Besvaret March 22, 2014 Gentager mig selv- men hold nu op hvor har den akupunktur sat sving i nogle ting :O Ganske vist fik vi ikke II denne måned.. Men jeg har vist gang i en grundig udrensning af livmoder osv. :unsure Jeg har haft så ondt, hver dag siden mens kom tirsdag. Jeg plejer at have mens i 3 dage- 1 dag hvor det starter, 2. Dag for fuld skrue, 3. Dag afslutning og stop. Jeg bløder stadig.. Og har stadig menssmerter, særlig om aftenen. Er godt nok spændt på hvad der sker, når jeg får sat nye nåle i på onsdag :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2014 Gentager mig selv- men hold nu op hvor har den akupunktur sat sving i nogle ting :o Ganske vist fik vi ikke II denne måned.. Men jeg har vist gang i en grundig udrensning af livmoder osv. :unsure Jeg har haft så ondt, hver dag siden mens kom tirsdag. Jeg plejer at have mens i 3 dage- 1 dag hvor det starter, 2. Dag for fuld skrue, 3. Dag afslutning og stop. Jeg bløder stadig.. Og har stadig menssmerter, særlig om aftenen. Er godt nok spændt på hvad der sker, når jeg får sat nye nåle i på onsdag :o Håber det resulterer i gevinst for jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2014 Håber det resulterer i gevinst for jer :)Tak :kiss Desværre tror jeg ikke rigtigt, at det kommer så hurtigt - heller ikke denne gang :( M. Var lang tid undervejs og til juni er det 1 år siden jeg stoppede med P-pillerne (igen - og tog demFaktisk kun i 4 mdr. Denne gang). Manden er helt oppe på dupperne, men jeg er vist ved at være sat godt på plads med optimismen - så håber jeg kan tage det lidt mere roligt. Objektivt set så ved jeg jo, at det er er større puslespil der skal gå op med en graviditet, og alt godt kommer jo til den der ventet :wub Har også lært, at nålene kan sætte de vildeste hormoner i gang, så vi må se, om vi kan gøre hjemmearbejdet og akupunktur, Gele Royale boost og biologien er med os :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2014 Ikke skyggen af mens endnu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2014 Ikke skyggen af mens endnu...Hvor er det spændende :bd Det må også være jeres tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Hvor er det spændende :bd Det må også være jeres tur :)Den er så kommet :( så det var heller ikke denne gang det skulle være... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Den er så kommet :( så det var heller ikke denne gang det skulle være... Øv! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Jeg er total rundtosset og ved ikke hvad jeg skal tro!! Men se hvad jeg lige har lavet :loveshower Jeg er i dag 4+0 så undrer mig lidt over at den er svag og ikke mere tydlig. Håber bare at den bliver der og at det ikke er en bio jeg har fanget. :toot Min dreng bliver så glad når jeg kan fortælle ham, at han skal være storbror, hans største ønske er en baby :kuller Men vi venter lige til vi er sikker på at spiren bliver hvor den er.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Jeg er total rundtosset og ved ikke hvad jeg skal tro!! Men se hvad jeg lige har lavet :loveshower GetAttachment.aspx.jpg Jeg er i dag 4+0 så undrer mig lidt over at den er svag og ikke mere tydlig. Håber bare at den bliver der og at det ikke er en bio jeg har fanget. :toot Min dreng bliver så glad når jeg kan fortælle ham, at han skal være storbror, hans største ønske er en baby :kuller Men vi venter lige til vi er sikker på at spiren bliver hvor den er.. Den er da RET tydelig :glad Stort tillykke :yay Håber spiren bliver, hvor den skal :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Jeg er total rundtosset og ved ikke hvad jeg skal tro!! Men se hvad jeg lige har lavet :loveshower GetAttachment.aspx.jpg Jeg er i dag 4+0 så undrer mig lidt over at den er svag og ikke mere tydlig. Håber bare at den bliver der og at det ikke er en bio jeg har fanget. :toot Min dreng bliver så glad når jeg kan fortælle ham, at han skal være storbror, hans største ønske er en baby :kuller Men vi venter lige til vi er sikker på at spiren bliver hvor den er.. Stort tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Jeg er total rundtosset og ved ikke hvad jeg skal tro!! Men se hvad jeg lige har lavet :loveshower GetAttachment.aspx.jpg Jeg er i dag 4+0 så undrer mig lidt over at den er svag og ikke mere tydlig. Håber bare at den bliver der og at det ikke er en bio jeg har fanget. :toot Min dreng bliver så glad når jeg kan fortælle ham, at han skal være storbror, hans største ønske er en baby :kuller Men vi venter lige til vi er sikker på at spiren bliver hvor den er.. Hvor er det fantastisk !!! Stort tillykke!! Håber jeg også kan lave sådan en snart !! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Stort tillykke ninnad! Fedt! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Mange tak det er helt surrealist, den her dag har vi ventet på længe.. Men nu den er her ved vi ikke helt om vi tør glæde os.. Hvornår vil i mene at testen burde være mere tydelig?? Den er altså tydelig. Som regel er de en del svagere ved en bio. Men det er også forskelligt, hvor hurtigt man danner hcg'et. Jeg testede nogenlunde som dig, da jeg var 4+0 og da jeg testede igen 3 dage efter var den endnu mere tydelig :) Så jeg ville ikke være så meget i tvivl om, at den er der. Nu handler det "bare" om, at den skal blive siddende, og der er det jo ret kritisk til og med 7.uge og i det hele taget er der en del, der først føler sig helt sikre efter NF... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Ja, det er surt... Ikke fedt på sin fødselsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Den er altså tydelig. Som regel er de en del svagere ved en bio. Men det er også forskelligt, hvor hurtigt man danner hcg'et. Jeg testede nogenlunde som dig, da jeg var 4+0 og da jeg testede igen 3 dage efter var den endnu mere tydelig :) Så jeg ville ikke være så meget i tvivl om, at den er der. Nu handler det "bare" om, at den skal blive siddende, og der er det jo ret kritisk til og med 7.uge og i det hele taget er der en del, der først føler sig helt sikre efter NF...Tak det beroligende mig meget☺️ Tror jeg har læst for meget om alt det der kan gå galt end det der ikke går galt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Den er altså tydelig. Som regel er de en del svagere ved en bio. Men det er også forskelligt, hvor hurtigt man danner hcg'et. Jeg testede nogenlunde som dig, da jeg var 4+0 og da jeg testede igen 3 dage efter var den endnu mere tydelig :) Så jeg ville ikke være så meget i tvivl om, at den er der. Nu handler det "bare" om, at den skal blive siddende, og der er det jo ret kritisk til og med 7.uge og i det hele taget er der en del, der først føler sig helt sikre efter NF... Tak det beroligede mig meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Den er altså tydelig. Som regel er de en del svagere ved en bio. Men det er også forskelligt, hvor hurtigt man danner hcg'et. Jeg testede nogenlunde som dig, da jeg var 4+0 og da jeg testede igen 3 dage efter var den endnu mere tydelig :) Så jeg ville ikke være så meget i tvivl om, at den er der. Nu handler det "bare" om, at den skal blive siddende, og der er det jo ret kritisk til og med 7.uge og i det hele taget er der en del, der først føler sig helt sikre efter NF... Tak det beroligede mig meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Tillykke :) jeg synes altså også den er flot positiv. Spørgsmålet er vel ikke hvor tydeligt den burde være men om den udvikler sig.Tak skal du have.. Prøver at teste igen tirsdag med morgenurin, så er den forhåbentlig mere tydelig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Den er altså meget tydelig. Stort stort tillykke, hvor er det dejligt for jer!! Ingen bekymring ven- den er soleklar.Taaak Del dette indlæg Link to post Share on other sites