Besvaret March 23, 2014 Tak skal du have.. Prøver at teste igen tirsdag med morgenurin, så er den forhåbentlig mere tydelig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Så var der lidt rød farve på papiret. Det er altså for tidligt 3+2 :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Nu er jeg i 12 dag i cyklus ud af 37 dage og har hertil aften på toilettet og tørret mig, var der blødpletter på papiret og jeg tørrede mig et par gange og det gentog sig... Jeg ved at det ikke er ÆL da jeg for en sikkerhedsskyld tog en ÆL test tidligere og den var negativ. Hvad kan det så værre? Har prøvet at google det men kan desværre ikke finde en grund til pletblødningen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Nu er jeg i 12 dag i cyklus ud af 37 dage og har hertil aften på toilettet og tørret mig, var der blødpletter på papiret og jeg tørrede mig et par gange og det gentog sig... Jeg ved at det ikke er ÆL da jeg for en sikkerhedsskyld tog en ÆL test tidligere og den var negativ. Hvad kan det så værre? Har prøvet at google det men kan desværre ikke finde en grund til pletblødningen....Og du er sikker på, at sidste blødning var en rigtig mens? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Ja for jeg blødte i 6 dage hvor de første 2 dage blødte jeg meget.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Ja for jeg blødte i 6 dage hvor de første 2 dage blødte jeg meget....Hmm... Ja, så har jeg ikke nogen gode bud :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Jeg er total rundtosset og ved ikke hvad jeg skal tro!! Men se hvad jeg lige har lavet :loveshower GetAttachment.aspx.jpg Jeg er i dag 4+0 så undrer mig lidt over at den er svag og ikke mere tydlig. Håber bare at den bliver der og at det ikke er en bio jeg har fanget. :toot Min dreng bliver så glad når jeg kan fortælle ham, at han skal være storbror, hans største ønske er en baby :kuller Men vi venter lige til vi er sikker på at spiren bliver hvor den er.. Den er da super fin positiv :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Så var der lidt rød farve på papiret. Det er altså for tidligt 3+2 :(Det burde jo ikke være mens.. Jeg hepper på noget andet :kiss :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Det burde jo ikke være mens.. Jeg hepper på noget andet :kiss :bd :bd Det var også den dag jeg så noget rødt første gang i sidste cyklus og så blødte jeg rigtigt fra 3+3. Man kan altså ikke holde på en graviditet, hvis man starter med at bløde alting ud 10 dage efter ÆL :( Det er HELT okay, hvis jeg ikke er gravid, men det lover ikke godt for det næste halve års sandsynlighed for graviditet, hvis det er fast jeg skal bløde så tidligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Det var også den dag jeg så noget rødt første gang i sidste cyklus og så blødte jeg rigtigt fra 3+3. Man kan altså ikke holde på en graviditet, hvis man starter med at bløde alting ud 10 dage efter ÆL :( Det er HELT okay, hvis jeg ikke er gravid, men det lover ikke godt for det næste halve års sandsynlighed for graviditet, hvis det er fast jeg skal bløde så tidligt :(Det lyder også mærkeligt :unsure Var det muligt at høre gyn. Ad? Jeg prøvede det jo selv denne måned, ganske lidt og alligevel ingenting, men det var der.. Og det var der faktisk også i januar! Jeg håber og tænker, at gynækologen måske kunne fortælle hvad det kan skyldes med dig? Var Gele Royale en mulighed? Det skulle være godt til at gøre æggene bedre bla. Er selv startet på dem med et boost, så ved ikke om de gør nogen forskel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Det lyder også mærkeligt :unsure Var det muligt at høre gyn. Ad? Jeg prøvede det jo selv denne måned, ganske lidt og alligevel ingenting, men det var der.. Og det var der faktisk også i januar! Jeg håber og tænker, at gynækologen måske kunne fortælle hvad det kan skyldes med dig? Var Gele Royale en mulighed? Det skulle være godt til at gøre æggene bedre bla. Er selv startet på dem med et boost, så ved ikke om de gør nogen forskel ;) Jeg nævnte det i sidste cyklus og hun sagde, at vi skulle se det an en cyklus mere og hvis det er et konsistent problem, så kan man give progesteron-stikpiller. Så vil jeg altså hellere bruge samme hjælpemetode som med Anna! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Det var også den dag jeg så noget rødt første gang i sidste cyklus og så blødte jeg rigtigt fra 3+3. Man kan altså ikke holde på en graviditet, hvis man starter med at bløde alting ud 10 dage efter ÆL :( Det er HELT okay, hvis jeg ikke er gravid, men det lover ikke godt for det næste halve års sandsynlighed for graviditet, hvis det er fast jeg skal bløde så tidligt :(Jeg begynder også altid at bløde 'for tidligt' :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Jeg nævnte det i sidste cyklus og hun sagde, at vi skulle se det an en cyklus mere og hvis det er et konsistent problem, så kan man give progesteron-stikpiller. Så vil jeg altså hellere bruge samme hjælpemetode som med Anna! :( :( øv også :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Jeg begynder også altid at bløde 'for tidligt' :( Det er latterligt! :( :( øv også :kram2 Tak :kiss Status er, at der intet var nu, temp er stadig høj (det var den ikke om aftenen 3+2 sidste cyklus) og nu er mine brystvorter blevet ømme igen, selvom det er 4 dage siden de holdt op med det ifm. ÆL :blink Det føles til gengæld lidt mensagtigt nu, for første gang denne cyklus. Det har der været mere af tidligere de foregående gange. Jeg forstår ikke, hvorfor der ikke bare kan være lidt konsistens! <_< :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Nå, måske er der stadig antydning af farve på papiret og måske mine dutter ikke er så ømme alligevel. Det er vist bare et spørgsmål om tid før jeg bløder rigtigt. Jeg håber bare det venter til tidligst 3+4!:unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Hader hader hader mens... Kramper og kraftige blødninger når man hader blod er bare ikke fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Hej piger. Jer der har prøvet at abortere... Har I haft problemer med blødning efter sex? Det er nu cirka to uger siden min blødning efter aborten stoppede. Men jeg har stadig ganske svagt lyserødt på papiret når jeg tørrer mig dagen efter sex. Ikke lige efter når jeg går på wc, men først næste morgen og formiddag og så er det væk igen. Har jeg aldrig haft før. Er det normalt? Glæder mig til mens for så står den på insemination! Ja stoppede med at bløde. Havde sex og pletblødte kraftigt i en uge der efter. Virkelig røv! En uge senere startede en mærkelig mens så der varede i 2 uger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Århhhh altså er total i forvirring!! Er nu gået to dage over tid, hvis jeg altså havde ÆL på det tidspunkt jeg tror.. Har kun en meget let murren i underlivet, ikke noget særligt.. Men har til gengæld enormt meget udflåd.. Og det har nu varet siden i torsdags.. Plejer jeg ikke op til mens.. Kom til og tage en test i går men den var bragende negativ så tror ikke jeg er gravid :( Og min temperatur er ikke særlig høj synes jeg ikke.. Har ikke taget den hver morgen men den er kun på 36,8 så synes ikke det virker så højt.. Men er total lost og forvirret over al den udflåd og pludselig meget meget ømme bryster.. Men al sammen kan vel også være tegn på mens?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Århhhh altså er total i forvirring!! Er nu gået to dage over tid, hvis jeg altså havde ÆL på det tidspunkt jeg tror.. Har kun en meget let murren i underlivet, ikke noget særligt.. Men har til gengæld enormt meget udflåd.. Og det har nu varet siden i torsdags.. Plejer jeg ikke op til mens.. Kom til og tage en test i går men den var bragende negativ så tror ikke jeg er gravid :( Og min temperatur er ikke særlig høj synes jeg ikke.. Har ikke taget den hver morgen men den er kun på 36,8 så synes ikke det virker så højt.. Men er total lost og forvirret over al den udflåd og pludselig meget meget ømme bryster.. Men al sammen kan vel også være tegn på mens?? Altså, jeg synes det lyder meget som graviditet. Plejer dine bryster at være større og ømme op til mens? Er du 4+2 i dag? Jeg ville blive ved med at teste :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Altså, jeg synes det lyder meget som graviditet. Plejer dine bryster at være større og ømme op til mens? Er du 4+2 i dag? Jeg ville blive ved med at teste :kiss Tak for svar Susanne.. De plejer og være ømme lidt tid efter ÆL, men det har de ikke været denne gang det er først for alvor begyndt og komme i dag egentlig.. Og de meget små niv der er, er også først begyndt og komme i går og så ømme bryster for alvor i dag.. Ellers har jeg ingen symptomer overhovedet.. Jeg plejer også og blive meget oppustet op til mens og det synes jeg heller ikke jeg er.. Synes bare det er træls hvis slet ikke jeg haft ÆL.. Men lavede en næsten positiv test og to dage efter var den slet ikke i nærheden af positiv så vil jo mene jeg burde have haft ÆL.. Og de blodprøver af mine hormoner jeg fik taget i forbindelse med behandling var alle sammen helt normale.. Selv mit LH og FSH var normale.. Håber bare mens dukker op hvis ikke jeg er gravid så vi kan komme videre med behandlingen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Tak for svar Susanne.. De plejer og være ømme lidt tid efter ÆL, men det har de ikke været denne gang det er først for alvor begyndt og komme i dag egentlig.. Og de meget små niv der er, er også først begyndt og komme i går og så ømme bryster for alvor i dag.. Ellers har jeg ingen symptomer overhovedet.. Jeg plejer også og blive meget oppustet op til mens og det synes jeg heller ikke jeg er.. Synes bare det er træls hvis slet ikke jeg haft ÆL.. Men lavede en næsten positiv test og to dage efter var den slet ikke i nærheden af positiv så vil jo mene jeg burde have haft ÆL.. Og de blodprøver af mine hormoner jeg fik taget i forbindelse med behandling var alle sammen helt normale.. Selv mit LH og FSH var normale.. Håber bare mens dukker op hvis ikke jeg er gravid så vi kan komme videre med behandlingen.. Måske du lige har haft ÆL nu? Tag lige din temperatur i aften eller i morgen og se om den stiger :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Måske du lige har haft ÆL nu? Tag lige din temperatur i aften eller i morgen og se om den stiger :unsure Synes dælme bare det er underligt.. Vi passer lige mine svigerforældres gård pt. så skal tjekke om jeg har fået termometeret med mig.. Det er godt nok bare sent hvis det er tilfældet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Ja stoppede med at bløde. Havde sex og pletblødte kraftigt i en uge der efter. Virkelig røv! En uge senere startede en mærkelig mens så der varede i 2 uger. Argh det er jo tortur når man gerne vil videre. Håber godt nok jeg får en rigtig mens om 14 dage så vi kan komme videre i teksten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 Så er mens vist på trapperne. Min temperatur er faldet i løbet af natten. Dag 3+4, så stadig tidligt, men bedre end 3+3 :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 Stadig ingen mens her.. Har dog fået lidt mere murren i maven men det kommer og går lidt.. Synes ikke det er så slemt som det plejer.. Normalt kan jeg mærke at nu kommer mens nok og så er det der i løbet af 2-3 timer.. I tilfælde af at udflådene var tegn på ÆL tænkte kæresten og jeg at vi heller måtte hygge i går just in case.. Det var næsten umuligt da jeg var (undskyld mit sprog) så våd at hverken jeg eller ham rigtig kunne mærke noget.. Det er altså lidt underligt.. Det er første gang siden pille stop at min cyklus er så lang og ustabil.. Og har netop ikke tænkt for meget over det i denne måned da jeg jo bare gerne vil i gang med behandlingen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites