Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Nogen af jer der har oplevet at få ondt i inderlivet under og efter sex??

Føler min mand trænger helt op i enden af mit underliv, tror nu ikke på det er det der sker.. Har oplevet det 2 gange nu. Jeg skal teste søndag og hvis jeg er gravid er jeg 3+4 uger henne..

Del dette indlæg

Nogen af jer der har oplevet at få ondt i inderlivet under og efter sex??

Føler min mand trænger helt op i enden af mit underliv, tror nu ikke på det er det der sker.. Har oplevet det 2 gange nu. Jeg skal teste søndag og hvis jeg er gravid er jeg 3+4 uger henne..

Har jeg selv oplevet en del gange.. Nogle af gangene har det været pga jeg har haft en cyste.. Men så har jeg også mange meget kraftige smerter bagefter.. Andre gange mener lægerne det kan være myoser.. Ligesom man kan få i nakken så kan man også få det i bækkenet og det kan godt gøre temmeligt ondt under samleje.. Og det er vist ret normalt at kvinder får det.. Man kan lave nogle udstræknings øvelser der kan afhjælpe det.. Det kan man google

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dag 13 idag, efter ÆL, negativ test, dog på eftermiddags urin.

Havde en mikro blødning igår formiddags på papiret da jeg tørrede mig, tænkte implantings blødning, men det er da ret sent  :huh Hvis det er det.

Det kan det da ikke være så sent kan det?

Men noget andet er, jeg havde jo ÆL d 7 i følge mine tests, og vil jo så efter signed have frigivet ægget 24-48 timer senere ikke?

Tænker så at man siger man ved  ÆL er 2+0, men ægget er først frugtbart 1-2 dage senere, og er "i teorien" så 2+1 / 2+2, men bør man ikke være 2+0 ved selve befrugtningen eller?

Hmm... hvor har du læst/hørt det? :unsure

Mens er vist startet op her i eftermiddag. Så nu kan jeg få meldt os til fryseforsøg i morgen. Er der nogen der ved hvor lang tid et fryseforsøg tager? Hvornår får man ca æg(gene) op? Er så bange for det falder sammen med min ferie i påsken :(

Æv, søde! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er så fedt, at jeg tænker markant mindre over det denne gang og faktisk er fuldstændig okay med, at få mens om 1 uge! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mens er vist startet op her i eftermiddag. Så nu kan jeg få meldt os til fryseforsøg i morgen. Er der nogen der ved hvor lang tid et fryseforsøg tager? Hvornår får man ca æg(gene) op? Er så bange for det falder sammen med min ferie i påsken :(

Du have stimuleret forsøg, ikk? Normalt tager det vidst 10-16 dage før slimhinden er klar, alt efter hvor godt du reagerer på hormonerne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du have stimuleret forsøg, ikk? Normalt tager det vidst 10-16 dage før slimhinden er klar, alt efter hvor godt du reagerer på hormonerne :)

Nej de siger de vil prøve at se hvordan min krop selv danner slimhinde og så ÆL sprøjte et par dage før ÆO. Jeg må høre i morgen når jeg melder os til..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra for menses smerter <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra for menses smerter <_<

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger :-)

Fortæl mig gerne, at jeg ikke er den eneste som der har haft symptomer på at være gravid, uden at være det?

Nu er det bedre og symptomerne er stort set væk, men jeg har virkelig følt mig som en overstadig skruk og indbildsk 'wanne be gravid' høne!! Og det har jeg aldrig prøvet før - altså at kroppen kan tricke så meget, selv om at jeg vidste, at symptomerne ikke kunne passe :-/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger :-)

Fortæl mig gerne, at jeg ikke er den eneste som der har haft symptomer på at være gravid, uden at være det?

Nu er det bedre og symptomerne er stort set væk, men jeg har virkelig følt mig som en overstadig skruk og indbildsk 'wanne be gravid' høne!! Og det har jeg aldrig prøvet før - altså at kroppen kan tricke så meget, selv om at jeg vidste, at symptomerne ikke kunne passe :-/

Symptomer på graviditet og mens minder meget om hinanden, så personligt ville jeg ikke tro på noget som helst, før jeg havde en test, der fortalte, at jeg var gravid. Har selv lige fået mine to streger,  og der var da nogle signaler, men jeg var absolut ikke sikker før jeg fik en skyggestreg 3+5...og der var jeg ikke sikker på, om det så var en bio eller en graviditet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej de siger de vil prøve at se hvordan min krop selv danner slimhinde og så ÆL sprøjte et par dage før ÆO. Jeg må høre i morgen når jeg melder os til..

Ok. Jamen så tager det så lang tid som du normalt vil være om at få ægløsning :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Symptomer på graviditet og mens minder meget om hinanden, så personligt ville jeg ikke tro på noget som helst, før jeg havde en test, der fortalte, at jeg var gravid. Har selv lige fået mine to streger,  og der var da nogle signaler, men jeg var absolut ikke sikker før jeg fik en skyggestreg 3+5...og der var jeg ikke sikker på, om det så var en bio eller en graviditet...

Du har helt ret - det er også min tankegang ;-) symptomerne startede allerede et par dage efter ÆL, og det er jo alt for tidligt! Men jeg har bare følt at jeg kunne genkende dem fra sidst, så de forvirrede mig lidt. Der er stadig lidt tegn engang imellem, men jeg har overbevist mig selv om, at det må være ren indbildning.

Og tillykke, forresten :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger.

Jer der har prøvet at abortere...

Har I haft problemer med blødning efter sex? Det er nu cirka to uger siden min blødning efter aborten stoppede. Men jeg har stadig ganske svagt lyserødt på papiret når jeg tørrer mig dagen efter sex. Ikke lige efter når jeg går på wc, men først næste morgen og formiddag og så er det væk igen. Har jeg aldrig haft før. Er det normalt? Glæder mig til mens for så står den på insemination!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... hvor har du læst/hørt det? :unsure

Ja når du har ÆL, går der jo 24-48 timer før ægget er frigivet. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja når du har ÆL, går der jo 24-48 timer før ægget er frigivet.

Nej.

Når din æl test er positiv går der 24-48 timer før ægget frigives og dermed din ægløsning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej.

Når din æl test er positiv går der 24-48 timer før ægget frigives og dermed din ægløsning.

Ja det er jo det jeg mener. Og man siger man er 2+0 når man har ÆL

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man er 2+0 når ægget er frigivet og moden (og befrugtet ;))

ÆL test viser positiv 1-2 dage før, altså på dag 1+5 eller 1+6.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man er 2+0 når ægget er frigivet og moden (og befrugtet ;))

ÆL test viser positiv 1-2 dage før, altså på dag 1+5 eller 1+6.

Jeg har folk siger de er 2+0 ved ÆL, derfor jeg skrev tidligere om man så ikke var 2+1 eller 2+2 ved selve befrugtningen, men det giver da også mening modsatte vej  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Menses har vist sig idag.. 
Det har jeg det faktisk helt okay med  ^_^ For det lader til min cyklus er ved at være som den plejede igen.
Testede positiv for ÆL for præcis 14 dage siden, og idag kom menses. 

Så håber jeg bare jeg kan have en cyklus på 28 dage, som jeg havde før "i tiden" da jeg ikke rigtig brugte prævention. (ud over kondom)

Så er helt fattet med at menses har vist sig idag ;) Det tyder nemlig på min prævention er ude af kroppen! YES!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præcis- men derfor er ÆL-TESTEN alligevel positiv de det 24-48 timer før ÆL egentlig sker :) Altså 1+5/1+6 ved positiv ÆL-test også følge ÆL :)

Eks. Så havde jeg en positiv ÆL-test en søndag, men fornemmelse af ÆL kom først tirsdag aften, altså 48 timer senere - det passede også med, at min mens kom i tirsdags :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præcis- men derfor er ÆL-TESTEN alligevel positiv de det 24-48 timer før ÆL egentlig sker :) Altså 1+5/1+6 ved positiv ÆL-test også følge ÆL :)

Eks. Så havde jeg en positiv ÆL-test en søndag, men fornemmelse af ÆL kom først tirsdag aften, altså 48 timer senere - det passede også med, at min mens kom i tirsdags :)

Jep præcis, havde bare hørt den omvendt, men ved godt det med ÆL er positiv og så går der 24-48 timer før ægget er frugtbart som jeg kalder det  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm ingen mens her og ingen tegn eller smerter eller noget på at det skulle komme :/ tror heller ikke jeg er gravid for har ingen symptomer overhovedet på det heller..

Begynder måske og fortryde lidt at jeg ikke tog ÆL teste for det skulle lige passe at jeg ikke har fået ÆL i denne måned og min cyklus så har rykket sig!! Vil være møg træls når det kræver en mens for vandskanningen :( håber mens dukker op snart så vi kan komme i gang med behandlingen!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm ingen mens her og ingen tegn eller smerter eller noget på at det skulle komme :/ tror heller ikke jeg er gravid for har ingen symptomer overhovedet på det heller..

Begynder måske og fortryde lidt at jeg ikke tog ÆL teste for det skulle lige passe at jeg ikke har fået ÆL i denne måned og min cyklus så har rykket sig!! Vil være møg træls når det kræver en mens for vandskanningen :( håber mens dukker op snart så vi kan komme i gang med behandlingen!!

Har du overvejet at tage en GT? Så kan du udelukke/bekræfte det om ikke andet.. Man behøver ingen symptomer for at være gravid ;) Ved den allerførste graviditet havde jeg kun symptomer et par dage før, og da mens var udeblevet 1 dag testede jeg positiv (men det endte som den før omtalte MA)- og jeg havde faktisk fået en enkelt øl aftenen før ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du overvejet at tage en GT? Så kan du udelukke/bekræfte det om ikke andet.. Man behøver ingen symptomer for at være gravid ;) Ved den allerførste graviditet havde jeg kun symptomer et par dage før, og da mens var udeblevet 1 dag testede jeg positiv (men det endte som den før omtalte MA)- og jeg havde faktisk fået en enkelt øl aftenen før ;)

Jo det har jeg da, men er bare så træt af og blive skuffet hele tiden.. Det eneste jeg har følt er sådan en tyngende fornemmelse i underlivet, men kan også sagtens være mens tegn..

Så vil hellere vente nogle dage og se om mens ikke dukker op.. Kan heller ikke lige finde mine g teste da de ligger i en flyttekasse et sted.. :)

Så tror lige jeg venter nogle dage..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo det har jeg da, men er bare så træt af og blive skuffet hele tiden.. Det eneste jeg har følt er sådan en tyngende fornemmelse i underlivet, men kan også sagtens være mens tegn..

Så vil hellere vente nogle dage og se om mens ikke dukker op.. Kan heller ikke lige finde mine g teste da de ligger i en flyttekasse et sted.. :)

Så tror lige jeg venter nogle dage..

God plan :kram2

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER