Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

CD 13 og tror min krop er i gang med en normal ÆL. Næsten positiv ÆL test her til aften samt niv i venstre side :) Spændende om der kommer mens om 14-16 dage :)

Det er altså lidt spændende :)

Del dette indlæg

:yay :yay :bd

Hvad CD er du på i dag, og hvad har din længste cyklus været på?? :bd Håber for dig, den er der!! :glad

Jeg er i dag på CD 40 og har heller ikke fået mens - men jeg har jo før haft op til 56 dage, og jeg har ingen tegn på noget som helst, så jeg venter mest bare på mens... <_<

Jeg er på CD32 og den længste cyklus har været på 34 dage. Jeg tænker på det næsten konstant og er så bange for at psyke min krop.

:kram2 Det er så :numse med så lange cykli! Den skal snart være der for dig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

CD 13 og tror min krop er i gang med en normal ÆL. Næsten positiv ÆL test her til aften samt niv i venstre side :) Spændende om der kommer mens om 14-16 dage :)

:bd

Det håber jeg ikke, at den gør :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er på CD32 og den længste cyklus har været på 34 dage. Jeg tænker på det næsten konstant og er så bange for at psyke min krop.

Og du har ikke tag en test? :o

Hvordan føles det? Hvad siger mavefornemmelsen?

Ih, hvor jeg håber for dig! :glad

(og så er det liiige før jeg er villig til ikke at springe denne cyklus over, hvis min krop laver ÆL indenfor 8 dage og dermed stadig termin i november :whistling)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bd

Det håber jeg ikke, at den gør :)

Altså det gør jeg heller ikke, men eftersom vi ikke har kunne lave en øko i 4,5 år, så tvivler jeg på vi kan lige denne gang ;) Men vi gør da vores hjemmearbejde :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og du har ikke tag en test? :o

Hvordan føles det? Hvad siger mavefornemmelsen?

Ih, hvor jeg håber for dig! :glad

(og så er det liiige før jeg er villig til ikke at springe denne cyklus over, hvis min krop laver ÆL indenfor 8 dage og dermed stadig termin i november :whistling)

Nej, for jeg har jo ingen tests :D

Jeg ved ikke, hvad mavefornemmelsen siger :chin: Tidligere i dag troede jeg på det, men så tror jeg samtidig, at det mere er mit ønske end en rigtig fornemmelse. Det har stukket og nevet en del til aften, så tænker det kan være mens på vej :unsure Render på toilettet og får sug i maven hver gang.

Jah, HVIS så skal I liiiige prøve denne gang også :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså det gør jeg heller ikke, men eftersom vi ikke har kunne lave en øko i 4,5 år, så tvivler jeg på vi kan lige denne gang ;) Men vi gør da vores hjemmearbejde :P

Det ved jeg, men jeg håber stadig for jer :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ved jeg, men jeg håber stadig for jer :kram2

Også jeg. Jeg håber hele tiden :biglove

Og hepper på at din mens bliver væk :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også jeg. Jeg håber hele tiden :biglove

Og hepper på at din mens bliver væk :kiss

Tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stadig ingen mens... Synes jeg har det mens-agtigt, men det har jeg syntes i 5 dage, så who am I kidding? -Aner ikke om den er på vej :rolleyes

Manden har tilbudt at købe teste på vej hjem, så hvis ikke .... Så tester jeg i morgen tidlig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stadig ingen mens... Synes jeg har det mens-agtigt, men det har jeg syntes i 5 dage, så who am I kidding? -Aner ikke om den er på vej :rolleyes

Manden har tilbudt at købe teste på vej hjem, så hvis ikke .... Så tester jeg i morgen tidlig.

Jaaaa!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih jeg får helt lyst til at teste sammen med dig! Bortset fra jeg har bestemt mig for jeg først må teste om en uge :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh spændende :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det spændende :)

Jeg hepper på to streger imorgen tidlig :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaaa!

Ih jeg får helt lyst til at teste sammen med dig! Bortset fra jeg har bestemt mig for jeg først må teste om en uge :whistling

Uhh spændende :goodluck

Hvor er det spændende :)

Jeg hepper på to streger imorgen tidlig :yay

Ihhh, piger - jeres indlæg er grunden til jeg elsker BK :lovebk

I er skønne :kram2

Jeg kan næsten ikke holde ventetiden ud. Går på toilettet hele tiden, fordi jeg synes "der er noget". Nu er jeg på job og burde komme i sving med bunkerne, meeeen kan slet ikke koncentrere mig :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mens... :( :( :(

Ej, jeg skulle lige til at skrive et jubelindlæg, indtil jeg skiftede side :(

Æv, søde! :kram2 :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej øv! :( :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

yay - så kan jeg næsten blive aktiv i denne gruppe/tråd. Manden og jeg blev enige om at jeg skal have taget min spiral ud efter næste mens....

Glæder mig helt vildt til vi igen står med de 2 streger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :( Ikke bare en lille btte uskyldig pletblødning...?

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror til gengæld at min ÆL var falsk alarm :( 3 dage i træk har testen været fuldstændig ens. Den har ikke ændret sig overhovedet synes jeg, så hverken mindre eller mere positiv. Og her til morgen havde jeg en pletblødning <_< Tror desværre ikke min krop er normal i denne cyklus :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej øv :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine tests fra de sidste par dage. Der er ikke den store forandring på dem synes jeg <_<

ejafbD2.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, jeg skulle lige til at skrive et jubelindlæg, indtil jeg skiftede side :(

Æv, søde! :kram2 :kiss

Ej øv! :( :kram2

Øv :( Ikke bare en lille btte uskyldig pletblødning...?

Det kan jeg ikke forestille mig. Det føles også som mens :(

Åh nej øv :kram

Tak for kram, piger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine tests fra de sidste par dage. Der er ikke den store forandring på dem synes jeg <_<

ejafbD2.jpg

Vildt, at du kan lave dem så tæt på positiv flere dage i træk!

Jeg synes nu den nederste ser nærmest positiv ud - også mere end de andre.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER