Besvaret February 7, 2014 Ja jeg synes bare det er en underlig ide at svare på noget man så føler sig provokeret af? HVorfor så ikke bare lade være´.. Jeg havde brug for "lidt ynk og skulderklap" så at sige, men fik nærmest et hak over tuden istedet fordi vi "kun" har prøvet i 2 måneder. Det må du gerne synes, men nu beder jeg pænt (ikke bare som bruger, men som superbruger, dvs. en slags hjælpe-admin), om at vi alle lader sagt være sagt, og taler pænt sammen fra nu af og hjælpes ad med at at sørge for at bk er et rart sted at færdes :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Spændende med din test, Anita! Jeg kan også se stregen, jeg håber den udvikler sig! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Bum bum... Den ÆL-test vil bare IKKE blive positiv! <_< Jeg tog 3 tests i løbet af i går eftermiddag/aften og har taget 3 i dag (kl. 06:30/15:30/20:30). Den på første billede er fra i morges og sammenligner man med de 3 fra i går og de 2 fra i eftermiddag/aften, så vil jeg jo mene, at den har været positiv i nat eller i formiddag, da den er ret tæt på positiv både i morges og i eftermiddag kl. 15:30, men mindre kl 20:30. Her er alle 6 tests sammen - den ældste øverst :rolleyes Nu er det 30 timer siden mit æg var 18mm, så jeg tror simpelthen ikke på der går mere end 24 timer mere før jeg har ÆL, da de frigives når de er mellem 18 og 20mm og vokser 1-2mm i døgnet. I min verden betyder det, at den må have været positiv på et tidspunkt. Eller også ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal tro :unsure . Jeg må se hvornår temperaturen (forhåbentlig!) stiger - det giver også et lille praj, da det sker 1-2 døgn efter ÆL. Jeg indtager hermed venteposition (når vi altså lige har sørget for :hump i aften også :whistling)! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Bum bum... Den ÆL-test vil bare IKKE blive positiv! <_< Jeg tog 3 tests i løbet af i går eftermiddag/aften og har taget 3 i dag (kl. 06:30/15:30/20:30). Den på første billede er fra i morges og sammenligner man med de 3 fra i går og de 2 fra i eftermiddag/aften, så vil jeg jo mene, at den har været positiv i nat eller i formiddag, da den er ret tæt på positiv både i morges og i eftermiddag kl. 15:30, men mindre kl 20:30. Her er alle 6 tests sammen - den ældste øverst :rolleyes Nu er det 30 timer siden mit æg var 18mm, så jeg tror simpelthen ikke på der går mere end 24 timer mere før jeg har ÆL, da de frigives når de er mellem 18 og 20mm og vokser 1-2mm i døgnet. I min verden betyder det, at den må have været positiv på et tidspunkt. Eller også ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal tro :unsure . Jeg må se hvornår temperaturen (forhåbentlig!) stiger - det giver også et lille praj, da det sker 1-2 døgn efter ÆL. Jeg indtager hermed venteposition (når vi altså lige har sørget for :hump i aften også :whistling)! Hmmm... Svært at sige... 3-5 virker mest positiv efter hvad jeg kan se. Men kan ikke se hvad der er mest positiv :unsure men passer det ikke også meget god med ÆL enten i dag eller i morgen? :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Hmmm... Svært at sige... 3-5 virker mest positiv efter hvad jeg kan se. Men kan ikke se hvad der er mest positiv :unsure men passer det ikke også meget god med ÆL enten i dag eller i morgen? :goodluck :bd What she Said :kiss :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 På fra mobilen - tak for input. Jo, det passer fint med ÆL i dag eller i morgen. Jeg har netop konstateret ømme dutter, så den er god nok - ÆL nu eller lige på trapperne :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 På fra mobilen - tak for input. Jo, det passer fint med ÆL i dag eller i morgen. Jeg har netop konstateret ømme dutter, så den er god nok - ÆL nu eller lige på trapperne :yay I må hygge lidt her hen over weekenden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Anita, tager du en nyvtest her til morgen?? Håber for dig, den udvikler sig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Anita, tager du en nyvtest her til morgen?? Håber for dig, den udvikler sig!Lige det jeg skulle til at spørge om?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Lige det jeg skulle til at spørge om?!:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 På fra mobilen - tak for input. Jo, det passer fint med ÆL i dag eller i morgen. Jeg har netop konstateret ømme dutter, så den er god nok - ÆL nu eller lige på trapperne :yay:yay god arbejdslyst :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Jo jeg har testet igen her til morgen, men er ikke blevet klogere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Jo jeg har testet igen her til morgen, men er ikke blevet klogere Jeg er på fra telefonen så billedet er ikke vildt stort. Men synes jeg kan ane en utydelig streg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Ja der er en utydelig streg :unsure testen i morgen må jo så vise om den udvikler sig... Har af og til en tyngde fornemmelse i underlivet - altså ikke som op til mens... Men nu må vi se, hvad der sker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 :yay god arbejdslyst :D Tak :P Jo jeg har testet igen her til morgen, men er ikke blevet klogere Jeg kan stadig godt se en streg. Hvordan ser den ud i forhold til den første test du tog? Det er altså lidt spændende, Anita :o :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Så er teststregen næsten væk på ÆL-testen jeg tog kl. 11 - så den har helt sikkert været positiv på et tidspunkt :) Det bekræfter bare min fornemmelse af, at jeg ikke kan lave positive ÆL-tests på samme måde som for 3 år siden. Til gengæld ved jeg nu, at jeg får ømme dutter lige omkring ÆL, så jeg behøver jo ikke en test til at fortælle mig det ;) Jeg tror jeg har haft ÆL i nat eller i morges - det nev meget i går aftes og lidt her i formiddag. Så nu er det bare at vente. Og det er jeg jo god til :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Tak :P Jeg kan stadig godt se en streg. Hvordan ser den ud i forhold til den første test du tog? Det er altså lidt spændende, Anita :o :bd Jamen jeg synes den ser ud som i går :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Øv det er alt for hurtigt jeg kom tilbage til dette forum. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Øv det er alt for hurtigt jeg kom tilbage til dette forum.:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Øv det er alt for hurtigt jeg kom tilbage til dette forum. Håber du snart kan smutte igen :kram :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Øv det er alt for hurtigt jeg kom tilbage til dette forum.:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Øv det er alt for hurtigt jeg kom tilbage til dette forum. Ej :s Hvad gik galt ? :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Der er i hvert fald ikke nogen tvivl om, at ÆL denne gang er i højre side og sidste gang var i venstre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Ej :s Hvad gik galt ? :kram2 :kram2 Kom til skanning og baby var død. Så havde en MA, og fik en medicinsk abort for 9 dage siden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Kom til skanning og baby var død. Så havde en MA, og fik en medicinsk abort for 9 dage siden. :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites