Besvaret April 28, 2014 Hepper på jer :glad :bd Tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Jeg er endelig færdig med at bløde efter kirurgisk abort! :yay Så nu starter pb2 igen! :wee Jubii. Håber ikke i skal vente længe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Jeg er endelig færdig med at bløde efter kirurgisk abort! :yay Så nu starter pb2 igen! :wee :yay :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Tror vi praktiserer hop på hinanden hver anden dag, fra i dag...:bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Fik mens i weekenden og ville melde os til frys i dag, men der er fyldt op så vi får lige en ufrivillig pause <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Fik mens i weekenden og ville melde os til frys i dag, men der er fyldt op så vi får lige en ufrivillig pause <_< Ej hvor træls :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Så fik jeg endelig købt folsyre og ekstra cal-mag, så nu skal den ondsvage mens altså ta' at komme og så ikke komme om en måned ;) Det er vildt irriterende at min cyklus er blevet længere nu hvor vi skal starte PB2 for alvor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Så er jeg endelig blevet tilmeldt vandskanningen.. Kunne dog først få en tid tirsdag i næste uge, men har snart vænnede mig til det at skulle vente når man er i et behandlingsforløb.. Såååå må den uge gerne gå :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Ikke at jeg har forladt jer, men tror snart jeg er "helt tilbage" herinde igen. Der var lidt frisk blod på papiret, efter jeg var på toilet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Så fik jeg endelig købt folsyre og ekstra cal-mag, så nu skal den ondsvage mens altså ta' at komme og så ikke komme om en måned ;) Det er vildt irriterende at min cyklus er blevet længere nu hvor vi skal starte PB2 for alvor. Ih havde slet ikke opdaget, at I er startet op igen. Spændende! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Ikke at jeg har forladt jer, men tror snart jeg er "helt tilbage" herinde igen. Der var lidt frisk blod på papiret, efter jeg var på toilet :( Nej nej ønskebebs!!! Vi vil slet ikke have dig tilbage kun for hyggens skyld..!!! Den skal bare blive siddende.. Men det er vist meget normalt at man kan bløde under graviditet., kender en som blødte meget under hendes og barnet var sundt og rask.. Hvornår skal du tjekkes? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Ikke at jeg har forladt jer, men tror snart jeg er "helt tilbage" herinde igen. Der var lidt frisk blod på papiret, efter jeg var på toilet :( Nej! Det kan være en harmløs blødning - er der kommet mere? Knus! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Ikke at jeg har forladt jer, men tror snart jeg er "helt tilbage" herinde igen. Der var lidt frisk blod på papiret, efter jeg var på toilet :( Nej altså :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Ikke at jeg har forladt jer, men tror snart jeg er "helt tilbage" herinde igen. Der var lidt frisk blod på papiret, efter jeg var på toilet :( Hvor langt er du henne? Håber det er harmløs - det var det jo ved mig. Det er det også ved dig, søde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Ikke at jeg har forladt jer, men tror snart jeg er "helt tilbage" herinde igen. Der var lidt frisk blod på papiret, efter jeg var på toilet :( Øv, Louise :kram Troede da, det var jeres tur denne gang :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Vi er på shopping, manden, vores datter og jeg, så har ikke været på toilet siden. Vi er på vej hjem nu, så må jeg se. Jeg vil have lægen ind over hvis det er, men må se an.. Jeg blødte on off fra uge 9 og til M. Blev født, så ved godt, at det kan lade sig gøre at komme i mål alligevel, men umiddelbart så er det her samme tidspunkt jeg begyndte at bløde ved, da jeg havde en MA før M. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Hvor langt er du henne? Håber det er harmløs - det var det jo ved mig. Det er det også ved dig, søde.5+6/6+0 - præcis det samme tidspunkt, hvor jeg begyndte at bløde ved MA'en :( Jeg håber, håber! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Føler mig som en kæmpe dramaqueen :blush Der har intet været efter vi kom hjem :yay Manden har dog beordret mig i ro resten af dagen! Så det gør jeg, så let det nu er med en tumling ;) :kuller Håber det bare har været en rift eller lign., er ret glad for, at vi har bestilt tid til tryghedsskanning på torsdag OG at vi har fri sammen i denne uge, hele familien :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Føler mig som en kæmpe dramaqueen :blush Der har intet været efter vi kom hjem :yay Manden har dog beordret mig i ro resten af dagen! Så det gør jeg, så let det nu er med en tumling ;) :kuller Håber det bare har været en rift eller lign., er ret glad for, at vi har bestilt tid til tryghedsskanning på torsdag OG at vi har fri sammen i denne uge, hele familien :biglove :kram2 :kram2 :kram2 Det bliver godt med en tryghedsscanning! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Fik mens i weekenden og ville melde os til frys i dag, men der er fyldt op så vi får lige en ufrivillig pause <_< ØV! :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Føler mig som en kæmpe dramaqueen :blush Der har intet været efter vi kom hjem :yay Manden har dog beordret mig i ro resten af dagen! Så det gør jeg, så let det nu er med en tumling ;) :kuller Håber det bare har været en rift eller lign., er ret glad for, at vi har bestilt tid til tryghedsskanning på torsdag OG at vi har fri sammen i denne uge, hele familien :biglove Intet drama queen, når man er gravid, søde du :kram2 Kan godt forstå du blev bekymret, det ville alle blive - især med dine erfaringer. Håber og tror, at det ikke bliver til mere! Har brug for dig i december-TG :) :kram2 Pas på dig selv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Føler mig som en kæmpe dramaqueen :blush Der har intet været efter vi kom hjem :yay Manden har dog beordret mig i ro resten af dagen! Så det gør jeg, så let det nu er med en tumling ;) :kuller Håber det bare har været en rift eller lign., er ret glad for, at vi har bestilt tid til tryghedsskanning på torsdag OG at vi har fri sammen i denne uge, hele familien :biglove :glad :yay Håber på en positiv opdatering på torsdag :) :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Jeg er endelig færdig med at bløde efter kirurgisk abort! :yay Så nu starter pb2 igen! :wee :glad Jeg er også lige holdt op i går. Er det nu vi skal følges? ;) Go, girls :hump :hump :hump :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Årh, ønskebebs - godt at høre! :-D Kan nemt forstå dig, jeg ville også panikke totalt. Det er en tung bagage, vi slæber rundt med - men det SKAL lykkes denne gang *knus* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Føler mig som en kæmpe dramaqueen :blush Der har intet været efter vi kom hjem :yay Manden har dog beordret mig i ro resten af dagen! Så det gør jeg, så let det nu er med en tumling ;) :kuller Håber det bare har været en rift eller lign., er ret glad for, at vi har bestilt tid til tryghedsskanning på torsdag OG at vi har fri sammen i denne uge, hele familien :biglove Jeg håber på alt det bedste :bd Det skal bare gå denne gang :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites