Besvaret April 28, 2014 Fik mens i weekenden og ville melde os til frys i dag, men der er fyldt op så vi får lige en ufrivillig pause <_< Ej hvor surt :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Smadder ærgerligt, men sådan er gamet jo desværre i behandlingsverdenen. Så må vi nyde vores ferie i næste uge og bare hygge og slappe af :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Fik mens i weekenden og ville melde os til frys i dag, men der er fyldt op så vi får lige en ufrivillig pause <_< Hvad betyder det? At de ikke 'har tid' til Jer? :unsure Det er da i hvert fald trist med ufrivillig pause. Håber I får en fantastisk ferie! :kiss Så er jeg endelig blevet tilmeldt vandskanningen.. Kunne dog først få en tid tirsdag i næste uge, men har snart vænnede mig til det at skulle vente når man er i et behandlingsforløb.. Såååå må den uge gerne gå :) Dejligt. Så har du noget med en dato at tælle ned til. Hvad er planen så, hvis scanningen viser fri passage? Ikke at jeg har forladt jer, men tror snart jeg er "helt tilbage" herinde igen. Der var lidt frisk blod på papiret, efter jeg var på toilet :( Nooooo! Føler mig som en kæmpe dramaqueen :blush Der har intet været efter vi kom hjem :yay Manden har dog beordret mig i ro resten af dagen! Så det gør jeg, så let det nu er med en tumling ;) Håber det bare har været en rift eller lign., er ret glad for, at vi har bestilt tid til tryghedsskanning på torsdag OG at vi har fri sammen i denne uge, hele familien YAY :glad Go, girls :hump :hump :hump :D Haha - der er nok ikke så meget mening i at :hump nu (bortset fra hyggen), men om en uges tid er vi klar! Søren har også spurgt om vi så snart skal øve os igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Føler mig som en kæmpe dramaqueen :blush Der har intet været efter vi kom hjem :yay Manden har dog beordret mig i ro resten af dagen! Så det gør jeg, så let det nu er med en tumling ;) :kuller Håber det bare har været en rift eller lign., er ret glad for, at vi har bestilt tid til tryghedsskanning på torsdag OG at vi har fri sammen i denne uge, hele familien :biglove Jeg havde jo lidt pletblødninger fra omkring uge 7 og frem til NF :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Haha - der er nok ikke så meget mening i at :hump nu (bortset fra hyggen), men om en uges tid er vi klar! Søren har også spurgt om vi så snart skal øve os igen ;) Hvis det lykkedes for os begge i denne cyklus, så kommer vi til at følges ret tæt! :yay Jeg tænker nemlig også det først er om en uges der rigtig skal sexes. Og sjovt nok synes manden også her vi skal tyvstarte ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Jeg håber på alt det bedste :bd Det skal bare gå denne gang :kram2 Tak søde :kram2 Hvad betyder det? At de ikke 'har tid' til Jer? :unsure Det er da i hvert fald trist med ufrivillig pause. Håber I får en fantastisk ferie! :kiss Dejligt. Så har du noget med en dato at tælle ned til. Hvad er planen så, hvis scanningen viser fri passage? Nooooo! YAY :glad Haha - der er nok ikke så meget mening i at :hump nu (bortset fra hyggen), men om en uges tid er vi klar! Søren har også spurgt om vi så snart skal øve os igen ;) Tak søde Susanne :kiss I må jo gerne kickstarte hyggen noget før :P :bd Jeg havde jo lidt pletblødninger fra omkring uge 7 og frem til NF :) Det er rigtigt, jeg håber, at det bare har været "ingenting" og vi får set hjerteblink på torsdag. Er dog lidt i vildrede om hvorvidt jeg skal kontakte lægen i morgen eller ej! Manden mener jeg skal, bare for en god ordens skyld, så kan det jo ses i papirerne, hvis der skulle blive noget i en weekend eller lign. Men jeg ved ikke rigtig, jeg synes det virker spild af hans tid, hvis der fortsat ikke sker mere. OG det gør der jo ikke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Jeg overvejer at købe nogle ægløsningstest, fordi 1: min cyklus er ustabil og 2: vi har ikke særlig ofte sex, så det ville være rart at kunne time det. Jeg er i tvivl om hvor mange jeg bør købe? Hvor tidligt i perioden begynder man at teste for ægløsning? Er det så hver dag? For så løber det jo hurtigt op... Hmmm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Jeg overvejer at købe nogle ægløsningstest, fordi 1: min cyklus er ustabil og 2: vi har ikke særlig ofte sex, så det ville være rart at kunne time det. Jeg er i tvivl om hvor mange jeg bør købe? Hvor tidligt i perioden begynder man at teste for ægløsning? Er det så hver dag? For så løber det jo hurtigt op... Hmmm Nu ved jeg ikke, hvor lang din cyklus ca plejer at være, men jeg ville starte omkring dag 10, afhængig af cykluslængde. Der medfølger en brugsforvirring, hvor der står hvornår de anbefaler, at man begynder at teste osv. :) Jeg ville nok købe en 10-20 stk., så dyre synes jeg heller ikke de er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Tak søde :kram2 Tak søde Susanne :kiss I må jo gerne kickstarte hyggen noget før :P :bd Det er rigtigt, jeg håber, at det bare har været "ingenting" og vi får set hjerteblink på torsdag. Er dog lidt i vildrede om hvorvidt jeg skal kontakte lægen i morgen eller ej! Manden mener jeg skal, bare for en god ordens skyld, så kan det jo ses i papirerne, hvis der skulle blive noget i en weekend eller lign. Men jeg ved ikke rigtig, jeg synes det virker spild af hans tid, hvis der fortsat ikke sker mere. OG det gør der jo ikke ;) Ring!!! Så er det ude af verden. Og det er din læges arbejde at være der for dig. Godt der ikke er sket mere. Men sikke en dag I har haft. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Jeg overvejer at købe nogle ægløsningstest, fordi 1: min cyklus er ustabil og 2: vi har ikke særlig ofte sex, så det ville være rart at kunne time det. Jeg er i tvivl om hvor mange jeg bør købe? Hvor tidligt i perioden begynder man at teste for ægløsning? Er det så hver dag? For så løber det jo hurtigt op... Hmmm Jeg starter først på dag 12, da min ÆL ligger dag 15 eller senere. Køb dem på ebay fra England - så kan du få 60 for 80 kr ca. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Når i tester for ægløsning gør i det så flere gange om dagen eller er det nok om eftermiddagen f.eks? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Når i tester for ægløsning gør i det så flere gange om dagen eller er det nok om eftermiddagen f.eks?Om eftermiddagen indtil der begynder at ske noget, så tester jeg 2-3 gange om dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Hvad betyder det? At de ikke 'har tid' til Jer? :unsure Det er da i hvert fald trist med ufrivillig pause. Håber I får en fantastisk ferie! :kiss Ja det betyder de ikke har tid til os :( Det er okay, men lidt øv når vi egentlig også sprang sidste forsøg over :) Og tak! Er sikker på vi får en fantastisk ferie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Susanne ja det er så dejligt og have noget og se frem til.. Jeg aner det fraktis ikke for det er først derefter de vil finde ud af hvad de egentlig vil.. Men tror at hvis der er fri passage at det er IUI.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Nu ved jeg ikke, hvor lang din cyklus ca plejer at være, men jeg ville starte omkring dag 10, afhængig af cykluslængde. Der medfølger en brugsforvirring, hvor der står hvornår de anbefaler, at man begynder at teste osv. :) Jeg ville nok købe en 10-20 stk., så dyre synes jeg heller ikke de er. Ok, tak for svar :) Denne gang er min cyklus 36 dage, den har været nede på 28 præcis men aldrig mindre. Med William brugte vi aldrig tests, der var der ligesom mere sextid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Jeg starter først på dag 12, da min ÆL ligger dag 15 eller senere. Køb dem på ebay fra England - så kan du få 60 for 80 kr ca. :) Tak for fiffet, det er godt nok billigt. Der kan jo også ryge en del tænker jeg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Så kom mens! Super godt altså. Så er vi i gang, vildt... Så satser jeg på at der er 14 måneder til næste mens ;) (den tid jeg slap med W). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Føler mig som en kæmpe dramaqueen :blush Der har intet været efter vi kom hjem :yay Manden har dog beordret mig i ro resten af dagen! Så det gør jeg, så let det nu er med en tumling ;) :kuller Håber det bare har været en rift eller lign., er ret glad for, at vi har bestilt tid til tryghedsskanning på torsdag OG at vi har fri sammen i denne uge, hele familien :bigloveJeg ringede til lægen her til morgen. Da jeg kom derned, skulle jeg tisse, så ud på toilettet også skete det samme igen, der var blod på papiret :( Jeg har fået taget en blodprøve, lægen gjorde virkelig sit, for at overbevise gyn. Akutstuen om, at de skulle se mig til en skanning pga. Forhistorierne fra tidligere. Men de ville se resultater fra blodprøver først også skulle jeg have ondt. Så som sagt har jeg fået taget en blodprøve, får svar i morgen, og skal så have taget en ny igen torsdag/fredag. Ved GU kunne lægen se, at livmoderhalsen er lukket, hvilket er rigtig godt, men der er en blødning på livmoderhalsen, altså nærmest ved siden af- så det er derfra, at blødningen kommer. Men det forklarer jo ikke hvorfor og vi kender heller ikke betydningen. Lægen, en ung kvindelig reservelæge, rådede mig til, at købe en skanning, så jeg kunne få ro, nu de ikke kunne overbevise sygehuset. Så medmindre blodprøven i morgen er helt noget hø, så bibeholder vi skanningen torsdag. Præcis som i går har der ikke været mere blod, så jeg håber, at der kommer et godt svar i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Ej hvor er det bare ikke rimeligt at du skal have den bekymring! :gal :kram2 Jeg håber virkelig at det er harmløst og alt er godt :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Jeg ringede til lægen her til morgen. Da jeg kom derned, skulle jeg tisse, så ud på toilettet også skete det samme igen, der var blod på papiret :( Jeg har fået taget en blodprøve, lægen gjorde virkelig sit, for at overbevise gyn. Akutstuen om, at de skulle se mig til en skanning pga. Forhistorierne fra tidligere. Men de ville se resultater fra blodprøver først også skulle jeg have ondt. Så som sagt har jeg fået taget en blodprøve, får svar i morgen, og skal så have taget en ny igen torsdag/fredag. Ved GU kunne lægen se, at livmoderhalsen er lukket, hvilket er rigtig godt, men der er en blødning på livmoderhalsen, altså nærmest ved siden af- så det er derfra, at blødningen kommer. Men det forklarer jo ikke hvorfor og vi kender heller ikke betydningen. Lægen, en ung kvindelig reservelæge, rådede mig til, at købe en skanning, så jeg kunne få ro, nu de ikke kunne overbevise sygehuset. Så medmindre blodprøven i morgen er helt noget hø, så bibeholder vi skanningen torsdag. Præcis som i går har der ikke været mere blod, så jeg håber, at der kommer et godt svar i morgen. Det er godt at du ikke har ondt, og heller ikke har blødt mere. Jeg skal også ha taget hcg igen på torsdag - det føles bare som så lang tid! At livmoderhalsen er lukket, er et godt tegn :-) det kan være en lille rift, hvor langt er du henne nu? Er det ved at være tid til, at du skulle have haft din mens igen - for der kan man vidst godt bløde lidt også, uden betydning *knus* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Jeg ringede til lægen her til morgen. Da jeg kom derned, skulle jeg tisse, så ud på toilettet også skete det samme igen, der var blod på papiret :( Jeg har fået taget en blodprøve, lægen gjorde virkelig sit, for at overbevise gyn. Akutstuen om, at de skulle se mig til en skanning pga. Forhistorierne fra tidligere. Men de ville se resultater fra blodprøver først også skulle jeg have ondt. Så som sagt har jeg fået taget en blodprøve, får svar i morgen, og skal så have taget en ny igen torsdag/fredag. Ved GU kunne lægen se, at livmoderhalsen er lukket, hvilket er rigtig godt, men der er en blødning på livmoderhalsen, altså nærmest ved siden af- så det er derfra, at blødningen kommer. Men det forklarer jo ikke hvorfor og vi kender heller ikke betydningen. Lægen, en ung kvindelig reservelæge, rådede mig til, at købe en skanning, så jeg kunne få ro, nu de ikke kunne overbevise sygehuset. Så medmindre blodprøven i morgen er helt noget hø, så bibeholder vi skanningen torsdag. Præcis som i går har der ikke været mere blod, så jeg håber, at der kommer et godt svar i morgen. :kram Håber spiren bliver hvor den er.. Det SKAL den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Ej hvor er det bare ikke rimeligt at du skal have den bekymring! :gal :kram2 Jeg håber virkelig at det er harmløst og alt er godt :kram2 :kram2 :kram2 What she said! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Tak piger. Havde håbet, at roen måske kunne falde lidt over os i dag, men det kan den så ikke. Var på toilet, tørrede mig, ingen blod. Tog en GT, som blev positiv på teststreg i det samme som urinen trak over :yay Tissede så en smule igen, tørrede mig også kom der frisk blod. Alle 4 gange jeg tørrede. Sidste gang kun lidt, ganske vist. Når jeg får svar på blodprøven i dag, så har det betydning, om HcG er i niveau, men kan godt se, at vi ikke er klogere før efter der er svar på en blodprøve nr. 2 :( Tager en snak med lægen, når jeg får svar på prøven. Øv det her er fandeme hårdt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Tak piger. Havde håbet, at roen måske kunne falde lidt over os i dag, men det kan den så ikke. Var på toilet, tørrede mig, ingen blod. Tog en GT, som blev positiv på teststreg i det samme som urinen trak over :yay Tissede så en smule igen, tørrede mig også kom der frisk blod. Alle 4 gange jeg tørrede. Sidste gang kun lidt, ganske vist. Når jeg får svar på blodprøven i dag, så har det betydning, om HcG er i niveau, men kan godt se, at vi ikke er klogere før efter der er svar på en blodprøve nr. 2 :( Tager en snak med lægen, når jeg får svar på prøven. Øv det her er fandeme hårdt :( Jeg kan godt forstå at du er nervøs! Du ville få svar på den første blodprøve i dag, ikk ? Tro og håb på det bedste, ønskebebs. Det SKAL gå! Knus! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Tak piger. Havde håbet, at roen måske kunne falde lidt over os i dag, men det kan den så ikke. Var på toilet, tørrede mig, ingen blod. Tog en GT, som blev positiv på teststreg i det samme som urinen trak over :yay Tissede så en smule igen, tørrede mig også kom der frisk blod. Alle 4 gange jeg tørrede. Sidste gang kun lidt, ganske vist. Når jeg får svar på blodprøven i dag, så har det betydning, om HcG er i niveau, men kan godt se, at vi ikke er klogere før efter der er svar på en blodprøve nr. 2 :( Tager en snak med lægen, når jeg får svar på prøven. Øv det her er fandeme hårdt :( Åh, hvor er det unfair, at du skal bekymre dig sådan :( Håber stadig på, at spiren har det godt derinde! :kram2 :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites