Besvaret June 28, 2014 Her er ÆL tests fra onsdag og torsdag (nederst) og der blev hygget både torsdag og fredag ;) Så er det bare at vente og se om vores lille elskede var i det æg som blev løsnet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Her er ÆL tests fra onsdag og torsdag (nederst) og der blev hygget både torsdag og fredag ;) Så er det bare at vente og se om vores lille elskede var i det æg som blev løsnet :) :kuller :bd :goodluck (Men hvis han/hun ikke er i dette æg, så kan vi måske være heldige at følges igen :kiss :kuller) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Her er ÆL tests fra onsdag og torsdag (nederst) og der blev hygget både torsdag og fredag ;) Så er det bare at vente og se om vores lille elskede var i det æg som blev løsnet :) Også nupper i lige en omgang mere, så er I dækket helt ind ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Her er ÆL tests fra onsdag og torsdag (nederst) og der blev hygget både torsdag og fredag ;) Så er det bare at vente og se om vores lille elskede var i det æg som blev løsnet :) Hvor er det spændende, TroldeMor! :yay :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Vi er blevet enige om, at jeg kontakter lægen efter sommerferien, så vi kan komme i behandling igen :)Skønt! :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 CD 9 og så er det nu den spændende periode starter ;) :blush Vi har sommerferie og skal i sommerhus, så der bliver forhåbentlig masser af tid og overskud, til at fremtrylle vidunder Nr. 2. Jeg glæder mig og håber med alt hvad jeg har, at det er nu det sker. Jeg er så klar til at være gravid igen :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 CD 9 og så er det nu den spændende periode starter ;) :blush Vi har sommerferie og skal i sommerhus, så der bliver forhåbentlig masser af tid og overskud, til at fremtrylle vidunder Nr. 2. Jeg glæder mig og håber med alt hvad jeg har, at det er nu det sker. Jeg er så klar til at være gravid igen :wub Jeg håber så meget for dig at det sker i denne cyklus. Og også for mig, så kan vi prøve at følges, det ville da være mægtig hyggeligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Jeg håber så meget for dig at det sker i denne cyklus. Og også for mig, så kan vi prøve at følges, det ville da være mægtig hyggeligt. Tak :kiss Det kunne være skønt at følges :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Her er ÆL tests fra onsdag og torsdag (nederst) og der blev hygget både torsdag og fredag ;) Så er det bare at vente og se om vores lille elskede var i det æg som blev løsnet :) I hope! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Uff! Det der med at stort set alle som fik barn samtidig med mig, enten er gravide eller prøver... Det rykker i en!! Også især når både min søster og "svigermor", begynder at spørge om ikke Camille snart skulle overveje at blive storesøster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Uff! Det der med at stort set alle som fik barn samtidig med mig, enten er gravide eller prøver... Det rykker i en!! Også især når både min søster og "svigermor", begynder at spørge om ikke Camille snart skulle overveje at blive storesøster Det kender jeg godt! :kram Det smitter, det der pb :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Den kedelige ventetid er sat ind. 14 dage til jeg tester (basta, vil ikke teste før søndag d. 13.) Så nu skal tiden flyve mens en lille bitte spire sætter sig fast :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Her er ÆL tests fra onsdag og torsdag (nederst) og der blev hygget både torsdag og fredag ;) Så er det bare at vente og se om vores lille elskede var i det æg som blev løsnet :) Spændende :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 CD 9 og så er det nu den spændende periode starter ;) :blush Vi har sommerferie og skal i sommerhus, så der bliver forhåbentlig masser af tid og overskud, til at fremtrylle vidunder Nr. 2. Jeg glæder mig og håber med alt hvad jeg har, at det er nu det sker. Jeg er så klar til at være gravid igen :wub Vores cyklus følges ad :) Jeg er på dag 10 i dag. Håber håber håber at I laver en lille Samsøkartoffel :wub God arbejdslyst ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 :goodluck (Men hvis han/hun ikke er i dette æg, så kan vi måske være heldige at følges igen :kiss :kuller) Ja.... Jeg ved at vi går og venter på lige præcis VORES barn.... Om han/hun så kommer nu, eller om lidt tid, det har både fordele og ulemper begge veje :P (Men hvor kunne det bare være fedt at følges igen! :kram2 ) Også nupper i lige en omgang mere, så er I dækket helt ind ;) Det kunne desværre ikke rigtig lade sig gøre, af logistiske grunde ;) Men vi krydser fingre for at vores indsats var det der skulle til :P Hvor er det spændende, TroldeMor! :yay Ih ja.... Meget :kuller I hope! :kuller Ville elske at lave mødregruppe igen :loveshower Spændende :bd Ja.... de næste 12-14 dage bliver lange.... Men det er jo gamet :) Tak for :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Endnu en mødre gruppe ville være super-fantastisk, Troldemor! Håbe håbe håbe! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Nå, jeg fik snakket med lægen fra sygehuset i morges. Hun havde vendt problematikken med skejby og de var kommet frem til at jeg skal udredes. Skejby havde kun én gang før set et tilfælde som mit (scanning tyder på mola, men hcg for lavt) så de vil gerne følge mig tæt og lave en MR-scanning på mig, når mit hcg er faldet yderligere. Og så fik jeg bekræftet at jeg ikke må blive gravid før hcg er ude af kroppen = vi skal springe næste cyklus over, måske flere. :( Mit hcg er i dag faldet til 22, så det går den rigtige vej. Så håber jeg bare at MR-scanning, som først kommer til at ligge om 3 uger viser at "det" er gået i sig selv igen (som det gjorde med det andet tilfælde de har haft), så vi kan starte op igen kort efter den. Jeg er nemlig så småt begyndt at bløde i dag - ikke nok til jeg vil sige mens er startet, men jeg forventer den starter rigtigt i morgen. Så alt håb om at få under 4 år mellem mine børn er nu dødt :( Men det positive er at jeg nu bliver fulgt tæt og også vil blive det i den næste graviditet og at vi 7-9-13 kun skal springe en cyklus over. Hvordan går det med hcg? Er det faldet? Håber snart I kan gå i gang igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 ARGHHHH hvor er jeg skruk altså! Det fylder bare så meget i tankerne. Jeg går hele tiden og drømmer om baby, og tænker på alt det praktiske, og ser på strikkeopskrifter til nyfødt og og og... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Hvordan går det med hcg? Er det faldet? Håber snart I kan gå i gang igen :kram2Tak fordi du spørger. :kissJeg har ikke fået den målt siden, skal igen i morgen. Jeg håber den er meget lav, så mr-scanning i næste uge og blodprøver viser at vi må gå i gang igen med det samme, for så kan vi måske allerede nå denne cyklus! :yay (som jeg tror startede i onsdags => ÆL om 3 uger) Jeg skal dog nok ikke satse på det <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Tak fordi du spørger. :kiss Jeg har ikke fået den målt siden, skal igen i morgen. Jeg håber den er meget lav, så mr-scanning i næste uge og blodprøver viser at vi må gå i gang igen med det samme, for så kan vi måske allerede nå denne cyklus! :yay (som jeg tror startede i onsdags => ÆL om 3 uger) Jeg skal dog nok ikke satse på det <_< Krydser fingre for i morgen så :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Krydser fingre for i morgen så :goodluck:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Krydser fingre for i morgen så :goodluck :ditto også herfra. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Krydser fingre for i morgen så :goodluck :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Krydser fingre for i morgen så :goodluck :ditto !! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Århhh den ventetid er så træls, så nu kom jeg til og snydeteste i dag.. Vågnede kl. 5 og tog en test.. Efter 2 min synes jeg den var som den plejer at være når jeg tester negativ så skuffet gik jeg i seng igen.. Da jeg så stod op kl 6 var der pludselig en streg mere.. Det har jeg aldrig oplevet før og har dem næsten altid til og ligge nogle timer.. Så dum jeg er.. Hehe.. Er der andre som har prøvet det, hvor den er blevet positiv efter tid? Det er fra billige-teste.dk, deres strimmelteste.. Det er mere for at få bare lidt afklaring selvom jeg jo godt ved at det ikke behøver og være ens men mere for at hører om andre har prøvet noget lignede og om det kan ske :/ Vil i dag være 3+6, og ved self ikke om testen blev positiv indenfor de 5 min da jeg gik efter 2.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites