Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Det gælder jo selvfølgelig kun hvis det er samme mærke, altså dem der faktisk hedder Bidro Ren (det er dem du tager ikke?) og ikke nødvendigvis for andre mærker, der dog har samme indhold (altså Gelé Royal). Var lige selv inde og undersøge det, og kan se at Bidro Ren kapslerne indeholder 200 mg Gelé Royal. Dem jeg købte indeholder f.eks. 1000 mg, og kunne også fås i en 2000 mg's version. Og i det tilfælde vil det måske lige være overkill nok at tage tre per dag, så vil anbefale folk at de lige kigger på indholdet af dem de har købt og evt. holder sig til gældende doseringsanvisning, hvis det ikke drejer sig om nogen med samme indhold (200 mg) som Bidro Ren :)

Det er selvfølgelig rigtigt- jeg tog Bidro Ren, altså den "originale", jeg fik atvide det var en gul æske og der stod Bidro Ren Gele Royale, også kaldet bidronningenføde, også smuttede jeg i Matas efter det :) Jeg undersøgte ikke på nettet eller lign. Så hvis man tager "originalen" så er der ikke så meget at holde styr på :)

Del dette indlæg

Jeg kan slet ikke håndtere at jeg ikke er blevet gravid :( :boo Det slår så hårdt!

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke håndtere at jeg ikke er blevet gravid :( :boo Det slår så hårdt!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tanker herfra!!! :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal insemineres på torsdag :yay :loveshower

:yay :yay :yay :yay FANTASTISK :yay :yay :yay :yay

Sad flere gange i går og ville kommentere i din tråd.... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Massere af :kram2 :kram2 :kiss :kiss i din retning søde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undre mig over positiv ÆL test to dage i træk, mere end et døgn mellem begge test...!??  Har skrevet om det i min tråd.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undre mig over positiv ÆL test to dage i træk, mere end et døgn mellem begge test...!?? Har skrevet om det i min tråd.

Min første tanke er at det er fordi, du er blevet gravid :biglove :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min første tanke er at det er fordi, du er blevet gravid :biglove :goodluck

Så skal det da være gået ret hurtigt med at registrere det...??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal det da være gået ret hurtigt med at registrere det...??

Ja, det er selvfølgelig rigtigt :chin: Aner ikke om det er realistisk :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er selvfølgelig rigtigt :chin: Aner ikke om det er realistisk :unsure

Os' min tanke ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Masser af :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Steph har du fået din mens nu? Det er så hårdt :boo . Men hop på Bidro bølgen sammen med mig. Så napper vi den så meget i næste måned  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er selvfølgelig rigtigt- jeg tog Bidro Ren, altså den "originale", jeg fik atvide det var en gul æske og der stod Bidro Ren Gele Royale, også kaldet bidronningenføde, også smuttede jeg i Matas efter det :) Jeg undersøgte ikke på nettet eller lign. Så hvis man tager "originalen" så er der ikke så meget at holde styr på :)

Nu har jeg været nede og købe dem også

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg været nede og købe dem også

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tog alle 3 på een gang :) Det var bare at skylle ned :P

Uha.. Føler godt nok et pres på mine skuldre over Bidro Ren bølgen :unsure Håber statistikken fortsætter og der er bonus efter opstart :bd :bd

Tak for svar

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alting falder fra hinanden :(

Min gyn har ikke lagt en recept ud på ÆL-sprøjte og jeg kan ikke få fat i hende :boo :boo :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min gyn har ikke lagt en recept ud på ÆL-sprøjte og jeg kan ikke få fat i hende :boo :boo :boo

Åh, kæmpe kram til dig Susanne :kram :kram

Jeg håber det løser sig :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej for filan da. Kan du ikke ringe til din egen læge ???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv :( Håber du når at få fat på hende. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er begyndt at bløde gammelt blod. Spændende om det bliver erstattet af friskt i aften eller i morgen. Hvis ikke, så tester jeg torsdag morgen :)

Lige meget hvad, så er jeg glad for denne cyklus. Den har ikke været så lang, faktisk er mine perioder begyndt at blive kortere og kortere, og hvis man lige ser bort fra den på 16 dage, så er de faktisk også blevet mere stabile - så dejligt!! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er begyndt at bløde gammelt blod. Spændende om det bliver erstattet af friskt i aften eller i morgen. Hvis ikke, så tester jeg torsdag morgen :)

Lige meget hvad, så er jeg glad for denne cyklus. Den har ikke været så lang, faktisk er mine perioder begyndt at blive kortere og kortere, og hvis man lige ser bort fra den på 16 dage, så er de faktisk også blevet mere stabile - så dejligt!! :yay

Jeg håber det fortsætter på den måde, mener det plejer at være godt tegn hos dig :kram2

:bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Håber det løser sig :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du får fingrende i en imorgen formiddag, er det så ikke ok? Hvornår har du tid om torsdagen?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER