Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Hvor er I søde piger :loveshower :kram

Det betyder sgu meget :lovebk

Del dette indlæg

Selvom vi ikke rigtig prøver endnu (og nærmest aldrig har sex :( ), så bliver jeg lige spændt omkring mens dag hver gang alligevel, tosset ikke?

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går var det 2 uger siden jeg havde en positiv ÆL-test! Så i dag eller i morgen burde være

14 dage siden ÆL og dermed forventet mens.. Jeg har ikke set skyggen af spor blod siden den smule torsdag aften (i sidste uge).. Manden er utålmodig :D Jeg er ikke så testlysten, selvom jeg da har svage øjeblikke, hvor jeg overvejer også skynder mig at tisse, så jeg ikke falder i :P Umiddelbart så er målet at vente med testning til torsdag eller fredag, gerne længere endnu- så burde mens have fået en chance til at vise sig..

Også kom manden med en :huh udmelding til aften, hvis ikke vi ender med en november termin,

så fortsætter vi, også selvom det kan betyde termin juleaften :O Det var vi ellers enige om

Vi ikke ville, men han synes, at når det ikke er så let for os, så er alle måneder kostbare og velkommen :wub

Børn med termin juleaften er skønne! ;)

Jeg hepper :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor jeg håber for dig ønskebebs :) vil bare være så fantastisk.. Den lille blødning kan jo være et rigtig godt tegn :)

Her går det stille og roligt.. Mærker slet ikke noget.. Men ved heller ikke om vi helt har ramt ÆL da jeg jo ikke rigtig vil teste denne gang for det.. Så forventer mens her i weekenden..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Børn med termin juleaften er skønne! ;)

Jeg hepper :yay

Det kan jeg jo se de er :kiss Men synes det vil være synd for Melissa :( Selvom nytårsaften nok var mere realistisk :P Hvis man ser på min statistik :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor jeg håber for dig ønskebebs :) vil bare være så fantastisk.. Den lille blødning kan jo være et rigtig godt tegn :)

Her går det stille og roligt.. Mærker slet ikke noget.. Men ved heller ikke om vi helt har ramt ÆL da jeg jo ikke rigtig vil teste denne gang for det.. Så forventer mens her i weekenden..

Vi følges jo troligt, uge for uge ;) Er spændt på hvad der sker :) Har du mere ro på? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg jo se de er :kiss Men synes det vil være synd for Melissa :( Selvom nytårsaften nok var mere realistisk :P Hvis man ser på min statistik :P

Hmm... hvorfor vil det være synd for Melissa? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... hvorfor vil det være synd for Melissa? :unsure

Hvis vi ikke er der den juleaften, den ene ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis vi ikke er der den juleaften, den ene ;)

Åh. Det forstår hun da ikke noget af alligevel, søde ;)

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh. Det forstår hun da ikke noget af alligevel, søde ;)

:kram2

Det sagde manden også :D Hellere i år end næste år ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi følges jo troligt, uge for uge ;) Er spændt på hvad der sker :) Har du mere ro på? :)

Ja! Det er super hyggeligt synes jeg :) men tror du kommer mere og mere foran mig hvis ikke du altså er gravid nu :) for din cyklus er nok noget kortere end min :)

Ja, har så meget mere ro på.. Tænker fraktis ikke særlig meget mere over det pt.. Altså vi gjorde self en ekstra indsats de dage hvor der var størst sandsynlighed for ÆL og ellers bare når vi lystede så ved ikke om vi har ramt ÆL eller ej..

Men tager det meget med ro nu, særligt nu hvor vi er på vej i behandling..

Har også fortalt det til alle mine kollegaer og den støtte det giver at have nogle og snakke med hjælper mig også meget.. Jeg er blevet mere afklaret med at det nok ikke bare lige er sådan at blive gravid naturligt for os.. Og det er ok :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja! Det er super hyggeligt synes jeg :) men tror du kommer mere og mere foran mig hvis ikke du altså er gravid nu :) for din cyklus er nok noget kortere end min :)

Ja, har så meget mere ro på.. Tænker fraktis ikke særlig meget mere over det pt.. Altså vi gjorde self en ekstra indsats de dage hvor der var størst sandsynlighed for ÆL og ellers bare når vi lystede så ved ikke om vi har ramt ÆL eller ej..

Men tager det meget med ro nu, særligt nu hvor vi er på vej i behandling..

Har også fortalt det til alle mine kollegaer og den støtte det giver at have nogle og snakke med hjælper mig også meget.. Jeg er blevet mere afklaret med at det nok ikke bare lige er sådan at blive gravid naturligt for os.. Og det er ok :)

Det er helt sikkert hyggeligt :)

Dejligt det har givet ro i maven, at I ved I får hjælp, det er jo heller ingen skam eller spor.. Vi kan, umiddelbart, godt selv, men det er åbenbart noget der alligevel tager rimelig lang tid at nå i mål med ;)

Min cyklus har ændret sig fra 26/27 dage også til et snit på 31 de 2 mdr. Med bio (fandt jeg ud af i min app)! Denne måned er også på 30 dage, når jeg tæller ÆL fra tirsdag den 4., så min cyklus har vist taget er spring retur fra 26/27 til de 30 som da vi forsøgte med M. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå.. Jeg var alligevel en slem pige og testede til morgen, negativ :(

Så mon ikke mens kommer i løbet af dagen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv bæv :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er helt sikkert hyggeligt :)

Dejligt det har givet ro i maven, at I ved I får hjælp, det er jo heller ingen skam eller spor.. Vi kan, umiddelbart, godt selv, men det er åbenbart noget der alligevel tager rimelig lang tid at nå i mål med ;)

Min cyklus har ændret sig fra 26/27 dage også til et snit på 31 de 2 mdr. Med bio (fandt jeg ud af i min app)! Denne måned er også på 30 dage, når jeg tæller ÆL fra tirsdag den 4., så min cyklus har vist taget er spring retur fra 26/27 til de 30 som da vi forsøgte med M. :)

Ja sådan er det jo bare :) det er jo ikke noget vi selv er herre over..

Det er sku da lækkert i selv kan og de selvom det bare er røv med de to bioer beviser det jo bare at i jo godt kan selv.. Jeg vil være så glad for og prøve og stå med to streger selv for at kunne se at vi godt kan selv men den chance tror jeg ikke vi får uden hjælp desværre.. Det har jeg erkendt..

Det kan være pga de to bioer at din cyklus måske er blevet lidt længere så mon ikke den bliver stabil igen på et tidspunkt.. Men hvor er det røv du testede negativ her til morgen men vi kan da håbe at den måske bliver positiv om nogle dage hvis mens stadigvæk udebliver.. Håber sådan for jer :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Æv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :( :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bum bum bum...

Har hele dagen overvejet om jeg ville lave dette indlæg. Jeg er bange for at jinxe det Big time!

I går begyndte jeg at pletbløde, og håbede sådan på at vågne op til mens. Det gjorde jeg desværre ikke. Kun pletblødning. Jeg tænkte at jeg for sjov ville tage en test, får tisset på den, og glemmer at den ligger på badeværelset. Efter en times tid, kommer jeg i tanke om den, og går ud for at smide den væk. Der er en meget meget svag streg på den! :o Oddsene for en bio er stor. Sådan var det i august da jeg testede svagt positiv. Selvfølgelig håber jeg helt vildt at der er NOGET og det sætter sig godt fast, men realisten i mig siger at det er en bio og mens er her senest lørdag. Jeg ved godt jeg slet slet ikke kan stole på en test der har lagt over 5 min, men har aldrig lavet skyggestreger medmindre der har været noget. Heller ikke efter flere timer. Havde en meget svag lyserød pletblødning i onsdags, og troede egentlig at kroppen lavede meget tidlig mens, men der var kun noget den ene gang..

Så jeg venter i spænding herhjemme! Nok mest på mens, men jeg venter i meget stor spænding! :)

Er også skrevet i min egen tråd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger :)

Mens kom i eftermiddag, for fuld skrue :O Det vælter ud og jeg har de sygeste smerter :O

Jeg har talt med den alternative behandler og pga. Jeg umiddelbart har reageret så fint på nålene denne gang, så er det udgangspunktet for denne måned sammen med opstart på Gele Royal :) Så jeg er startet på sidstnævnte og skal så til akupunktur om 1 uge, så må vi se, hvad der sker :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bum bum bum...

Har hele dagen overvejet om jeg ville lave dette indlæg. Jeg er bange for at jinxe det Big time!

I går begyndte jeg at pletbløde, og håbede sådan på at vågne op til mens. Det gjorde jeg desværre ikke. Kun pletblødning. Jeg tænkte at jeg for sjov ville tage en test, får tisset på den, og glemmer at den ligger på badeværelset. Efter en times tid, kommer jeg i tanke om den, og går ud for at smide den væk. Der er en meget meget svag streg på den! :o Oddsene for en bio er stor. Sådan var det i august da jeg testede svagt positiv. Selvfølgelig håber jeg helt vildt at der er NOGET og det sætter sig godt fast, men realisten i mig siger at det er en bio og mens er her senest lørdag. Jeg ved godt jeg slet slet ikke kan stole på en test der har lagt over 5 min, men har aldrig lavet skyggestreger medmindre der har været noget. Heller ikke efter flere timer. Havde en meget svag lyserød pletblødning i onsdags, og troede egentlig at kroppen lavede meget tidlig mens, men der var kun noget den ene gang..

Så jeg venter i spænding herhjemme! Nok mest på mens, men jeg venter i meget stor spænding! :)

Jeg krydser fingre. Det er jo spændende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bum bum bum...

Krydserfingre sammen med dig!

Mens kom i eftermiddag, for fuld skrue :O Det vælter ud og jeg har de sygeste smerter :O

Jeg har talt med den alternative behandler og pga. Jeg umiddelbart har reageret så fint på nålene denne gang, så er det udgangspunktet for denne måned sammen med opstart på Gele Royal :) Så jeg er startet på sidstnævnte og skal så til akupunktur om 1 uge, så må vi se, hvad der sker :)

Øv da også :kram, men dejligt at du reagere positivt på nålene.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg krydser fingre. Det er jo spændende :)

Ja det er lidt spændende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv med mens :( Håber akupunktur og gele royale hjælper :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER