Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Tak piger.

Jeg fik taget i sidste uge og fordi jeg var så dum at tage en test i går som næsten ikke slog ud, har de valgt at jeg skal have taget blodprøve i dag og igen fredag for at se om der er udvikling.

Del dette indlæg

Mange tak piger! :loveshower

Her er et billede af testen - billedet er taget efter ca 5 min :) Kan i se stregen?

20141105_062127.jpg

Kan også se stregen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har stadigvæk ikke fået min mens og testen igår morges var bragende negativ.

Øv hvor er det frustrende...

Jeg kaster lige lidt babydust ud til jer. .

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har stadigvæk ikke fået min mens og testen igår morges var bragende negativ.

Ej hvor belastende :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor belastende :-(

Det er vildt frustrerende. . Men jeg ved godt at det er normalt at der går lidt tid før man bliver gravid, men når kroppen så vælger at lade være med at virke så bliver man lidt vred over at man ikke bare kan prøve en gang mere (fordi man jo ikke får sin menstruation)...

Jeg prøver dog at holde modet oppe og prøver at se det på den lyse side -måske slipper jeg for at få menstruation indtil jeg bliver gravid :-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor er det surt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uden at jeg tør at håbe så har jeg faktisk haft meget kvalme her til aften ... Jeg krydser fingre for at jeg måske bare har haft en meget sen æl og derfor ikke kan teste positiv endnu :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sofie, jeg kan også se stregen :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ømme bryster, murren/niven i underlivet og kæresten synes jeg er brandvarm  :lol  Og så har jeg vist implantationsblødning lige nu, har i hvert fald en smule lyserødt/brunligt udflåd :goodluck  Forventer IKKE mens på tirsdag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder meget spændende Mammie!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så mærkeligt....

Er idag på dag 7 i cyklus. Har ikke blødt siden dag 4 men idag har jeg lidt brunt udflåd. Ikke meget men kan se det når jeg tørre mig. Hvad filan kan det være?

Min mens var også mærkelig denne gang. Mega blødte i 2 dage (som jeg plejer bare mere blod) men derefter kun pletblødning/brunt udflåd. Håber ikke min krop er begyndt at fucke up. Den har altid været mega præcis.

Overvejer:

1. At tage en GT...

2. At begynde at teste for ÆL nu da min ÆL lå sidst på dag 11 men mens jo kom 1 dag tidligere end den plejer denne gang.

Hvad tænker i?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så mærkeligt....

Er idag på dag 7 i cyklus. Har ikke blødt siden dag 4 men idag har jeg lidt brunt udflåd. Ikke meget men kan se det når jeg tørre mig. Hvad filan kan det være?

Min mens var også mærkelig denne gang. Mega blødte i 2 dage (som jeg plejer bare mere blod) men derefter kun pletblødning/brunt udflåd. Håber ikke min krop er begyndt at fucke up. Den har altid været mega præcis.

Overvejer:

1. At tage en GT...

2. At begynde at teste for ÆL nu da min ÆL lå sidst på dag 11 men mens jo kom 1 dag tidligere end den plejer denne gang.

Hvad tænker i?

Min mens opfører sig på samme måde denne gang, synes jeg. Styrt/klump blødte de første to dage og siden kun pletblødninger (på cd4 i dag). Jeg ville teste løs (med hvad end du foretrækker :P) hvis det kan være med til at give dig lidt ro på. Jeg begyndte at teste for æl allerede fra mens sluttede på cd6 i sidste cyklus, fordi jeg i forrige fik æl allerede på cd10 og var nervøs for om den ville komme lige så hurtigt eller endnu hurtigere sidste gang og var bange for at misse den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er mens ovre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ømme bryster, murren/niven i underlivet og kæresten synes jeg er brandvarm  :lol  Og så har jeg vist implantationsblødning lige nu, har i hvert fald en smule lyserødt/brunligt udflåd :goodluck  Forventer IKKE mens på tirsdag!

Der sker da helt sikkert noget dernede, idag har jeg frisk rød slimblandet blødning, men ikke nok til at der kommer noget i trusserne/bindet, kun på papiret når jeg tørrer mig. 5 dage til jeg helst ikke skal få mens!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så glad... Jeg kan tolke min krop!!!

Jeg begyndte at få kraftig udflåd i går, men æl var stadig negativ... Men i dag er den næsten positiv... Så nu skal der sexes de næste par dage.

Hvis ikke det udflåd betød æl... Så ville jeg også undre mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mens opfører sig på samme måde denne gang, synes jeg. Styrt/klump blødte de første to dage og siden kun pletblødninger (på cd4 i dag). Jeg ville teste løs (med hvad end du foretrækker :P) hvis det kan være med til at give dig lidt ro på. Jeg begyndte at teste for æl allerede fra mens sluttede på cd6 i sidste cyklus, fordi jeg i forrige fik æl allerede på cd10 og var nervøs for om den ville komme lige så hurtigt eller endnu hurtigere sidste gang og var bange for at misse den.

Hmm tror så jeg tager en GT imorgen tidlig for st få det ud af mit system og så ÆL fra imorgen eftermiddag ❤️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ømme bryster, murren/niven i underlivet og kæresten synes jeg er brandvarm :lol Og så har jeg vist implantationsblødning lige nu, har i hvert fald en smule lyserødt/brunligt udflåd :goodluck Forventer IKKE mens på tirsdag!

Lyder spændende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder spændende

er en varmere kropstemperatur et godt tegn? Spørger kun, da jeg ikke ved det

Ja, temp. stiger efter ÆL og forbliver høj hvis man er gravid. Ellers falder den igen når mens nærmer sig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, temp. stiger efter ÆL og forbliver høj hvis man er gravid. Ellers falder den igen når mens nærmer sig.

Okay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak piger! :loveshower

Her er et billede af testen - billedet er taget efter ca 5 min :) Kan i se stregen?

attachicon.gif20141105_062127.jpg

Ej hvor er det vildt Sofie!!!!! En fin streg allerede!! Stort tillykke søde ven! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det vildt Sofie!!!!! En fin streg allerede!! Stort tillykke søde ven! 

Tusind tak søde Tina! Ja det er ret vildt :)

Jeg håber inderligt at du følger trop om et par uger - det kunne være SÅ hyggeligt at følges med dig igen!  :bd  :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak søde Tina! Ja det er ret vildt :)

Jeg håber inderligt at du følger trop om et par uger - det kunne være SÅ hyggeligt at følges med dig igen!  :bd  :kram2

Ja jeg synes ikke at du kan være bekendt sådan at annoncere det nu, for nu står der endnu mere på spil for de kære to æg i skive haha!  :D   Du kan tro at jeg håber at få lov til at følges med dig - både fordi jeg selvfølgelig håber at det lykkes i første forsøg, men også fordi jeg SÅ gerne vil følges med dig! 

Ej hvor er det altså vildt at du står med to streger - den havde jeg ikke set komme. Men dagens gode nyhed! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad vil være det bedste at tage for at blive gravid?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad vil være det bedste at tage for at blive gravid?

For os begge gælder det, at vi max har drukket et par genstande alkohol, spiser masser af grønt og lidt frugt og godt med protein.

Mht. manden kan det være rigtig godt at tage et dagligt kosttilskud af hhv. zink og folsyre (og evt. multivitamin). Den 'kur' har min mand været på- det var klinikkens fertilitetslæge der anbefalede det pga. nedsat sædkvalitet. Det gjorde at hans sædtal blev næsten fordoblet på en måneds tid. Efter at have været nogenlunde på det samme niveau i det halve år, hvor vi havde fået testet hans 'soldater'.

Jeg har taget Baby-me-now (graviditets multivitaminer) og D-vitamin.

:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

For os begge gælder det, at vi max har drukket et par genstande alkohol, spiser masser af grønt og lidt frugt og godt med protein.

Mht. manden kan det være rigtig godt at tage et dagligt kosttilskud af hhv. zink og folsyre (og evt. multivitamin). Den 'kur' har min mand været på- det var klinikkens fertilitetslæge der anbefalede det pga. nedsat sædkvalitet. Det gjorde at hans sædtal blev næsten fordoblet på en måneds tid. Efter at have været nogenlunde på det samme niveau i det halve år, hvor vi havde fået testet hans 'soldater'.

Jeg har taget Baby-me-now (graviditets multivitaminer) og D-vitamin.

Tak skal du have, det vil jeg da starte op på.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER