Besvaret April 1, 2014 Tog en negativ test her til morgen, så er ret sikker på jeg ikke er gravid.. Jeg ringer lige til klinikken i dag og ser vi de synes.. Ellers er der jo igen ikke så meget andet at gøre end at vente og vente vente.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Tog en negativ test her til morgen, så er ret sikker på jeg ikke er gravid.. Jeg ringer lige til klinikken i dag og ser vi de synes.. Ellers er der jo igen ikke så meget andet at gøre end at vente og vente vente..:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Forklar at i har prøvet længe uden resultat og i gerne vil undersøges hvorfor der ikke er sket noget. Længere er den ikke ;)Okay, det kan jeg godt klare.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Okay, det kan jeg godt klare.. Håber de vil tage dig alvorligt! Og hvis de begynder på det pjat med at du har barn i forvejen, så skær ud i pap at det er med en ny partner! Lad dig ikke spise af med noget! At man har børn/været gravid før, er ikke ensbetydende med at alt bare virker. Kræv din ret, så du kan få ro og ikke skal bekymre dig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Har i dag snakket med fertilitetsklinikken og de vil se mig til en skanning på torsdag.. Årh det er jeg bare super lykkelig og glad for.. Forhåbentligt det kan give mig nogle svar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Har i dag snakket med fertilitetsklinikken og de vil se mig til en skanning på torsdag.. Årh det er jeg bare super lykkelig og glad for.. Forhåbentligt det kan give mig nogle svar :) Det var godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Tror måske det er min tur nu....men tør ikke tro på det.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Tror måske det er min tur nu....men tør ikke tro på det.... Test test test:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Test test test:-) Testede søndag formiddag samt her i morges...begge med to streger...er bar i tvivl om de udvikler sig...men nu må vi se...håber næste test bliver bedre :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Tror måske det er min tur nu....men tør ikke tro på det.... Aaaaaaaaarg!!!!! Jaaaaaaa!!! Endelig!!!!! :) en streg er en streg! Tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Aaaaaaaaarg!!!!! Jaaaaaaa!!! Endelig!!!!! :) en streg er en streg! Tillykke!!! Hehe du har ret....tak :-) dejlig opmuntrende at læse din kommentar ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Tror måske det er min tur nu....men tør ikke tro på det....Hos mig var 3. gang lykkens gang. Håber det samme for dig. Tillykke. Dagens bedste nyhed :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Hos mig var 3. gang lykkens gang. Håber det samme for dig. Tillykke. Dagens bedste nyhed :) Årh tak håber os på 3. Gang lykkens gang :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Hehe du har ret....tak :-) dejlig opmuntrende at læse din kommentar ;-) Jamen blev bare SÅÅÅÅÅ glad på dine vegne :glad Det er jo bare såååå dejligt!!! Ps. Smid li billed op af testene hvis du har ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Jamen blev bare SÅÅÅÅÅ glad på dine vegne :glad Det er jo bare såååå dejligt!!! Ps. Smid li billed op af testene hvis du har ;) Har de to teste ligge de men ik taget billede af dem...kan Jeg da evt. tage :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Har i dag snakket med fertilitetsklinikken og de vil se mig til en skanning på torsdag.. Årh det er jeg bare super lykkelig og glad for.. Forhåbentligt det kan give mig nogle svar :)Dejligt! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Tillykke tumlepigen og girly1988. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Billeder af teste...den ene søndag formiddag 4+1 en fra i morges og den af plastik er fra nu her... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Billeder af teste...den ene søndag formiddag 4+1 en fra i morges og den af plastik er fra nu her... Der er da ingen tvivl :loveshower De to test der er ens er der klart en udvikling. Og den sidste er jo også klart positiv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 klart positiv! Så skal spiren blive siddende og udvikle sig godt :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Stort tillykke :) kan tydeligt se dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Der er da ingen tvivl :loveshower De to test der er ens er der klart en udvikling. Og den sidste er jo også klart positiv. :ditto Tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Der er da ingen tvivl at all! Du er sååååå preggy!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Åha tøser håber i har ret ! :-) så må jeg finde en måde at få tiden til at gå på....:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Åha tøser håber i har ret ! :-) så må jeg finde en måde at få tiden til at gå på....:-) Jeg har det på nøjagtig samme måde :D Fatter heller ikke, at mine ER positive, fordi jeg har en idé om, at de skal være MERE positive :rolleyes Dine teste er klart positive, så tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites