Besvaret October 27, 2014 Synes lige i skal læse den her, den er lidt hyggelig :bunny http://mortilto.dk/2014/10/pinlige-foedsler-fra-et-jordemoderperspektiv/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 :kram Den kan nå at blive positiv endnu! Du er kun 3+4, ikke? Jo ca 3+4 men jeg vil også have en positiv test NU :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Endnu en negativ her til morgen... æv!!!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Lidt OT: Så kom vores nye indgravede jule-glashjerte som er til minde om Benjamin :wub Det er SÅ smukt og jeg er helt rørt nu :boo: Kan ikke vente på at det bliver tid til at hænge det op!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Hvor er det fint Mammie :kram2 Jeg sidder og er lige ved at begynde at tude nu :boo Så smukt, og hvor må det altså have været hårdt at gå igennem! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Synes lige i skal læse den her, den er lidt hyggelig :bunny http://mortilto.dk/2014/10/pinlige-foedsler-fra-et-jordemoderperspektiv/Dejligt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 æv!!!! :kram2 Ja total æv - især når BBM nu har testet positivt tidligt. JEG VIL OGSÅ (står og stamper i gulvet som en 2-årig) :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Lidt OT: Så kom vores nye indgravede jule-glashjerte som er til minde om Benjamin :wub Det er SÅ smukt og jeg er helt rørt nu :boo: Kan ikke vente på at det bliver tid til at hænge det op!! IMG_5163.JPG IMG_5167.JPG Ej hvor er den smuk Mammie :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Lidt OT: Så kom vores nye indgravede jule-glashjerte som er til minde om Benjamin :wub Det er SÅ smukt og jeg er helt rørt nu :boo: Kan ikke vente på at det bliver tid til at hænge det op!! IMG_5163.JPG IMG_5167.JPG Så fin!! En flot måde at mindes! :kram2 Forståeligt at du bliver rørt! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Hvordan er det nu ved en evt. graviditet og smertestillende. Er det panodil eller ipren man skal holde sig fra hvis man virkelig har behov? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Lidt OT: Så kom vores nye indgravede jule-glashjerte som er til minde om Benjamin :wub Det er SÅ smukt og jeg er helt rørt nu :boo: Kan ikke vente på at det bliver tid til at hænge det op!! IMG_5163.JPG IMG_5167.JPG Jeg kan desværre ikke se billederne, men sikke en smuk idé :biglove :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Hvordan er det nu ved en evt. graviditet og smertestillende. Er det panodil eller ipren man skal holde sig fra hvis man virkelig har behov? Såvidt jeg har forstået/husker, så er panodil ok, mens ipren bør undgås i hver fald i 3. trimester :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Ja total æv - især når BBM nu har testet positivt tidligt. JEG VIL OGSÅ (står og stamper i gulvet som en 2-årig) :blush Hvor er du sød :kiss Håber du står med to streger lige om lidt! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Såvidt jeg har forstået/husker, så er panodil ok, mens ipren bør undgås i hver fald i 3. trimester :) Ih der er godt nok ikke nemt. Jeg har nemlig hørt at man skal holde sig fra panodil især hvis man skulle vente drengebørn :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Little Miss du kan altid finde svar på medicin.dk ;) men bare for at være sød, så synes jeg du skal holde dig til Panodil, og smide iprem langt væk (hvilket egentlig er en rigtig god idé langt hen ad vejen, specielt hvis man lider lidt af mavesår... ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Little Miss du kan altid finde svar på medicin.dk ;) men bare for at være sød, så synes jeg du skal holde dig til Panodil, og smide iprem langt væk (hvilket egentlig er en rigtig god idé langt hen ad vejen, specielt hvis man lider lidt af mavesår... ;) ) Tak SuperKlar :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Så lidt Little Miss :kram2 du kan lige få "pro" forklaringen: Panodil: Kan om nødvendigt anvendes. Baggrund: Der er data for mange tusinde eksponerede uden tegn på overhyppighed af uønsket fosterpåvirkning. Iprem: Må kun anvendes under visse forudsætninger. Baggrund: Der er data for flere tusinde 1. trimester-eksponerede uden tegn på overhyppighed af misdannelser. For NSAID generelt er der ved anvendelse i 1. trimester påvist en let øget risiko for spontan abort og hjertemisdannelser. I 3. trimester er NSAID kontraindiceret. Ibuprofen har en veldokumenteret god sikkerhedsprofil og foretrækkes blandt NSAID. og som beroligelse, så er "om nødvendigt" den mest positive udmelding den giver ift graviditet på pro.medicin :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Så er der indkøb bidronningeføde... Så håber jeg på, at det er med til at hjælpe på en fremtidig graviditet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Ih der er godt nok ikke nemt. Jeg har nemlig hørt at man skal holde sig fra panodil især hvis man skulle vente drengebørn :wacko Det har jeg også hørt, og jeg tænkte meget over det, da jeg ventede Mar, men det var panodil, jeg fik anbefalet af lægen, så det var det, jeg (sparsomt og i yderste nødvendighed) tog. Men nej, det er ikke nemt :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Så er der indkøb bidronningeføde... Så håber jeg på, at det er med til at hjælpe på en fremtidig graviditet :yay :glad :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Hvordan er det nu ved en evt. graviditet og smertestillende. Er det panodil eller ipren man skal holde sig fra hvis man virkelig har behov? Dem der starter med p er okay at ta. Panodil, pinex, pamol... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Man kan altid stole på BK for et svar når man har brug for det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Lidt OT: Så kom vores nye indgravede jule-glashjerte som er til minde om Benjamin :wub Det er SÅ smukt og jeg er helt rørt nu :boo: Kan ikke vente på at det bliver tid til at hænge det op!! IMG_5163.JPG IMG_5167.JPG DESVÆRRE måtte jeg klage over det nu for jeg blev lige gjort opmærksom på at de har puttet et H ind i evigt :klap Håber de vil lave et nyt til os, jeg har i hvert fald skrevet at jeg er ked af fejlen fordi det jo er et minde om vores døde søn :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Synes lige i skal læse den her, den er lidt hyggelig :bunny http://mortilto.dk/2014/10/pinlige-foedsler-fra-et-jordemoderperspektiv/Sikke en skøn artikel! Den burde alle gravide da læse Del dette indlæg Link to post Share on other sites