Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Smug-kigger med herinde!!

Camille er 20 måneder.. Og i weekenden sad jeg og overbeviste min søster om at de da skulle i gang... Da jeg bagefter tænkte over alle de ting jeg havde sagt, kunne jeg bare mærke hvor meget jeg ønsker mig et barn mere - det kan slet ikke beskrives eller forklares...!!

Jeg er KLAR. Min kæreste er klar... Så nu skal vi bare lige tage beslutningen, men kigger alligevel med herinde, selvom der nok går et par måneder eller 6 før jeg rigtig hører til :)

Del dette indlæg

Camille er 20 måneder.. Og i weekenden sad jeg og overbeviste min søster om at de da skulle i gang... Da jeg bagefter tænkte over alle de ting jeg havde sagt, kunne jeg bare mærke hvor meget jeg ønsker mig et barn mere - det kan slet ikke beskrives eller forklares...!!

Jeg er KLAR. Min kæreste er klar... Så nu skal vi bare lige tage beslutningen, men kigger alligevel med herinde, selvom der nok går et par måneder eller 6 før jeg rigtig hører til :)

Jeg lurede også herinde et stykke tid før vi gik i gang igen. Det er så hyggeligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor spændende :kuller

(Og :ditto :7himmel)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg smug-kigger altså også lidt :p

håber snart at min mand er "mør"

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiiih hvor spændende søde!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget! Jeg glæder mig.. Den anden dag, havde en af børnenes mor en næsten nyfødt med.. Nøj, jeg forelskede mig altså! Og der er en af de andre mor der er gravid (og barnet skal hedde Camille!)..

I dag har min stedsøster fortalt de skal have barn til oktober! Så nu jeg endnu mere "klar"...!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom mens for alvor.

Jeg har snakket med min gyn. Hun er lidt bekymret for mit kontrol-freak-gen :rolleyes Jeg beroligede med, at det kan være meget værre og at jeg jo blev gravid med Anna på trods :P

Hun har givet grønt lys for, at jeg må spise Pergotime, som jeg gjorde "med" Anna. Det kan måske stabilisere en smule og give mig noget ro og jeg havde ingen bivirkninger overhovedet. Så nu spiser jeg den gamle pakke jeg har liggende og så bliver jeg lige scannet på dag 14 for at tjekke, at jeg ikke modner mere end maks 2 øg, men at hormonerne forhåbentlig bare holder lidt snor i den naturlige cyklus, så den ikke bliver for lang og vigtigst af alt ikke bliver længere og længere.

Den her nye cyklus vil give ÆL ml. d. 20/12 og 8. jan og det VIL jeg altså ikke, så der bliver helt sikkert pause. Så er det heller ikke træls, at vi evt. skal springe over, hvis der er mere end to modnede æg ;)

Jeg er fortrøstningsfuld og sikker på, at jeg nok skal blive gravid. Endda også indenfor 6 mdr. og jeg glæder mig! :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom mens for alvor.

Jeg har snakket med min gyn. Hun er lidt bekymret for mit kontrol-freak-gen :rolleyes Jeg beroligede med, at det kan være meget værre og at jeg jo blev gravid med Anna på trods :P

Hun har givet grønt lys for, at jeg må spise Pergotime, som jeg gjorde "med" Anna. Det kan måske stabilisere en smule og give mig noget ro og jeg havde ingen bivirkninger overhovedet. Så nu spiser jeg den gamle pakke jeg har liggende og så bliver jeg lige scannet på dag 14 for at tjekke, at jeg ikke modner mere end maks 2 øg, men at hormonerne forhåbentlig bare holder lidt snor i den naturlige cyklus, så den ikke bliver for lang og vigtigst af alt ikke bliver længere og længere.

Den her nye cyklus vil give ÆL ml. d. 20/12 og 8. jan og det VIL jeg altså ikke, så der bliver helt sikkert pause. Så er det heller ikke træls, at vi evt. skal springe over, hvis der er mere end to modnede æg ;)

Jeg er fortrøstningsfuld og sikker på, at jeg nok skal blive gravid. Endda også indenfor 6 mdr. og jeg glæder mig! :wub

Hvor er det dejligt at læse :loveshower Selvfølgelig kan du godt blive gravid, det er der da ingen tvivl om :kiss

Har du fortalt gyn om alle de kontrol-Freaks der er herinde?? ;) :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis min cyklus er stabil på 28 dage fra nu af, ja så vil jeg få termin d. 26 december (+/-) hvis det lykkeds denne gang  :) Ikke lige just ønske termins datoen, men fuck det!  -_- 

Hvad med jer andre? Holder i pause "her omkring nu" for ikke at ramme en jule baby, eller?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis min cyklus er stabil på 28 dage fra nu af, ja så vil jeg få termin d. 26 december (+/-) hvis det lykkeds denne gang :) Ikke lige just ønske termins datoen, men fuck det! -_-

Hvad med jer andre? Holder i pause "her omkring nu" for ikke at ramme en jule baby, eller?

Jeg gør, for jeg havde termin 24/12 med min datter og et julebarn må være fint :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis min cyklus er stabil på 28 dage fra nu af, ja så vil jeg få termin d. 26 december (+/-) hvis det lykkeds denne gang :) Ikke lige just ønske termins datoen, men fuck det! -_-

Vi har mulighed for termin mellem den 22.-25. December afhængig af om cyklus bliver 26/27 eller 30/31 dage, efter 2 bio er det som om kroppen har forlænget cyklus <_< Egentlig ville vi ikke, men eftersom det vist heller ikke kommer nemt til os denne gang, så mener manden det er dumt ikke at bruge chancen, så jeg skal have akupunktur i dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden synes ikke vi skal holde pause, men jeg vil rigtig gerne springe denne cyklus over - også selvom vi højst sandsynligt alligevel ikke kan selv. Afhængigt af ÆL, vil terminsdatoen hedde mellem 21. og 28. december!! Og det orker jeg bare ikke. Har i forvejen 5 familiefødselsdage i december, og vi bliver hvert år så trætte af at skulle se familien HELE tiden i december. Så nu må vi se om jeg får overbevist manden om, at vi lige venter denne måned. En måned fra eller til betyder jo heller ikke så meget i den det store billede?!

Jeg kan så lige se for mig, at det lykkes i næste cyklus, hvor vi måske når at få behandling, og at jeg så bliver gravid med tvillinger, der har termin i januar. Men da tvillinger altid bliver født tidligere, så ender det sikkert med tvillinger juleaften!!   :o :o :o Altså ikke fordi jeg spekulerer særligt meget på det eller noget.... :blush  :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holder ikke pause, på trods af at vi allerede har en datter med fødselsdag D. 27. december :) vi skal skam nok finde ud af det hvis vi skulle få endnu en i slutningen af december, det tager vi ikke så tungt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Langt om længe har jeg fået tid ved lægen, angående hjælp til at blive gravid...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Langt om længe har jeg fået tid ved lægen, angående hjælp til at blive gravid...

Dejligt - men han burde hjælpe noget før.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt - men han burde hjælpe noget før.

Har valgt den kvindelige læge fremover...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan.. Det var sørme også på tide, håber ikke det kommer til at trække ud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber hun er sød og forstående og at i får hjælp med det samme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Piger ? Jeg fik fjernet min p-stav 20.marts.

Kan man få æl i perioden op til første mens efter fjernelse?

Og kan man ud fra sidste graviditet ca udregne ens æl ud fra sidste/først mens dag og termins datoen? (Håber i forstår)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og kan man ud fra sidste graviditet ca udregne ens æl ud fra sidste/først mens dag og termins datoen? (Håber i forstår)

Jeg vil sige du sagtens kan få ÆL før første mens kommer. I så fald skal du jo nok have en terminsscanning, da det jo er helt umuligt at sige hvornår den har ligget, men skal vel næppe udregnes udfra graviditeten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener du, om din cyklus længde er som før sidste graviditet? Hvis du gør, så tror jeg det er meget forskelligt :) Før M. Var min cyklus på 29/30 dage, efter fødslen af M. Endte den på 26/27 dage og har været sådan indtil januar og februar, hvor jeg har haft 2 bio graviditeter. Derefter var den i marts på 30 dage og jeg ved endnu ikke hvad denne cyklus ender på, men tænker et sted mellem de 26/27 dage eller 30 ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare helt okay med ikke at være gravid. Og er faktisk også helt okay med, at vi slet ikke skal gå op i det denne cyklus!

Så er det i morgen jeg skal tage den første Pergotime. Jeg er faktisk ret spændt, men ved jo intet før scanning d. 7. april <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare helt okay med ikke at være gravid. Og er faktisk også helt okay med, at vi slet ikke skal gå op i det denne cyklus!

Så er det i morgen jeg skal tage den første Pergotime. Jeg er faktisk ret spændt, men ved jo intet før scanning d. 7. april <_<

Jeg skal tage min fredag. Men scannes 3/4, hvorfor skal du først scannes ugen efter? Vil du evt fortælle hvis du får bivirkninger? Jeg syntes indlægs sedlen er lidt vild.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal tage min fredag. Men scannes 3/4, hvorfor skal du først scannes ugen efter? Vil du evt fortælle hvis du får bivirkninger? Jeg syntes indlægs sedlen er lidt vild.

Jeg tænker det er fordi jeg har prøvet det før - normalt bliver man vist scannet første gang omkring CD 10. Det gjorde jeg i hvert fald den allerførste gang, men jeg er slet ikke så hurtig til at modne æg, så vi kan ligeså godt vente til om mandagen :)

Jeg havde overhovedet ingen bivirkninger sidste gang, så det satser jeg stærkt på heller ikke at få denne gang ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker det er fordi jeg har prøvet det før - normalt bliver man vist scannet første gang omkring CD 10. Det gjorde jeg i hvert fald den allerførste gang, men jeg er slet ikke så hurtig til at modne æg, så vi kan ligeså godt vente til om mandagen :)

Jeg havde overhovedet ingen bivirkninger sidste gang, så det satser jeg stærkt på heller ikke at få denne gang ;)

Ok ja er min første gang så det er jo nok derfor. Fedt du ikke havde bivirkninger, den tager jeg også så :-) Methforminen giver i forvejen kvalme.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER