Besvaret March 11, 2015 Det er bivirkning fra min medicin :( så både og vel :D Det er meget alm ved opstart på metformin, men det stopper hurtigt igen, trap langsomt op i dosis så minimere du generne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Det er meget alm ved opstart på metformin, men det stopper hurtigt igen, trap langsomt op i dosis så minimere du generne Det er gynækologen der bestemmer optrapningen - jeg er startet på 500 mg :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Har egentlig ikke været fristet af at teste i dag, da manden har været totalt i dementorhumør, og så har jeg ikke rigtig lyst til at teste, hvis der ikke er plads til at være glad. Men så kom jeg lige til at surfe rundt i Gravid-forum... Og har fået snakket med manden, så jeg tror han er kommet i bedre humør. I morgen vil jeg være 3+3 :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Har egentlig ikke været fristet af at teste i dag, da manden har været totalt i dementorhumør, og så har jeg ikke rigtig lyst til at teste, hvis der ikke er plads til at være glad. Men så kom jeg lige til at surfe rundt i Gravid-forum... Og har fået snakket med manden, så jeg tror han er kommet i bedre humør. I morgen vil jeg være 3+3 :whistling :whistling :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Tester i i morgen piger? Jeg er så spændt på jeres vegne, og håber meget for jer! :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Ps: så napper jeg en positiv æl test i morgen, ok ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Ps: så napper jeg en positiv æl test i morgen, ok ;) Det vil jeg krydse for :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Tester i i morgen piger? Jeg er så spændt på jeres vegne, og håber meget for jer! :bd :bd :bd :bd Tak for håb :) Jeg håber jeg kan vente til lørdag med at teste. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at nøjedes med én negativ test, så hvis den er negativ vil jeg gerne kunne afvente mens i stedet for at skulle teste igen. Hvis jeg allerede tester torsdag eller fredag, så er der laaaang tid til mandag og så ville jeg nok også teste enten lørdag eller søndag. Men jeg synes dette er den bedste tid - jeg elsker at gå at håbe og drømme :7himmel Håber du laver en positiv æl-test i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Synes med et at næsten alle dem jeg på et tidspunkt fulgtes med, pludselig enten har hjerteblink, veloverstået NF eller endda snarlig termin (som til sommer) :blink Det går jo vildt hurtigt, synes jeg. Altså for alle andre. Lille nedtur over det i dag; går forhåbentlig snart over igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Synes med et at næsten alle dem jeg på et tidspunkt fulgtes med, pludselig enten har hjerteblink, veloverstået NF eller endda snarlig termin (som til sommer) :blink Det går jo vildt hurtigt, synes jeg. Altså for alle andre. Lille nedtur over det i dag; går forhåbentlig snart over igen. Jeg kan godt forstå at du synes det er lidt tungt....jeg håber at I hurtigt får lavet en lille bebs når I først går i gang igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 TiaK har du testet? ;) Jeg så intet brunt i går, som jeg ellers har gjort de sidste mange cyklusser 3+2 :goodluck Uh! :goodluck :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Tak :kiss Når jeg kigger tilbage har jeg faktisk fået brunt 3+2 alle de cyklusser, hvor jeg har været sikker på min ÆL. Jeg har kun 1 GT tilbage, så den gemmer jeg lidt endnu. Men ÆL-test har jeg masser af, så jeg kom lige til at tisse på sådan en i morges :whistling Og?! :o Det er ret sejt, at din krop er så præcis. Det må være rart :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Den er knaldhamrende positiv :blush:o :o :glad :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Altså jeg ved jo ikke, om det betyder noget? :blush Kommer nok helt sikkert til at teste i morgen :) Argh! Tænk at du kan vente!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Den er knaldhamrende positiv :blush Ej hvor er det spændende :glad Jeg hepper på en positiv GT også :Goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Den er knaldhamrende positiv :blush Jeg hvor jeg hepper på en positiv graviditetstest i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Hvor spændende LilleMi!! :yay Jeg testede i morges(3+3), men bragende negativ :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Hvor spændende LilleMi!! :yay Jeg testede i morges(3+3), men bragende negativ :( ØV! Del dette indlæg Link to post Share on other sites