg ikke kan nå at sætte sig fast inden man smider slimhinden ud :unsure Men nu er det jo dag 11 og jeg mener jo ikke selv mens er startet endnu. Jeg har altid haft mindre end 14 dage før der var blod, så det er der som sådan ikke noget unormalt i. Ih altså, hvorfor skal det være så besværligt! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2014 Der har så ikke været skyggen af blod siden - og jeg har skrevet til gyn der mener jeg skal tælle i går som CD1. Sikke noget rod :blink Hvis fasen fra ÆL til mens er 'for kort', hvilket vist defineres som <10 dage, så kan der være risiko for, at et evt. befrugtet æg ikke kan nå at sætte sig fast inden man smider slimhinden ud :unsure Men nu er det jo dag 11 og jeg mener jo ikke selv mens er startet endnu. Jeg har altid haft mindre end 14 dage før der var blod, så det er der som sådan ikke noget unormalt i. Ih altså, hvorfor skal det være så besværligt! :prik Jeg vil mene at CD1 er når man bløder frisk blod fra morgen til aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2014 Jeg vil mene at CD1 er når man bløder frisk blod fra morgen til aften :)Jeg mener godt det kan være CD1 hvis man bløder frisk blod fra F.eks middag, men ville aldrig tælle i går som dag 1, når der var frisk blod kl. 22.15 og meget lidt i nat og jeg ellers intet har set siden. Nu venter jeg og ser hvornår det starter rigtigt og så må jeg skrive til gyn igen. Jeg synes umiddelbart det er tidligt at tage første Pergotime i morgen, i hvert fald :unsure Jeg synes at mindes jeg tog en morgen og en aften med Anna, men gyn sagde begge to samtidig, så nu er jeg i tvivl :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites