Besvaret April 3, 2014 Tid udsat til onsdag i næste uge, da min bus kørte foran næsen på mig og det ikke var muligt at få en taxa :( Øv altså - :numse til det Og et :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Nå jeg har været inde og blive skannet nu og det så sku skidt ud!! Mens er ikke på vej da min slimhinde er ret tynd, har heller ikke nogle æg på vej så skal starte op på p-piller nu og så tage en omgang og afvente mens og så vandskannes!! Nøj hvor er det træls.. Men priser mig lykkelig for jeg ikke bare afventede.. Tak fordi i sagde jeg skulle kontakte dem dernede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Ved godt vi liiige har startet PB op. Men vi har faktisk ikke brug kondom de sidste par gange vi har sexet. PT. Går jeg og venter på mens! Ved faktisk ikke præcist hvornår! Men har sq sådan en sjov fornemmelse i maven. Det føles lidt som sommerfugle... Ret svært at forklare. Er spændt på at hører mere om de "sommerfuglene". :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Nå jeg har været inde og blive skannet nu og det så sku skidt ud!! Mens er ikke på vej da min slimhinde er ret tynd, har heller ikke nogle æg på vej så skal starte op på p-piller nu og så tage en omgang og afvente mens og så vandskannes!! Nøj hvor er det træls.. Men priser mig lykkelig for jeg ikke bare afventede.. Tak fordi i sagde jeg skulle kontakte dem dernede :) Sikke noget! Og ikke noget om hvad de tror der sker? :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Sikke noget! Og ikke noget om hvad de tror der sker? :kiss Nææææ.. Det er bare mit PCO der driller.. Der var i dag rigtig mange æggeblærer :( men har altså heller ikke levet helt efter kostrådende i den forgående måned pga flytning., så det har været lidt nogle hurtige og lette løsninger.. Så sjovt nok havde jeg det lidt på fornemmelsen.. Men det er self rigtig øv.. Men manden og jeg har aftalt at lave madplan igen efter bøgerne.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Nå jeg har været inde og blive skannet nu og det så sku skidt ud!! Mens er ikke på vej da min slimhinde er ret tynd, har heller ikke nogle æg på vej så skal starte op på p-piller nu og så tage en omgang og afvente mens og så vandskannes!! Nøj hvor er det træls.. Men priser mig lykkelig for jeg ikke bare afventede.. Tak fordi i sagde jeg skulle kontakte dem dernede :) Argh hvor surt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Så blev jeg scannet i dag og det så godt ud. Og har hentet min æg løsnings sprøjte, så mandag bliver jeg insemineret. Jubii denne gang skal den bare være der og ikke mindst blive der! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Så blev jeg scannet i dag og det så godt ud. Og har hentet min æg løsnings sprøjte, så mandag bliver jeg insemineret. Jubii denne gang skal den bare være der og ikke mindst blive der!Håber for både du og jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Er spændt på at hører mere om de "sommerfuglene". :) ja de er der stadig i perioder..., som når man er VIRKELIG spændt på noget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Ih, kigger godt nok meget herinde altså!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Har været ved at tælle lidt i kalenderen! Og hvis min cyklus er regelmæssig så skal mens være på trapperne... Hvis mens ikke er dukket op på lørdag, så vil jeg betegne mig selv som "gået over tid" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Så blev jeg scannet i dag og det så godt ud. Og har hentet min æg løsnings sprøjte, så mandag bliver jeg insemineret. Jubii denne gang skal den bare være der og ikke mindst blive der! Godt at hører!! Dejligt der sker noget :) masser af :bd :bd til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Nææææ.. Det er bare mit PCO der driller.. Der var i dag rigtig mange æggeblærer :( men har altså heller ikke levet helt efter kostrådende i den forgående måned pga flytning., så det har været lidt nogle hurtige og lette løsninger.. Så sjovt nok havde jeg det lidt på fornemmelsen.. Men det er self rigtig øv.. Men manden og jeg har aftalt at lave madplan igen efter bøgerne..Arg! Æv :(Det er helt vildt, så meget det betyder hvad vi spiser! <_< Dejligt, at manden er med på madplan! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Ih, kigger godt nok meget herinde altså!! Hvor lang tid har du været sammen med din nuværende kæreste? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Arg! Æv :( Det er helt vildt, så meget det betyder hvad vi spiser! <_< Dejligt, at manden er med på madplan! :) Jahhh.. Åbenbart.. Har også haft det rigtig dårligt de sidste 2 uger.. Har været så træt og haft de vildeste humørsvingninger og haft sådan en rysten i kroppen.. Men det er nok fordi jeg har levet så dårligt.. Men troede måske metforminen ville hjælpe lidt på det.. Men har det ikke rigtig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Har været ved at tælle lidt i kalenderen! Og hvis min cyklus er regelmæssig så skal mens være på trapperne... Hvis mens ikke er dukket op på lørdag, så vil jeg betegne mig selv som "gået over tid"Uhhh er helt spændt på dine vegne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Uhhh er helt spændt på dine vegne. Synes også det er lidt spændende! Jeg har ikke nogen særlige tegn på kommende mens.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Synes også det er lidt spændende! Jeg har ikke nogen særlige tegn på kommende mens.... :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 :bd Arrrhmen, jeg tør jo ikke hverken tro eller håbe noget! - vil er jo først lige blevet enige om PB2.... Liiiidt komisk hvis det så allerede er sket! :o Koldt vand i blodet! - helt koldt vand i blodet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Arrrhmen, jeg tør jo ikke hverken tro eller håbe noget! - vil er jo først lige blevet enige om PB2.... Liiiidt komisk hvis det så allerede er sket! :o Koldt vand i blodet! - helt koldt vand i blodet! Jeg hører dig :) og tænker, at det KUNNE jo være, at det skete netop fordi I lige er begyndt og derfor ikke fokuserer på det.Siger hende, som er blevet gravid i NETOP den måned, hvor hun havde det fint med at det ikke skulle være ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Jeg hører dig :) og tænker, at det KUNNE jo være, at det skete netop fordi I lige er begyndt og derfor ikke fokuserer på det. Siger hende, som er blevet gravid i NETOP den måned, hvor hun havde det fint med at det ikke skulle være ;) Hvis tante Rød ikke dukker op i morgen, så må jeg vist godt teste på lørdag :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Ih, kigger godt nok meget herinde altså!!Kigger også med herinde, da vi overvejer at starte allerede til sommer istedet for til næste år... Så mange for og imod... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Jahhh.. Åbenbart.. Har også haft det rigtig dårligt de sidste 2 uger.. Har været så træt og haft de vildeste humørsvingninger og haft sådan en rysten i kroppen.. Men det er nok fordi jeg har levet så dårligt.. Men troede måske metforminen ville hjælpe lidt på det.. Men har det ikke rigtig.. Hvor er det bare noget :numse Linomus :kram2 Havde sådan håbet på en jubel Update fra dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Hvor lang tid har du været sammen med din nuværende kæreste?Præcist lige så lang tid som mig og Christian var sammen inden vi besluttede at skulle have Camille! Lige nu er det mest "rent Camille of drømmemæssigt" jeg gerne vil have en baby... Så mange siger at Camille er parat til synlige storesøster, og jeg har jo hele tiden gerne villet have 2-3 år mellem søskende... Meeeeen planlægningsmæssigt, bliver det altså kun til drømme og en masse kiggeri herinde det næste lange stykke tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Min svigerinde fødte i forgår, har kun set vidunderet på billeder- JEG VIL OGSÅ HAVE EN BABY, igen :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites