Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg er endelig færdig med at bløde efter kirurgisk abort! :yay

Så nu starter pb2 igen! :wee

Jeg gentager lige denne - for NU er jeg endelig færdig med at bløde! Sidst var jeg for hurtigt på den, da jeg gik fra at have blod på papiret hver gang til kun en gang om dagen. Men nu har jeg meddelt manden at jeg ikke bløder mere (nåede jeg heldigvis ikke sidst), så mon ikke han springer på mig senere! ;)

Jeg er på CD20, så med mindre min cyklus beslutter sig for at være meget kort denne gang (under 34 dage, så burde der være rig mulighed for at ramme ÆL de næste par uger!

Del dette indlæg

Tak for kram piger.

Der er ikke nogen afklaring eller bedring :( I morges var der intet, men op af dagen kom der gang i det. Siden kl. 9 har der været frisk blod over hele dagen, især hver gang jeg tørrer mig. Det er ikke meget der kommer i bindet, men der kommer da lidt. Mandag virker langt væk, men i det mindste har vi en deadline i sigte til en afklaring.

Det må være så hårdt for dig :-(

Sender bunkevis af knus og gode tanker din vej

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram piger.

Der er ikke nogen afklaring eller bedring :( I morges var der intet, men op af dagen kom der gang i det. Siden kl. 9 har der været frisk blod over hele dagen, især hver gang jeg tørrer mig. Det er ikke meget der kommer i bindet, men der kommer da lidt. Mandag virker langt væk, men i det mindste har vi en deadline i sigte til en afklaring.

Da du blødte med M, var det også fra livmoderen?

Det er godt nok strengt, at det skal være sådan, at lave børn for dig :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da du blødte med M, var det også fra livmoderen?

Det er godt nok strengt, at det skal være sådan, at lave børn for dig :kram2

De kunne ikke forklare hvorfra blødningen kom med M.

Del dette indlæg

Annonce ♥

De kunne ikke forklare hvorfra blødningen kom med M.

Hmm okay. Jeg tænker nu, at det er sandsynligt, at det er samme sted fra (hvor ellers, det er jo ikke fordi du har åbne sår) :kram2 Ved godt, at det stadig er utrygt, men jeg tror personligt på at lillebrøster har det rigtig fint derinde :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm okay. Jeg tænker nu, at det er sandsynligt, at det er samme sted fra (hvor ellers, det er jo ikke fordi du har åbne sår) :kram2 Ved godt, at det stadig er utrygt, men jeg tror personligt på at lillebrøster har det rigtig fint derinde :kram2

Det tror jeg faktisk osse.

Det er et godt tegn at du ikke har ondt, og heller ikke bløder i en jævn strøm.

Nu skal det bare snart blive mandag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskebebs: jeg synes det lyder meget som de blødninger jeg havde og så længe du ikk har ondt, så tror jeg på det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er rigtig glad for jeres opbakning piger :kram

Jeg håber også det går godt i morgen, forsøger at tænke positivt, men samtidig være realistisk, at det jo er mulig med et negativt svar til skanningen..

The good news er, at jeg ikke (ANTIJINX) har blødt de sidste gange jeg har været på toilet, dvs. I nat også her til morgen :yay HÅBER det fortsætter sådan over i dag og i morgen, der er under halvandet døgn til vi ved noget nu.

BBM og Me2: Jeg håber det er forklaringen, men synes stadig det er en :numse måde at lave babyer på ;)

Ria: Det er jeg glad for, ikke at jeg synes det er fedt du har oplevet det, men at det virker ens. Jeg

Håber det går godt som med dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ægløsningssprøjte i aften og insemination tirsdag... Så spændt!

Jeg kan godt mærke, at det slet ikke er så altopslugende denne gang, fordi vi allerede har en lille fis, der holder os beskæftiget, men alligevel...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskebebs: jeg synes det lyder meget som de blødninger jeg havde og så længe du ikk har ondt, så tror jeg på det.

Hvor længe var det nu, at du blødte? Det startede jo i mandags, har så været lidt hver dag siden! Torsdag var det kun brunligt. Fredag frisk blod med klumper, i går kom også lidt i bindet, men det var mest når jeg har været på toilet.. I dag startede med ingenting indtil her ved 10 tiden, nu igen lidt i bindet men mest når jeg har tørret mig..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ægløsningssprøjte i aften og insemination tirsdag... Så spændt!

Jeg kan godt mærke, at det slet ikke er så altopslugende denne gang, fordi vi allerede har en lille fis, der holder os beskæftiget, men alligevel...

:bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor længe var det nu, at du blødte? Det startede jo i mandags, har så været lidt hver dag siden! Torsdag var det kun brunligt. Fredag frisk blod med klumper, i går kom også lidt i bindet, men det var mest når jeg har været på toilet.. I dag startede med ingenting indtil her ved 10 tiden, nu igen lidt i bindet men mest når jeg har tørret mig..

De første gange blødte jeg knald rød frisk blod i en uge, dog med en dag i mellem med pause. Så gik der 14 dage og så kom det igen friskt blod en eller to dage. Alle gange måtte jeg har bind på og skifte hurtigt. En gang var der små klumper i.

Sidste gang jeg blødte var 22/2 - hvor det kun var ved tørring og der var det gammelt brunt blod.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har det svært. Vi vil ikke have en baby NU... Men alligevel river det i mit hjerte, at en i nærmeste familie er gravid og overvejer abort :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

De første gange blødte jeg knald rød frisk blod i en uge, dog med en dag i mellem med pause. Så gik der 14 dage og så kom det igen friskt blod en eller to dage. Alle gange måtte jeg har bind på og skifte hurtigt. En gang var der små klumper i.

Sidste gang jeg blødte var 22/2 - hvor det kun var ved tørring og der var det gammelt brunt blod.

Det lyder dæleme hårdt :(

Tak fordi du fortalt om det :kram2

Håber jeg kan følge trop i morgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er underligt at jeg for trejde dag i træk kan lave en positiv ægløsningstest. Andre der har prøvet det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

16,9mm på dag 13! :o Til sammenligning 15mm på dag 14 sidst. Det er rart at blive belønnet for at stramme lidt op på kost og motion og endda uden det har været meget restriktivt :yay

Der er basis for en bryllupsdagsbaby på torsdag :wub :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

16,9mm på dag 13! :o Til sammenligning 15mm på dag 14 sidst. Det er rart at blive belønnet for at stramme lidt op på kost og motion og endda uden det har været meget restriktivt :yay

Hvor kunne det da være dejlig for jer! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay Jeg krydser fingre for en bryllupsdagsbaby :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskebebs, jeg har tjekket tråden et par gange - hvordan gik scanningen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay det er altså vildt fascinerende :glad 

Kan I så komme i gang :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskebebs, jeg har tjekket tråden et par gange - hvordan gik scanningen?

:kram2  hvor er du sød.

Det gik fint,  der var hjerteblink :loveshower Blødningerne stammer formentlig fra min livmoderhals og slimhinder, der er meget røde og irriterede. Livmoderhalsen var lukket, så der var ikke abortagtigt over tilstanden. MEN de målte kun fosteret til at være 6+1, hvilket den også blev målt til i torsdags, da vi var til den private skanning! Det kan skyldes, at de ikke har kunne målte rigtigt, eller at deres udstyr drillede og ikke kunne skrive gestationsalderen på bebsen, men at de selv måtte regne på det udfra mål!! Derfor skal jeg i morgen til egen læge og have taget blodprøve mhp. måling af HcG, så vi kan se, om det er steget som det skal fra sidste tirsdag til i morgen - og det får jeg svar på onsdag! Så vi tør ikke helt juble endnu, men i bund og grund er det vigtigste, at der er hjerteblink - så kan må jo håbe, at den bare lige hviler forud for en spurt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 hvor er du sød.

Det gik fint, der var hjerteblink :loveshower Blødningerne stammer formentlig fra min livmoderhals og slimhinder, der er meget røde og irriterede. Livmoderhalsen var lukket, så der var ikke abortagtigt over tilstanden. MEN de målte kun fosteret til at være 6+1, hvilket den også blev målt til i torsdags, da vi var til den private skanning! Det kan skyldes, at de ikke har kunne målte rigtigt, eller at deres udstyr drillede og ikke kunne skrive gestationsalderen på bebsen, men at de selv måtte regne på det udfra mål!! Derfor skal jeg i morgen til egen læge og have taget blodprøve mhp. måling af HcG, så vi kan se, om det er steget som det skal fra sidste tirsdag til i morgen - og det får jeg svar på onsdag! Så vi tør ikke helt juble endnu, men i bund og grund er det vigtigste, at der er hjerteblink - så kan må jo håbe, at den bare lige hviler forud for en spurt ;)

Det var godt. Vi er vist mange der følger med hvordan det går med dig. Jeg håber sådan baby bliver og vokser, det er med størrelse syntes jeg før de har rodet lidt rundt i ved mine graviditeter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var godt. Vi er vist mange der følger med hvordan det går med dig. Jeg håber sådan baby bliver og vokser, det er med størrelse syntes jeg før de har rodet lidt rundt i ved mine graviditeter.

:kram jeg læser også med i jeres tråde - vi har jo haft nogle testhold sammen tidligere :kiss 

Jeg synes også jeg kan mindes, at der var forskel ved vores datter, der blev vi også skannet privat og i forbindelse med blødning, så jeg håber virkelig, at det er sådan noget der er galt.. Men jeg har ligesom glemt det.. Tror jeg skal ind på sundhed.dk og læse i journalen ;) 

Jeg har det faktisk lidt skidt med at skrive om det herinde, der er så mange der håber og kæmper,  også sidder jeg og hælder alt mit ævl ud, som kan være en rigtig træls ting, når man håber - og et rigtig dårligt eksempel på, hvad man kan blive udsat for... Egentlig hørte det jo hjemme i gravid smalltalk, jeg har ikke turde skrive i smalltalk derinde - ligesom jeg heller ikke har turde ændre medlemsstatus.. Håber modet kommer snart ;) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

YAY, Ønskebebs! :yay :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt! :loveshower

Jeg er dog lidt misundelig på du SÅ præcist kan følge din ÆL :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER