Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Nej, det får jeg på onsdag. Den første scanning jeg var til vurderede han mig til 6+3, men det er usikkert så tidligt, så jeg får en ekstra tidlig scanning!! :yay

Men midt november vil jeg tro det bliver.

Så går du lidt over tid og jeg føder en smule før, så får vi næsten-tvillinger igen :yay :loveshower ;)

Del dette indlæg

Åh, hvor jeg kender det! :(

Jeg tror du havde ÆL sidst vi skrev her, hvor du havde meget udflåd og ømme dutter. Hvornår var det nu det var?

:kram2

Det var i mandags.. Men har siden stadigvæk ømme bryster og stadigvæk utrolig meget udflåd.. Og har også ekstrem meget madlede.. Har jeg aldrig prøvet før..

Er nervøs for om det er fordi jeg har så meget b12 mangel at min mens driller.. Døjer nemlig med b12 mangel og hjælper jo ikke på det at få metformin da det nedsætter det yderligere.. Men skal til lægen mandag og målt b12 samt testet for sukkersyge.. Har nemlig en del følsesforstyrrelser i min hånd.. Kan være jeg kan lokke ham til og tjekke mit hcg niveau også..

Men så er min cyklus da godt nok blevet enorm enorm lang.. For hvis det var ÆL i mandags så lå ÆL først på dag 36??? Og det er godt nok ekstremt sent.. Kan det overhovedet lade sig gøre??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var i mandags.. Men har siden stadigvæk ømme bryster og stadigvæk utrolig meget udflåd.. Og har også ekstrem meget madlede.. Har jeg aldrig prøvet før..

Er nervøs for om det er fordi jeg har så meget b12 mangel at min mens driller.. Døjer nemlig med b12 mangel og hjælper jo ikke på det at få metformin da det nedsætter det yderligere.. Men skal til lægen mandag og målt b12 samt testet for sukkersyge.. Har nemlig en del følsesforstyrrelser i min hånd.. Kan være jeg kan lokke ham til og tjekke mit hcg niveau også..

Men så er min cyklus da godt nok blevet enorm enorm lang.. For hvis det var ÆL i mandags så lå ÆL først på dag 36??? Og det er godt nok ekstremt sent.. Kan det overhovedet lade sig gøre??

Alt er relativt med cykluslængder- nogle har cykli på 50 dage osv. Så det kan godt lade sig gøre :)

Det lyder mærkeligt med din krop.. Men mon ikke

Du kan lokke med lægen på mandag :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan det sagtens. Jeg havde ÆL på dag nogen og 60 da min PCO blomstrede :rolleyes

Jeg håber snart du får noget afklaring :kiss

Hvornår tig du sidst en test?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan det sagtens. Jeg havde ÆL på dag nogen og 60 da min PCO blomstrede :rolleyes

Jeg håber snart du får noget afklaring :kiss

Hvornår tig du sidst en test?

Synes bare det virker helt utroligt.. Nu har min cyklus ikke svinget på mere end 2-3 dage de sidste 5 måneder så synes det helt vildt mærkeligt den pludselig fucker op :( undskyld mit sprog men er så sur over det lige nu, når vi bare afventer mens for at kommer videre..

Jeg testede for første gang i morges på CD 40.. Det længste min cyklus har været på er 36 dage.. Så burde vel kunne stole på testene nu..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes bare det virker helt utroligt.. Nu har min cyklus ikke svinget på mere end 2-3 dage de sidste 5 måneder så synes det helt vildt mærkeligt den pludselig fucker op :( undskyld mit sprog men er så sur over det lige nu, når vi bare afventer mens for at kommer videre..

Jeg testede for første gang i morges på CD 40.. Det længste min cyklus har været på er 36 dage.. Så burde vel kunne stole på testene nu..

Jeg kan godt forstå du synes det er træls! :kiss

Jeg ville ikke opgive håbet endnu, søde. Det er ikke alle der kan lave en positiv test 4+0, så prøv igen på søndag :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du synes det er træls! :kiss

Jeg ville ikke opgive håbet endnu, søde. Det er ikke alle der kan lave en positiv test 4+0, så prøv igen på søndag :kram2

Tak for det søde :) tror jeg venter en uge hvis ikke der er sket noget.. Bliver så skuffet hver gang man kun ser en streg..

Har bare ingen mens symptomer overhovedet.. Ikke en bette smule blod.. Kun ømme bryster og meget udflåd..

Synes bare det stinker ;( ;(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Nu har jeg testet og der var to streger (:O), men teststregen var ret (meget) svag. Den kunne godt klare strakt arm, selv uden briller ;) Ved ikke hvordan jeg lægger billede ind på mobilen.

Ved ikke hvad jeg skal tro :chin: Med Filippa var der ingen tvivl, men det var også 3 dage senere end nu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Nu har jeg testet og der var to streger (:O), men teststregen var ret (meget) svag. Den kunne godt klare strakt arm, selv uden briller ;) Ved ikke hvordan jeg lægger billede ind på mobilen.

Ved ikke hvad jeg skal tro :chin: Med Filippa var der ingen tvivl, men det var også 3 dage senere end nu.

:yay :yay :yay

Jeg tør godt skrive tillykke!!!! :loveshower en streg er en streg ;)

(Og det er kun 3. Gang denne morgen jeg loggede på for at se om du havde opdateret :whistling )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan ligge det ind med appen imgur, eller så send det til mig i en sms, så ligger jeg det op for dig, hvis du vil?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :yay :yay

Jeg tør godt skrive tillykke!!!! :loveshower

(Og det er kun 3. Gang denne morgen jeg loggede på for at se om du havde opdateret :whistling )

Hvor er du sød :D :kiss

Synes det er en lidt flad fornemmelse. Det føles som om jeg kun er "lidt" gravid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

En streg er en streg - TILLYKKE!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er min test: http://imgur.com/Xx572EN

Hvad siger I?

Er helt rundforvirret ovenpå ikke så meget søvn i nat :)

Tak for tip, TiaK :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke!! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad siger I?

Jeg kan også godt se stregen :wee

Man kan altså ikke kun være lidt gravid :p om et par dage tester du tydeligere positiv og så kan du selv begynde at tro på du er RIGTIG gravid!!

Jeg er så glad på dine vegne!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis min cyklus er stabil på 28 dage fra nu af, ja så vil jeg få termin d. 26 december (+/-) hvis det lykkeds denne gang  :) Ikke lige just ønske termins datoen, men fuck det!  -_- 

Hvad med jer andre? Holder i pause "her omkring nu" for ikke at ramme en jule baby, eller?

Jeg skal have sat 2 fryseæg op og hvis alt går vel så vil termin også ligge deromkring. Efter 3 års kamp for en baby er en juletermin fuldstændig ligegyldig :) jeg håber bare der kommer en baby……eller 2 :unsure  :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad siger I?

Yay stort tillykke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad siger I?

Hurraaaaaaa!!! :yay Kæmpe tillykke, søde :loveshower

Jeg har store planer om at følge efter om 2-3 mdr ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også sagtens se stregen :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også sagtens se stregen :) kæmpe tillykke :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad siger I?

Jeg kan også godt se den :glad  Tillykke :glad :glad

Så kommer vores barsler til at overlappe hinanden igen :yay :wee 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med de 2 streger :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay Stort tillykke.... :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :glad