Besvaret April 9, 2014 God samtale med lægen :)Dejligt! Hvad sagde han? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2014 Dejligt! Hvad sagde han?Hun sagde vi skulle prøve at fange den præcise æl næste cyklus og så giver vi det tre cykluser og hvis ikke det er sket der, så skal vi vende tilbage... Hun var så sød og forstående, så det var virkelig rart... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2014 Hun sagde vi skulle prøve at fange den præcise æl næste cyklus og så giver vi det tre cykluser og hvis ikke det er sket der, så skal vi vende tilbage... Hun var så sød og forstående, så det var virkelig rart...Hvor er det skønt at læse! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2014 1 uge tilbage, så ved vi, om der er håb for en julebebs eller ej :bd Har slet ikke nogen god fornemmelse, så tror mens kommer tirsdag, hvis ikke før! Heldigvis har jeg slet ingen tests på lager, og har egentlig tænkt at jeg ikke måtte bestille før vi var forbi forventet mens.. Men påsken er jo lige op af, så derfor vil det så være tests fra hvad der nu end har åben her.. Måske skulle jeg bestille nogle mandag, hvis der ikke er mens- så kan jeg teste torsdag om ikke andet, hvis mens ikke har vist sig.. Heppe heppe heppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2014 1 uge tilbage, så ved vi, om der er håb for en julebebs eller ej :bd Har slet ikke nogen god fornemmelse, så tror mens kommer tirsdag, hvis ikke før! Heldigvis har jeg slet ingen tests på lager, og har egentlig tænkt at jeg ikke måtte bestille før vi var forbi forventet mens.. Men påsken er jo lige op af, så derfor vil det så være tests fra hvad der nu end har åben her.. Måske skulle jeg bestille nogle mandag, hvis der ikke er mens- så kan jeg teste torsdag om ikke andet, hvis mens ikke har vist sig.. Det er spændende!!! :glad :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2014 1 uge tilbage, så ved vi, om der er håb for en julebebs eller ej :bd Har slet ikke nogen god fornemmelse, så tror mens kommer tirsdag, hvis ikke før! Heldigvis har jeg slet ingen tests på lager, og har egentlig tænkt at jeg ikke måtte bestille før vi var forbi forventet mens.. Men påsken er jo lige op af, så derfor vil det så være tests fra hvad der nu end har åben her.. Måske skulle jeg bestille nogle mandag, hvis der ikke er mens- så kan jeg teste torsdag om ikke andet, hvis mens ikke har vist sig.. Køb, køb ;) :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2014 Hun sagde vi skulle prøve at fange den præcise æl næste cyklus og så giver vi det tre cykluser og hvis ikke det er sket der, så skal vi vende tilbage... Hun var så sød og forstående, så det var virkelig rart... :yay for sød og forstående læge! :bd til næste cyklus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2014 :bd Jeg krydser for at den er der :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2014 Tror ikke der bliver laver bæbs herhjemme i den her måned. Har ÆL nu og har de sidste tre dage ikke kunne bevæge mig på grund af hold i ryggen. Men håber da stadigvæk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 Tror ikke der bliver laver bæbs herhjemme i den her måned. Har ÆL nu og har de sidste tre dage ikke kunne bevæge mig på grund af hold i ryggen. Men håber da stadigvæk. så må du jo ligge på ryggen... Og han må på arbejde! :) xxx Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 1 uge tilbage, så ved vi, om der er håb for en julebebs eller ej :bd Har slet ikke nogen god fornemmelse, så tror mens kommer tirsdag, hvis ikke før! Heldigvis har jeg slet ingen tests på lager, og har egentlig tænkt at jeg ikke måtte bestille før vi var forbi forventet mens.. Men påsken er jo lige op af, så derfor vil det så være tests fra hvad der nu end har åben her.. Måske skulle jeg bestille nogle mandag, hvis der ikke er mens- så kan jeg teste torsdag om ikke andet, hvis mens ikke har vist sig.. Det er da spændende ønskebebs :) lad os håbe der er en spire som er ved og sætte sig godt fast nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 Tak piger :) Har haft fri i dag og da manden kom hjem fra job allerede til middag, har vi haft en god snak og har nu en plan :D Jeg bestiller tests søndag/mandag, har det altså bedste med Strimmeltestene fra billige-teste, så passer det med, at de er i postkassen tirsdag også må jeg teste onsdag- HVIS mens ikke er kommet tirsdag. Som sagt tror jeg mest på mens, men man ved jo aldrig :bd :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 Tak piger :) Har haft fri i dag og da manden kom hjem fra job allerede til middag, har vi haft en god snak og har nu en plan :D Jeg bestiller tests søndag/mandag, har det altså bedste med Strimmeltestene fra billige-teste, så passer det med, at de er i postkassen tirsdag også må jeg teste onsdag- HVIS mens ikke er kommet tirsdag. Som sagt tror jeg mest på mens, men man ved jo aldrig :bd :goodluck Jeg har kun brugt strimmeltests i mine tidligere babyforsøg, og samme denne gang. Har ikke oplevet problemer... nemt og billigt :) Har også testdag i næste uge... forventet mens torsdag... En julebebs kunne være hyggeligt ♥ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 så må du jo ligge på ryggen... Og han må på arbejde! :) xxxHa ha det var præcis min tanke, da jeg læste indlægget...Tror ikke der bliver laver bæbs herhjemme i den her måned. Har ÆL nu og har de sidste tre dage ikke kunne bevæge mig på grund af hold i ryggen. Men håber da stadigvæk.Kan nu godt forstå at det ikke er sjovt.God bedring med ryggen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 Positiv ÆL-test i dag. Åh, hvor er det latterligt at springe over, men øv med termin 2/1 :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 Positiv ÆL-test i dag. Åh, hvor er det latterligt at springe over, men øv med termin 2/1 :( Men kan være du føder før tid eller over tid. Min far har 1. Januar. God fødselsdag med tømmermænds mad osv for vennerne senere i livet. Og som barn gælder det om at fødselsdag som den første. Go go go:-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 Men kan være du føder før tid eller over tid. Min far har 1. Januar. God fødselsdag med tømmermænds mad osv for vennerne senere i livet. Og som barn gælder det om at fødselsdag som den første. Go go go:-D Hvis ikke jeg havde en datter fra 16/12, en nevø fra 29/12 og en lillesøster fra 10/1, så ville jeg også være frisk! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 Hvis ikke jeg havde en datter fra 16/12, en nevø fra 29/12 og en lillesøster fra 10/1, så ville jeg også være frisk! ;) Ha ha ja. Jeg havde termin oveni nr. 2 og oveni fætter, men tænkte det var en fordel med familie fødselsdag en weekend. Men kan godt forstå dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 så må du jo ligge på ryggen... Og han må på arbejde! :) xxxDet gør nu stadigvæk ondt. Er nemlig forsøgt ;) :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 Det gør nu stadigvæk ondt. Er nemlig forsøgt ;) :p Har du fået besked på at forholde dig i ro af lægen? Tænker nemlig at det ikke altid er vejen frem! De gange jeg har haft hold i nakken eller ryggen, er jeg styrtet hen til min kippraktor, det hjælper virkelig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2014 Har du fået besked på at forholde dig i ro af lægen? Tænker nemlig at det ikke altid er vejen frem! De gange jeg har haft hold i nakken eller ryggen, er jeg styrtet hen til min kippraktor, det hjælper virkelig! Jeg har været ved kiropraktor, det var ham der anbefalde af jeg holdte mig lidt i ro. Så mine muskler kunne slappe lidt mere af, så det ikke ville gøre så ondt at få ryggen retter ud igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Jeg har kun brugt strimmeltests i mine tidligere babyforsøg, og samme denne gang. Har ikke oplevet problemer... nemt og billigt :) Har også testdag i næste uge... forventet mens torsdag... En julebebs kunne være hyggeligt ♥ Præcis - jeg er også ret dus :rolleyes med Strimmeltestene, både ÆL og GT, vi brugte dem da vi forsøgte med M. :) Jeg har stadig ÆL-tests, men overvejer at bestille en stak, når jeg, forhåbentlig, alligevel skal have nogle GT ;) Ihh.. Dejligt med endnu een der venter på mens i næste uge :bd Lad os håbe på en julebebs til os, det vil det jo i sandhed være udfra forventet terminsdato :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Jeg har været ved kiropraktor, det var ham der anbefalde af jeg holdte mig lidt i ro. Så mine muskler kunne slappe lidt mere af, så det ikke ville gøre så ondt at få ryggen retter ud igen Oki :) håber snart du er på benene igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Scanning i dag. Æg på 16,5 og en slimhinde på 10 et eller andet mm. Nu skal jeg teste for ÆL hjemme og ringe når den er bragende positiv. Håber dog det bliver søndag eller mandag, for så ramler det ikke sammen med min ferie ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Scanning i dag. Æg på 16,5 og en slimhinde på 10 et eller andet mm. Nu skal jeg teste for ÆL hjemme og ringe når den er bragende positiv. Håber dog det bliver søndag eller mandag, for så ramler det ikke sammen med min ferie ;)Det skal da bare gå, så du kan få en dejlig ferie plus blive gravid :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites