Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Åhh, hvor ville jeg bare sådan ønske for dig at han snart blev klar søde. Kan godt forstå at det er ulideligt :( Kæmpe kram, du kan tro at jeg forstår følelsen :kram2 Er han bare helt afvisende overfor tanken lige nu?

Tak søde. Det var bare en pms dag (1½ faktisk) fra helvede der lige dumpede ind i min uge, men jeg er heldigvis "normal" igen. Nej min kære mand er ikke helt afvisende, han orker bare ikke de der månedlige tudeture og mit behov for at snakke om babyplaner, som sådan set ikke har ændret sig. Han VED godt jeg har det sådan, og han er endda rimelig rummelig overfor at jeg ikke kan gøre for at jeg blir ked af det osv. 

Lige nu sætter jeg fokus på vægttab så jeg forhåbentlig har et resultat at "vise frem" næste gang den røde dame kommer på besøg. Jeg har desværre "kun" holdt vægten de sidste mdr, jeg kæmper med sukkertrang (og taber af og til), og jeg har nok kun fået trænet 3-4 dage om ugen, hvor mit mål er mindst 5 dage. Det er meget bedre end ingenting, og jeg ved også jeg tit skal bruge lidt "tilløb" som det her inden et vægttab, men kan godt banke mig selv lidt i hovedet over at jeg ikke er kommet ind i spurten endnu selv om jeg ved det betyder meget for sundhed, fertilitet, overskud og ikke mindst for at overbevise min kæreste om at jeg er babyklar.

Del dette indlæg

Jeg så (noget af) et afsnit af et Ramasjang program der vist hedder Nysgerrige Nille. Hun stiller rigtig gode spørgsmål, og det hun stillede forleden var: Hvor var jeg henne inden jeg var inde i min mors mave?! De er vidt omkring forskellige teorier, om at være "ingenting", at være støv, at være reinkarneret myre eller ko mm. Men i slutningen spørger Nille og hendes søster deres mor, og hun siger: Inden I var i min mave så var I et ønske i mit hjerte. 

Det ramte mig lidt den dag da jeg var skruk og pms... jeg har også sådan et barne ønske i mit hjerte.  :kuller Håber jeg får lov at møde det en dag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Saga74: skriver fra telefonen, så kan ikke lige quote; er glad for at høre at det går bedre! Og hvor er den sød, den med at være et ønske i hjertet, den gav også genklang her :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke om det er foråret der trykker mig lige nu, men hvor ville jeg dog gerne være gravid. Er led og ked af at jeg ikke bare ikke er gravid, men er tilbage til ikke engang at kunne få lov til at prøve at blive det. Hvor jeg dog hader pause og uvished :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så (noget af) et afsnit af et Ramasjang program der vist hedder Nysgerrige Nille. Hun stiller rigtig gode spørgsmål, og det hun stillede forleden var: Hvor var jeg henne inden jeg var inde i min mors mave?! De er vidt omkring forskellige teorier, om at være "ingenting", at være støv, at være reinkarneret myre eller ko mm. Men i slutningen spørger Nille og hendes søster deres mor, og hun siger: Inden I var i min mave så var I et ønske i mit hjerte. 

Det ramte mig lidt den dag da jeg var skruk og pms... jeg har også sådan et barne ønske i mit hjerte.  :kuller Håber jeg får lov at møde det en dag

Jeg så (eller hørte) det også! Jeg blev også helt rørt... Hvor var det bare en fin måde at forklare det på - et ønske i mit hjerte...  :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at de sidste par dage, haft en murren og nivende fornemmelse. Om der er en blivende graviditet eller mens på vej, aner jeg ikke. Der er flere dage til test dag/Mens skal komme....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at de sidste par dage, haft en murren og nivende fornemmelse. Om der er en blivende graviditet eller mens på vej, aner jeg ikke. Der er flere dage til test dag/Mens skal komme....

Jeg er også spændt på hvad testdagen siger.. 6 dage for mit vedkommende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også spændt på hvad testdagen siger.. 6 dage for mit vedkommende

Ej hvor spændende!!! krydse krydse for at den er der!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg endelig min mens... efter 62 lange dage. Men okay efter 18 år på piller... så er det vist helt okay :)

Nu kan jeg så snart komme i gang med ÆL tests :) (meget mærkeligt at være glad for endelig at have fået sin mens.. !! ) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bum bum noget spændt på de næste dage om jeg får mens eller hvad...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bum bum noget spændt på de næste dage om jeg får mens eller hvad...

:O Wow hvor spændende, ender du så ikke med termin tæt på Tobias, hvis der er bid? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:O Wow hvor spændende, ender du så ikke med termin tæt på Tobias, hvis der er bid? :)

Tobias kom jo 18 dage for tidligt men skulle vi være heldige nu vil terminen være omkring et par uger senere denne gang...

men lad os se. Mærker intet pt såå

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tobias kom jo 18 dage for tidligt men skulle vi være heldige nu vil terminen være omkring et par uger senere denne gang...

men lad os se. Mærker intet pt såå

Det bliver så spændende :) :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor er det åndssvagt at man ikke kan sove fordi man glæder sig så meget til at blive mor.. Jeg har sommerfugle i maven og kvalme fordi jeg er ved at boble over af glæde og savn til den baby som venter på mig :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor er det åndssvagt at man ikke kan sove fordi man glæder sig så meget til at blive mor.. Jeg har sommerfugle i maven og kvalme fordi jeg er ved at boble over af glæde og savn til den baby som venter på mig :wub

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Crappy lorte møg test :( Årh jeg fatter ingenting! Kom så med den mens, hvis der alligevel ikke er nogen julebaby til os! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Crappy lorte møg test :( Årh jeg fatter ingenting! Kom så med den mens, hvis der alligevel ikke er nogen julebaby til os!

Øv :(

Er den helt blank testen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :(

Er den helt blank testen?

Altså, jeg synes jo at jeg kan se en svag streg, men det synes jeg jo nærmest altid, så måske jeg har udviklet en evne.. :unsure

IgyJ5ab.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, jeg synes jo at jeg kan se en svag streg, men det synes jeg jo nærmest altid, så måske jeg har udviklet en evne.. :unsure

IgyJ5ab.jpg

På mobilen kan jeg desværre ikke se nogen streg :(

Ønsker for dig, du snart får afklaring :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

På mobilen kan jeg desværre ikke se nogen streg :(

Ønsker for dig, du snart får afklaring :kram2

Jeg tror også bare det er ønsketænkning. Hvad med dig? Noget på testen? Og tak! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror også bare det er ønsketænkning. Hvad med dig? Noget på testen? Og tak! :kram

Desværre heller ikke nogen ekstra streg til mig :(

Min mens er dog begyndt at vise sig - håber jeg også din gør i dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Desværre heller ikke nogen ekstra streg til mig :(

Min mens er dog begyndt at vise sig - håber jeg også din gør i dag.

Æv! Vi tager den sammen næste gang :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv! Vi tager den sammen næste gang :kram

Ja, lad os det!

Og selvom jeg MEGET GERNE ville have haft en graviditet nu, så passer det mig nu også fint ikke at have termin 23. december ;) Så slut-januar-termin er meget velkommen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram til TiaK og Pada!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, lad os det!

Og selvom jeg MEGET GERNE ville have haft en graviditet nu, så passer det mig nu også fint ikke at have termin 23. december ;) Så slut-januar-termin er meget velkommen!

Ja sådan har jeg det også :kram

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER