Besvaret November 3, 2014 Tog I eller jeres mand andre tilskud ud bidronningeføde til jer? Jeg tog (tager) zink og kalk-magnesium-D vitamin, når jeg huskede det, og så tager jeg fiskeolie og multivitamin. Min mand tager en multivitamin hver dag, og tog i starten også zink, men han stoppede et godt stykke tid inden jeg blev gravid, fordi han oplevede at det påvirkede hans eksem negativt. Så som sådan nej. Men zink skulle vist være gavnligt for fertiliteten ellers :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Overvejer seriøst også at afprøve bidro ren Do it! :glad Jeg var selv skeptisk, men så tænkte jeg sådan lidt "Hvad har jeg at miste" :) Det kan selvfølgelig blive nogle kroner ud af vinduet, hvilket er surt, men det kunne jo også være, at man blev gravid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Ville være 3+6 i dag :7himmel Det er vist godt jeg ikke har nogle tests hjemme :whistling Dog tror jeg ikke på det - har ingen symptomer og vi havde kun en enkelt omgang sex på dagen for ægløsning. Men hvor er det hyggeligt at gå og drømme! Og nu er nedtællingen begyndt - torsdag i næste uge får jeg svar. Jeg håber og krydser! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Tog I eller jeres mand andre tilskud ud bidronningeføde til jer? Nej tog kun fiskeolie og alm vitamin piller.. manden tog ikke noget.. Jeg fik dog også to behandlinger zoneterapi.. Det skulle gøre ens slimhinde tyk og klar.. og det tror jeg virkelig også virkede for mig.. for første gang jeg blev scannet på fertilitetsklinikken var slimhinden næsten klar og det var de selv lidt overrasket over på klinikken da jeg ikke var så langt i min cyklus.. og der havde jeg lige 3 dage forinden fået den første omgang zoneterapi.. men man kan self aldrig sige noget med 100 % sikkerhed.. men tror det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Ville være 3+6 i dag :7himmel Det er vist godt jeg ikke har nogle tests hjemme :whistling Dog tror jeg ikke på det - har ingen symptomer og vi havde kun en enkelt omgang sex på dagen for ægløsning. Men hvor er det hyggeligt at gå og drømme! Og nu er nedtællingen begyndt - torsdag i næste uge får jeg svar. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Jeg blev også gravid i første forsøg jeg tog dem, dog med hjælp fra IUI..Ved i om de der bidro ren gele Royal er bedre en almindelige gele Royal fra Føtex ? Dem har jeg taget de sidste par måneder uden succes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Overvejer seriøst også at afprøve bidro ren :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Ved i om de der bidro ren gele Royal er bedre en almindelige gele Royal fra Føtex ? Dem har jeg taget de sidste par måneder uden succes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Overvejer seriøst også at afprøve bidro renKom så i sving :bd Både du og Stephi, jeg kan kun anbefale det i hvert fald :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Overvejer seriøst også at afprøve bidro renKom så i sving :bd Både du og Stephi, jeg kan kun anbefale det i hvert fald :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Jeg ved det ikke. Men jeg blev fra start anbefalet Bidro Ren Gele Royal, så jeg tog dem med det samme, selvom de er småpebrede i pris :) Jeg blev gravid i den cyklus jeg begyndte med at booste kroppen med en kur af dem :) Booste = 3 tabl. Dagl. I 10 dage, 2 tabl. Dagl. I 10 dage også 1 tabl. Dagl. Derfra. Jeg har dem også men tager dem ikke lige nu da jeg er blevet sat på p piller af fertilets klinikken for at få det til at passe med hvornår manden er hjemme. Hvornår i sin cyklus skal man starte med at tage den ? Dengang jeg tog dem fik jeg at vide 1 om dagen og det kan jeg se der også står på pakken . Og at daglig dosis ikke må overskrides. Det kan være de findes i større dosis derfor kun 1 om dagen ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 De af jer der tager Bidro ren/gelé royal, og som har taget først tre om dagen, så to osv., hvor mange mg var jeres kapsler på? For på dem jeg lige har bestilt står der at man kun skal tage én kapsel om dagen? De er på 1000 mg. EDIT: Ja, faktisk samme spørgsmål som Lui foroven kan jeg se :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Intet nyt nej... dog er jeg ved at blive sindssyg.. Alle de teste jeg har taget - i torsdags og fredags- har jeg taget billede af, og jo mere jeg studere dem, jo tydligere synes jeg egentlig at jeg kan skimte de skyggestreger ;-D Dog siger kæresten at han absolut intet kan se på de teste - så det er hjernen som spiller mig et pus. Jeg har sagt til mig selv at jeg først skal teste igen på onsdag -for hvis der skulle være udvikling i testene, så ville man hvertfald kunne se det onsdag! :7himmel Men gud hvor er der bare længe til.... Jeg føler mig gravid, men på samme tid som om at mens er lige om hjørnet... Mærkeligt ... Men hvor er det også spændende med dig.. Jeg krydser fingre for dig :kiss Det er da godt nok spændende hvad det udvikler sig til hos dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Det er da godt nok spændende hvad det udvikler sig til hos dig men ja nok meget fint at vente et par dage - også for at undgå skuffelser. Håber du har to streger onsdag Har det faktisk præcis på samme måde som dig.. Føler at jeg må være gravid og alligevel at mens er på vej. Jeg plejer aldrig at have niv, murren og være oppustet så længe før mens og ikke i sådan en grad som nu. Derudover plejer jeg ikke at have så voldsomme humørsvingninger Så ja det er rigtig spændende og der er så lang tid til mandag.. Tålmodighed er der ikke meget af. Hvad tager du af vitaminer/gele royal/klister? Hvis du altså tager noget? :-D Det kunne sagtens lyde som graviditetssymptomer, men man tør jo ikke at håbe .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Jeg har dem også men tager dem ikke lige nu da jeg er blevet sat på p piller af fertilets klinikken for at få det til at passe med hvornår manden er hjemme. Hvornår i sin cyklus skal man starte med at tage den ? Dengang jeg tog dem fik jeg at vide 1 om dagen og det kan jeg se der også står på pakken . Og at daglig dosis ikke må overskrides. Det kan være de findes i større dosis derfor kun 1 om dagen ?Jeg blev rådet af zoneterapeut/akupunktør til at tage dem med den forhøjede dosis på den måde jeg har angivet med 3, 2 også 1 derefter. Der er ikke forskellige dosispakker, det er den almindelige I skal have og ikke den til overgangsalder osv. Jeg har den holdning, at hun ikke ville rådgive mig på den måde, hvis det var farligt- og der skete ikke noget, udover jeg blev gravid ;) Det er så kort er periode, at jeg godt turde gøre det, det er jo hun i opstart man gør sådan også er det almindelig dosis :) Jeg startede med mine den dag mens meldte sig, hun ville have bedt mig starte, men havde så glemt det. Derfor bad hun mig starte med det samme, når mens var kommet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Er det mig som er blevet sindssyg ? Jeg kan se en skyggestreg (meget usynlig og uden farve), hvad siger i? :-D Åh det er vildt hvad hjernen kan få en til at tro på :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Hvad tager du af vitaminer/gele royal/klister? Hvis du altså tager noget? :-D Det kunne sagtens lyde som graviditetssymptomer, men man tør jo ikke at håbe .. Jeg har hele tiden taget: multivitamin, kalk, b-vitamin.. Efter vi startede pb har jeg tilføjet folsyre - det anbefalede min læge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Er det mig som er blevet sindssyg ? Jeg kan se en skyggestreg (meget usynlig og uden farve), hvad siger i? :-D Åh det er vildt hvad hjernen kan få en til at tro på :-/ Jeg kan ikke se noget :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Er det mig som er blevet sindssyg ? Jeg kan se en skyggestreg (meget usynlig og uden farve), hvad siger i? :-D Åh det er vildt hvad hjernen kan få en til at tro på :-/ Ville rigtig gerne kunne se den, men kan ikke se den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Jeg har hele tiden taget: multivitamin, kalk, b-vitamin.. Efter vi startede pb har jeg tilføjet folsyre - det anbefalede min læge Hvis ikke det lykkes denne cyklus vil jeg prøve bidro ren pillerne Præcis - tør ikke håbe, for bliver så skuffet, hvis det ikke er lykkes denne gang Jeg tager den multivitamintablet til gravide for at være dækket ind den vej :) Jeg giver min krop til nytår, og ellers så hopper jeg også på bidro ren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Jeg kan ikke se noget :unsure Ville rigtig gerne kunne se den, men kan ikke se den Jeg tænkte godt at det var min hjerne som spillede mig et pus.. øv, men tak fordi i gad at kigge på den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Jeg tager den multivitamintablet til gravide for at være dækket ind den vej :) Jeg giver min krop til nytår, og ellers så hopper jeg også på bidro ren :) Ja det er jo også en fin og sikker måde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Jeg blev rådet af zoneterapeut/akupunktør til at tage dem med den forhøjede dosis på den måde jeg har angivet med 3, 2 også 1 derefter. Der er ikke forskellige dosispakker, det er den almindelige I skal have og ikke den til overgangsalder osv. Jeg har den holdning, at hun ikke ville rådgive mig på den måde, hvis det var farligt- og der skete ikke noget, udover jeg blev gravid ;) Det er så kort er periode, at jeg godt turde gøre det, det er jo hun i opstart man gør sådan også er det almindelig dosis :) Jeg startede med mine den dag mens meldte sig, hun ville have bedt mig starte, men havde så glemt det. Derfor bad hun mig starte med det samme, når mens var kommet. :ditto Rimelig enig :) Jeg var selv ret betænkelig ved at "bryde loven" (sådan følte jeg det :D) og tage højere dosis end anbefalet. Men det er jo netop i en kort periode (ikke engang tre uger), så jeg turde godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Ja det er jo også en fin og sikker måde Men det er jo også efter behov. Synes i hvertfald det lyder meget interessant med bidro ren - men håber ikke det bliver nødvendigt Jeg håber ikke det bliver nødvendigt, men ellers vil jeg glæde mig til at følge din gang med bidro ren :) Hvornår er det at du har testdag? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Ville være 3+6 i dag :7himmel Det er vist godt jeg ikke har nogle tests hjemme :whistling Dog tror jeg ikke på det - har ingen symptomer og vi havde kun en enkelt omgang sex på dagen for ægløsning. Men hvor er det hyggeligt at gå og drømme! Og nu er nedtællingen begyndt - torsdag i næste uge får jeg svar. Endelig. Håber på et godt svar og en lille baby :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites