Besvaret May 25, 2014 Jeg er så nervøs. Skal til terminsskanning i morgen og er jo helt ny i den her verden, så ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig. Men hvor er det skønt at min læge fik mig så hurtigt til skanning, og han var virkelig sød til at informere mig, da jeg var oppe ved ham forleden, for at blive henvist til denne skanning. Dejligt at du kunne få en tid så hurtigt :) Krydser for at alt er som det skal være :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2014 Åhh hvor er jeg ved at være spændt... Jeg har i dag taget den første gra-vitamin, og tager min sidste p-pille d. 12/6... har helt kriller i maven, det er lidt mørkeligt at tænke på at nu har jeg været skruk så mange år, og nu skal vi faktisk til at prøve :7himmel Jeg håber bare så meget det går hurtigt, men har lovet mig selv at jeg ikke vil gå fuldstændig bærsærk i æggeløsnings-test og -aps... i al falt ikke lige til at starte med... satser på bare at nyde tiden og få en masse rigtig dejlig sex, og håber det så kommer... er det helt vild naivt at håbe? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 Så er vi rigtig i gang :) mens er startet og skal starte på pergotime på lørdag og første skanning d. 7 juni.. Weee endelig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 Jeg er så nervøs. Skal til terminsskanning i morgen og er jo helt ny i den her verden, så ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig. Men hvor er det skønt at min læge fik mig så hurtigt til skanning, og han var virkelig sød til at informere mig, da jeg var oppe ved ham forleden, for at blive henvist til denne skanning. Hvordan gik det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 Dejligt at du kunne få en tid så hurtigt :) Krydser for at alt er som det skal være :goodluck Tak hvor er du sød :) Jeg føler mig også så glad for at min læge hurtigt sendte mig afsted - dejligt at blive taget seriøst og at han også ønsker at vi får en konkret dato. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 Hvordan gik det? :) De kunne desværre ikke se særlig meget og blev skannet (vaginalt) i hvad som føltes som en evighed :( Jeg har sådan en "sort klat" inde i livmoderen, som klart tyder på en graviditet, men der var ingen tydelig blommesæk i mandags. MEN der var antydning til at den er ved at blive dannet. Så jeg har fået taget blodprøver (mandag og onsdag) for at måle HCG-udviklingen og så skal jeg skannes igen på mandag. Og så håber jeg at de kan sige noget mere konkret der. Vi tør ikke helt tro på det herhjemme endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 De kunne desværre ikke se særlig meget og blev skannet (vaginalt) i hvad som føltes som en evighed :( Jeg har sådan en "sort klat" inde i livmoderen, som klart tyder på en graviditet, men der var ingen tydelig blommesæk i mandags. MEN der var antydning til at den er ved at blive dannet. Så jeg har fået taget blodprøver (mandag og onsdag) for at måle HCG-udviklingen og så skal jeg skannes igen på mandag. Og så håber jeg at de kan sige noget mere konkret der. Vi tør ikke helt tro på det herhjemme endnu :) håber alt er godt. Det kan evt skyldes, at du ikke er ret langt henne. Jeg krydser for dig :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 Så er vi rigtig i gang :) mens er startet og skal starte på pergotime på lørdag og første skanning d. 7 juni.. Weee endelig!!! Uh! :yay De kunne desværre ikke se særlig meget og blev skannet (vaginalt) i hvad som føltes som en evighed :( Jeg har sådan en "sort klat" inde i livmoderen, som klart tyder på en graviditet, men der var ingen tydelig blommesæk i mandags. MEN der var antydning til at den er ved at blive dannet. Så jeg har fået taget blodprøver (mandag og onsdag) for at måle HCG-udviklingen og så skal jeg skannes igen på mandag. Og så håber jeg at de kan sige noget mere konkret der. Vi tør ikke helt tro på det herhjemme endnu :) Jeg krydser og hepper :bd :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Ca 5 dage til mens. Så håber jeg vi kan nå et fryseforsøg inden sommerferien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Så kom mens i dag - Øv at min cyklus er lang denne gang:-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Ca 5 dage til mens. Så håber jeg vi kan nå et fryseforsøg inden sommerferien :) :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Jeg har taget en test i dag... Der var en svag skyggestreg, og min mens. Er ikke kommet endnu... Håber at den udvikler sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Jeg har taget en test i dag... Der var en svag skyggestreg, og min mens. Er ikke kommet endnu... Håber at den udvikler sig Jeg er i dag ca 4+0 med en cyklus på ca 26 dage... Et forsigtigt tillykke, håber det udvikler sig:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Et forsigtigt tillykke, håber det udvikler sig:) Og et forsigtigt tak herfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Ca 5 dage til mens. Så håber jeg vi kan nå et fryseforsøg inden sommerferien :) :yay :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Jeg har taget en test i dag... Der var en svag skyggestreg, og min mens. Er ikke kommet endnu... Håber at den udvikler sig Jeg er i dag ca 4+0 med en cyklus på ca 26 dage... :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Ca 5 dage til mens. Så håber jeg vi kan nå et fryseforsøg inden sommerferien :):bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2014 Jeg har taget en test i dag... Der var en svag skyggestreg, og min mens. Er ikke kommet endnu... Håber at den udvikler sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2014 Det lyder da lovende :goodluck :bd I dag er jeg begyndt at bløde. Så den var jo nok ikke levedygtig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2014 I dag er jeg begyndt at bløde. Så den var jo nok ikke levedygtig Øv, det var trist:( sender tanker din vej:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2014 I dag er jeg begyndt at bløde. Så den var jo nok ikke levedygtig Del dette indlæg Link to post Share on other sites