Besvaret June 30, 2014 Århhh den ventetid er så træls, så nu kom jeg til og snydeteste i dag.. Vågnede kl. 5 og tog en test.. Efter 2 min synes jeg den var som den plejer at være når jeg tester negativ så skuffet gik jeg i seng igen.. Da jeg så stod op kl 6 var der pludselig en streg mere.. Det har jeg aldrig oplevet før og har dem næsten altid til og ligge nogle timer.. Så dum jeg er.. Hehe.. Er der andre som har prøvet det, hvor den er blevet positiv efter tid? Det er fra billige-teste.dk, deres strimmelteste.. Det er mere for at få bare lidt afklaring selvom jeg jo godt ved at det ikke behøver og være ens men mere for at hører om andre har prøvet noget lignede og om det kan ske :/ Vil i dag være 3+6, og ved self ikke om testen blev positiv indenfor de 5 min da jeg gik efter 2.. Jeg bruger de samme teste, og jeg har aldrig fået en streg nr. 2 - også selv om jeg har haft dem liggende nogle timer, hehe (er også dum her, haha). Så jeg synes det lyder meget lovende :) :) :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Jeg bruger de samme teste, og jeg har aldrig fået en streg nr. 2 - også selv om jeg har haft dem liggende nogle timer, hehe (er også dum her, haha). Så jeg synes det lyder meget lovende :) :) :bd :bd :bd :ditto :o :bd :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Årh jeg håber i har ret.. Er næsten nød til og tage en ny test i morgen.. Det vil nu være lækkert hvis jeg slipper for flere forsøg men er godt nok nervøs kan jeg mærke.. Tør næsten ikke og tage en test for er så bange for at blive skuffet igen igen igen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Årh jeg håber i har ret.. Er næsten nød til og tage en ny test i morgen.. Det vil nu være lækkert hvis jeg slipper for flere forsøg men er godt nok nervøs kan jeg mærke.. Tør næsten ikke og tage en test for er så bange for at blive skuffet igen igen igen..:bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Tak alle sammen! Hvor er det dejligt at komme ind til!! :loveshower Linomus - spændende om den udvikler sig :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Her er et billed af min morgen test.. Den er meget svag.. Self lidt tydligere i virkeligheden, men den er svag, og ved jo heller ikke om den kom indenfor tid.. Hvad mener i? Kan i overhovedet se den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Her er et billed af min morgen test.. Den er meget svag.. Self lidt tydligere i virkeligheden, men den er svag, og ved jo heller ikke om den kom indenfor tid.. Hvad mener i? Kan i overhovedet se den? Jeg kan godt se den :) Håber den bliver tydeligere de næste par dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Hold kæft en mærkelig tanke der kommer til mig efter jobafslaget. Det første der slog mig var 'så kan det også bare være lige meget. Lad os lave en lillebrøster. Så ved jeg da hvordan den nærmeste fremtid ser ud'. Hvis det da bare var så ligetil. Er egentlig heller ikke klar til et evt signalstærkt barn igen. Skulle bare ud med det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Hold kæft en mærkelig tanke der kommer til mig efter jobafslaget. Det første der slog mig var 'så kan det også bare være lige meget. Lad os lave en lillebrøster. Så ved jeg da hvordan den nærmeste fremtid ser ud'. Hvis det da bare var så ligetil. Er egentlig heller ikke klar til et evt signalstærkt barn igen. Skulle bare ud med det... :kram Synes ikke det er mærkeligt :) Et barn er jo noget stabilt og "fast" i ens liv og barsel giver da nemt en slags ro (ikke nødvendigvis lydmæssigt :D men stressmæssigt). Jeg har haft samme tanke, forskellen er bare, at jeg ER klar til en mere. ;) Hvem ved om du når frem til det samme ;) :kram2 (Er der egentlig øget sandsynlighed for at barn nr to også bliver signalstærkt?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Her er et billed af min morgen test.. Den er meget svag.. Self lidt tydligere i virkeligheden, men den er svag, og ved jo heller ikke om den kom indenfor tid.. Hvad mener i? Kan i overhovedet se den? Jeg kan sagtens se den! Test igen i morgen! Hep hep Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Århhh den ventetid er så træls, så nu kom jeg til og snydeteste i dag.. Vågnede kl. 5 og tog en test.. Efter 2 min synes jeg den var som den plejer at være når jeg tester negativ så skuffet gik jeg i seng igen.. Da jeg så stod op kl 6 var der pludselig en streg mere.. Det har jeg aldrig oplevet før og har dem næsten altid til og ligge nogle timer.. Så dum jeg er.. Hehe.. Er der andre som har prøvet det, hvor den er blevet positiv efter tid? Det er fra billige-teste.dk, deres strimmelteste.. Det er mere for at få bare lidt afklaring selvom jeg jo godt ved at det ikke behøver og være ens men mere for at hører om andre har prøvet noget lignede og om det kan ske :/ Vil i dag være 3+6, og ved self ikke om testen blev positiv indenfor de 5 min da jeg gik efter 2.. Jeg syntes din ser ret god ud. Alle mine teste,fra det firma, tyve ja TYVE pr. cyklus har fået en anden streg men ikke så kraftig som dit billede. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 :kram Synes ikke det er mærkeligt :) Et barn er jo noget stabilt og "fast" i ens liv og barsel giver da nemt en slags ro (ikke nødvendigvis lydmæssigt :D men stressmæssigt). Jeg har haft samme tanke, forskellen er bare, at jeg ER klar til en mere. ;) Hvem ved om du når frem til det samme ;) :kram2 (Er der egentlig øget sandsynlighed for at barn nr to også bliver signalstærkt?)Mest mærkeligt fordi jeg hele tiden har slået på at vi ikke skal have flere børn de nærmeste år. Måske min underbevisthed bliver påvirket af alle de nylige graviditeter herinde ;) (Altså det er et personlighedstræk som arves, men i vores tilfælde har min fars død og AKS nok forstærket det. Men svært helt at sige, man kan jo være heldig) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Hold kæft en mærkelig tanke der kommer til mig efter jobafslaget. Det første der slog mig var 'så kan det også bare være lige meget. Lad os lave en lillebrøster. Så ved jeg da hvordan den nærmeste fremtid ser ud'. Hvis det da bare var så ligetil. Er egentlig heller ikke klar til et evt signalstærkt barn igen. Skulle bare ud med det...Hvornår er det jeres fryseforsøg skal bruges inden? Kan godt forstå fine tanker :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Hvornår er det jeres fryseforsøg skal bruges inden? Kan godt forstå fine tanker :kramTak :kiss 18/3-15 udløber det ene og 1/5-16 det andet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Jeg syntes din ser ret god ud. Alle mine teste,fra det firma, tyve ja TYVE pr. cyklus har fået en anden streg men ikke så kraftig som dit billede. Så du har kunne få streg nr. 2 uden der var en graviditet?? Altså som sagt tør virkelig ikke håbe noget da jeg ikke aner om det overhovedet kom indenfor tiden.. Har bare aldrig prøvet og få en nr. 2 streg for det firma.. Hverken indenfor tiden eller efter.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Hvordan er det nu med æl udflåd. Er det før, under eller efter ÆL man har det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Mest mærkeligt fordi jeg hele tiden har slået på at vi ikke skal have flere børn de nærmeste år. Måske min underbevisthed bliver påvirket af alle de nylige graviditeter herinde ;) (Altså det er et personlighedstræk som arves, men i vores tilfælde har min fars død og AKS nok forstærket det. Men svært helt at sige, man kan jo være heldig) Hehe det smitter, det skrukhed ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Hvordan er det nu med æl udflåd. Er det før, under eller efter ÆL man har det?Men det er under, for at hjælpe :cell på vej.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Her er så dagens test.. Der er en klar udvikling.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Glemte og vedhæfte Nu tør jeg godt sige tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Tillykke Linomus :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Her er så dagens test.. Der er en klar udvikling..Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Glemte og vedhæfte det er sørme en flot streg .-) hvor er det spændende Del dette indlæg Link to post Share on other sites