Besvaret April 4, 2014 Hvor er det bare noget :numse Linomus :kram2 Havde sådan håbet på en jubel Update fra dig :) Tak søde :kram2 Det er også bare møg hamrende træls.. Men det var jo så rigtig godt jeg tog ned på klinikken ellers skulle jeg nok have ventet endnu længere, da mens jo nok heller ikke ville dukke op næste gang når der jo ikke er nogle æg der var på vej.. Glæder mig til og få mens så vi kan komme videre.. Så nu skal de 21 dage på p-piller bare gå og så må vi tage den derfra.. Heldigvis har jeg ferie lige nu så de dage skal nok gå hurtigt og så er det jo snart påske.. Men hvor er du sød og tænke på mig :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Så er tavlen visket ren! Mens kom her til morgen - ret præcist efter mine udregninger i går! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Så er tavlen visket ren! Mens kom her til morgen - ret præcist efter mine udregninger i går! :) Ej, nu havde jeg allerede sat næsen op efter en nisse-baby hos jer også ;) Hepper på den snart er der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Min svigerinde fødte i forgår, har kun set vidunderet på billeder- JEG VIL OGSÅ HAVE EN BABY, igen :kuller Det får du også - SNART! :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Ej, nu havde jeg allerede sat næsen op efter en nisse-baby hos jer også ;) Hepper på den snart er der :) hehe! ;) det var næsten for nemt, hvis det allerede var lykkes! :) drømmer om en forårsbaby! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Min svigerinde fødte i forgår, har kun set vidunderet på billeder- JEG VIL OGSÅ HAVE EN BABY, igen :kuller Ved præcis hvordan det er.. Min bror fik deres første i mandags.. Og hele familien er oppe og kører (er jeg nu også selv) men det er også lidt hårdt.. Men han er den dejligste dreng og er meget stolt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Det får du også - SNART! :bd Tak :kram2 Det håber jeg også :blushSådan en julebaby ville ikke være så dårlig :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Min svigerinde fødte i forgår, har kun set vidunderet på billeder- JEG VIL OGSÅ HAVE EN BABY, igen :kuller Jeg krydser alt hvad jeg kan for at I har heldet med jer i denne måned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Jeg krydser alt hvad jeg kan for at I har heldet med jer i denne måned :):ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Jeg krydser alt hvad jeg kan for at I har heldet med jer i denne måned :):ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Ved præcis hvordan det er.. Min bror fik deres første i mandags.. Og hele familien er oppe og kører (er jeg nu også selv) men det er også lidt hårdt.. Men han er den dejligste dreng og er meget stolt :)Det er også helt særligt med sådan en bette nus :wub Det må snart være vores tur- og mange andres også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Jeg krydser alt hvad jeg kan for at I har heldet med jer i denne måned :)Tak søde Nitzen, AniteFH og Mariaelley :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Hej i skønne damer.. Jeg er jo startet på p-piller i de her 21 dage nu og har rigtig mange mens smerter.? Er der nogle som ved om det er normalt? Har haft det i en to dage nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Scanning gik fint. Slimhinden er rigtig fin og der er to æg på 15mm, så ÆL onsdag/torsdag (dag 16-17). Så vi kører samme procedure næste måned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Scanning gik fint. Slimhinden er rigtig fin og der er to æg på 15mm, så ÆL onsdag/torsdag (dag 16-17). Så vi kører samme procedure næste måned :)Håber det snart lykkes jer.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Dejligt med god scanning Susanne. Jeg venter selv på at komme til scanning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Scanning gik fint. Slimhinden er rigtig fin og der er to æg på 15mm, så ÆL onsdag/torsdag (dag 16-17). Så vi kører samme procedure næste måned :) :yay Så snupper du to II i maj og så kan vi næsten følges :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Dejligt med god scanning Susanne. Jeg venter selv på at komme til scanning Håber din scanning også gik fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Hvor er det dejligt at læse at scanning en gik godt, Susanne! Håber det lykkedes jer at ramme plet i denne omgang! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Håber din scanning også gik fint :) Nah.. Er slet ikke klar nok, så vi tager en scanning fredag og håber på det passer med når jeg kommer hjem fra London Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Scanning gik fint. Slimhinden er rigtig fin og der er to æg på 15mm, så ÆL onsdag/torsdag (dag 16-17). Så vi kører samme procedure næste måned :)Det er da alligevel vildt, som din krop retter ind når det er :) Mon ikke I nemt får bid i næste måned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2014 Håber det snart lykkes jer.... Tak :) Dejligt med god scanning Susanne. Jeg venter selv på at komme til scanning :kiss :yay Så snupper du to II i maj og så kan vi næsten følges :) Ja tak! Så kan vi jo faktisk følges tættere end vi gjorde første gang ;) Hvor er det dejligt at læse at scanning en gik godt, Susanne! Håber det lykkedes jer at ramme plet i denne omgang! :) Ja, det var dejligt! Det håber jeg ikke, men jeg håber på det snart sker derefter! :P Det er da alligevel vildt, som din krop retter ind når det er :) Mon ikke I nemt får bid i næste måned :) Retter ind og retter ind - den har jo altså fået hjælp nu, for det var begyndt at skride lidt for den (og min kost) :rolleyes Jeg håber virkelig vi kan nøjes med det her og det så går bare nogenlunde naturligt ellers! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2014 God samtale med lægen :)Hvor er det godt at høre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2014 1 uge tilbage, så ved vi, om der er håb for en julebebs eller ej :bd Har slet ikke nogen god fornemmelse, så tror mens kommer tirsdag, hvis ikke før! Heldigvis har jeg slet ingen tests på lager, og har egentlig tænkt at jeg ikke måtte bestille før vi var forbi forventet mens.. Men påsken er jo lige op af, så derfor vil det så være tests fra hvad der nu end har åben her.. Måske skulle jeg bestille nogle mandag, hvis der ikke er mens- så kan jeg teste torsdag om ikke andet, hvis mens ikke har vist sig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites